Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 136 tot 146 van de 146

Topic: nieuwe savvy club van Parelli

  1. #136
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    En wat als je een instructeur waarvan je denkt veel te kunnen leren vraagt zelf een filmpje te maken over een onderwerp waar je graag meer van wilt weten? Jammer genoeg ben ik met Whoopie de afgelopen jaren amper constructief bezig.

    - - - Updated - - -

    Wat doe je zelf momenteel om dan bv met parelli een stap verder te komen?
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  2. #137
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Nou ik doe onder andere met mijn jonge KWPN mee met Silke clinic begin April. Maar er zijn binnen parelli weinig instructeurs die me aanspreken op gebied van dressuur en rijden en dat vond ik van Linda juist zo leuk met haar filmpjes. Ik vind Pat bijvoorbeeld 75% van de keren niet aansluiten bij hoe ik het persoonlijk fijn vind om met paarden om te gaan (even buiten het feit dat je in je handjes mag knijpen als je Pat's paard bent). Alle DVD's die ik interessant vind van Parelli heb ik inmiddels, maar ik vind Linda fijn om naar te kijken in het geven van lessen. Beginnerslessen op de grond vind ik gewoon niet zo interessant meer. Ik zou best bereid zijn wat meer te betalen als dat inhoudt dat er weer lessen e.d op connect komen.

  3. #138
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ja Silke lijkt mij ook interessant, leuk dat je mee gaat doen.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  4. #139

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Even dit topic weer omhooghalen, want dit is wel de plek voor mijn vraag:

    Ik wil eigenlijk graag een Bronze Member worden van de Savvy Club (ik zou graag een account delen met 1 of meer mensen om de kosten iets te drukken, ik hoef niet de "hoofdmember" te zijn, dus iemand zou me ook kunnen toevoegen, zijn er hier toevallig geïnteresseerden?), maar voordat ik dat doe ben ik benieuwd wat er tegen deze tijd allemaal op te vinden is. Is er veel videomateriaal? Staan er veel films/artikelen van de (oude) levels? Of echt alleen maar nieuwe dingen? Is er ook veel problem solving of lesachtig beeldmateriaal? Dat vind ik altijd leuk en leerzaam namelijk. De Parelli-site zelf vind ik niet erg informatief over de Savvy Club en wat er nou precies op staat...
    Ik hoop dat iemand de tijd kan vinden dit een beetje te beantwoorden
    If you always do what you've always done, you'll always get what you've always got.

  5. #140
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    De filmpjes zijn veel korter dan vroeger. Al het oude materiaal staat er ondanks de beloften niet op. Zodra je lid wordt bein je bij maand 1 en dat betekent dat je iedere maand een kort filmpje krijgt en een to-do lijstje. In mijn ogen voegt het nog niks toe aan het hebben van de uitgebreide DVD-levels en de horsenality DVD's. Ik vind de informatie-hoeveelheid er zwaar op achteruit gegaan in verhouding tot de oude savvyclub.

    Ergens wel logisch dat je bij maand 1 moet beginnen, anders kan je gewoon eens per 2 jaar lid worden en alles zien wat iedereen ziet die maandelijks betaald.

  6. #141

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Hmm, dat klinkt niet alsof het bijzonder informatief is... Kun je buiten die paar filmpjes die je per maand dan te zien krijgt ook in een filmbibliotheek of zo? Of is het echt alleen dat?
    If you always do what you've always done, you'll always get what you've always got.

  7. #142
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Het is echt alleen de filmpjes die je maandelijks rijgt. Al het oude materiaal staat er niet op.

  8. #143
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Hmm, ben ik het niet helemaal mee eens. Je krijgt inderdaad maandelijks een aantal nieuwe korte filmpjes en artikelen, maar je kunt nog steeds in de vault met al het oude materiaal er in. Plus elke maand een nieuw (digitaal) magazine. In de vault staat alles netjes op discipline, level, onderwerp of persoon als je iets zoekt, er staat echt uren en uren materiaal tot je beschikking.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  9. #144
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik begreep uit haar vorige post dat ze al lid was als digital member, maar nu ik het teruglees weet ik dat niet zeker inderdaad. Zolang je nog als digital in de vault kan op connect is het wel de moeite waard als je nog niet lid bent. ben je al digital member dan zie ik persoonlijk de meerwaarde van de bronze echt niet in.

  10. #145

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik was geen digital member, misschien heb ik het niet duidelijk beschreven. Maar dank jullie wel voor de info! Dan ga ik nu op zoek naar iemand die mij zou willen toevoegen aan zijn/haar account.

    Is er iemand die in dit topic meeleest die dat zou willen? (we delen de kosten en jij blijft hoofdgebruiker, dus je hebt er alleen maar voordeel aan!)
    If you always do what you've always done, you'll always get what you've always got.

  11. #146
    Actief Forumlid Liza23's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Locatie
    Chaam
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.169
    Dagboek Berichten
    11

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Hoi, van mij mag je meedoen met mijn account.
    Pb me maar.

Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •