Pagina 7 van de 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 146

Topic: nieuwe savvy club van Parelli

  1. #91
    Actief Forumlid Liza23's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Locatie
    Chaam
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.169
    Dagboek Berichten
    11

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Haha je maakt het wel spannend Marie! Ik ben er ook benieuwd naar, zou ook graag willen delen als je je eigen ding kan blijven doen zeg maar op de site.

  2. #92
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ja Marie delen lijkt me wel fijn! Ik moet toegeven dat ik de karen rohlf filmpjes meestal op een paar dagen kijk elke maand, terwijl ik op connect maanden niet kwam. Ben dan ook gestopt met lidmaatschap. Al moet ik wel zeggen dat ik eerst nog voor weinig verlenging gekregen had omdat ik toen eerlijk aangaf dat het financieel even niet kon. Dus parelli is in mijn ogen zeker commercieel, dat moeten ze ook voor alles wat ze kunnen realiseren, maar tonen ook veel begrip en proberen echt hun kennis te verspreiden ook!
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  3. #93
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Oh wauw ik wist niet dat ze zo'n dingen soms zelfs deden Fiona, wat fijn! Ik moet zeggen dat ik regelmatig wel eens in de learning library op Parelli Connect gaat kijken en daar staat zooo ontzettend veel! Echt interessant! Ik houd het nooit lang vol, maar gewoon tussendoor eens een filmpje. En na een paar dagen misschien nog eens. Ik steek er zelf wel veel van op!

    Goed ik heb dus naar Parelli UK gebeld. Er zijn twee verschillende verhalen:

    1) Wanneer een Digital Member wil aansluiten bij een Bronze Member voor de nieuwe Savvy Club moet de Bronze Member even naar hen bellen of mailen naar hen met het lidnummer van de mensen die hij/zij wil toevoegen aan zijn account. Deze mensen krijgen dan een log-in maar ze behouden hun éigen Parelli Connect account. Ze blijven gewoon hun eigen Parelli lidnummer hebben en kunnen daar dan ook hun eigen audities mee insturen. Ze twijfelde een klein beetje. Maar het gaat er vooral om dat de webshop jou nog kan herkennen als lid met ledenkorting. Wanneer je een Parelli Connect account hebt is dat het geval en zou dat dus geen probleem mogen zijn.

    2) Wanneer een voor Parelli onbekend persoon (die dus helemaal nog geen lid is) wil aansluiten bij een Bronze Member moet deze wat meer gegevens doorgeven. Naam, adres, ... Deze gegevens moet dus opnieuw de Bronze Member aan hen doorgeven met de boodschap dat je deze persoon graag wil toevoegen aan je account. Maar het maakt het verhaal wel net iets ingewikkelder want deze mensen hebben geen eigen lidnummer. Ze sluiten echt aan op de ander zijn account. Zij kunnen dan ook niet op Parelli Connect en kunnen volgens haar enkel audities insturen vía deze persoon. Je kan er dan wel een andere naam op zetten en op die manier doorgeven dat het om iemand anders gaat. Over dit laatste rond audities twijfelde ze wel een beetje, maar ze dacht dus dat het zo in elkaar zat.

    De Bronze Member betaalt gewoon het volledige bedrag aan Parelli en moet het dan verder zelf regelen met de mensen die hij/zij wil toevoegen aan de account.

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ondertussen zelf alweer twee nieuwe vragen bedacht heb (waar ik antwoord op wil voor ik mensen aan mijn account toevoeg) dus als het lukt bel ik morgen nog eens terug. En dan schrijf ik het hier ook weer op
    - De mensen die toegevoegd worden krijgen een log-in maar ik ben vergeten vragen of zij dan dezelfde of een ándere log-in krijgen...
    - Er zijn fora op de nieuwe Savvy Club. Als er mensen aan mijn account worden toegevoegd, schrijven zij daar dan dus onder mijn naam? Anderen kunnen dus niet zien wanneer ik als Bronze Member of mensen die aan de account toegevoegd zijn iets geschreven hebben?
    Laatst gewijzigd door Marie; 16-09-15 om 21:52.
    Take the time it takes, so it takes less time.

  4. #94
    Actief Forumlid paardnatuurlijk's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2009
    Locatie
    Huissen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.036

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Super Marie dat je gebeld hebt en bedankt voor het delen! Ik ben digital member dus als het kan zou ik heel erg graag bij jou account aansluiten!

  5. #95
    Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Locatie
    Zoutkamp
    Berichten
    1.965
    Dagboek Berichten
    1

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Erg bedankt voor deze info!

  6. #96
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Wat ik mij nog afvraag Marie, als je al parelli connect lid bent dan betaal je dus al, als je dan bij iemand anders op het account komt dan stopt die betaling niet automatisch neem ik aan, en dan moet je ook geld betalen aan het "bronslid"toch, maar goed blijkbaar heb je dan wel extra rechten in die zin dat je zelf een account houdt en onder eigen naam audities kunt insturen.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  7. #97
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik heb inderdaad dezelfde vraag als Janneke. Kun je dat ook nog vragen Marie? Superfijn dat je er achteraan zit!

  8. #98
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Sorry ik moet jullie weer teleurstellen, het bellen zal voor morgen zijn... Ik kan maar tot 17u bellen en vandaag niet op tijd thuis geraakt. Maar op die vraag kan ik wel alvast antwoord geven Het antwoord over betaling was heel duidelijk: dat regel je zelf onderling. Dus hoeveel moet je gewoon zelf uitmaken met de Bronze Member waarbij je wil aansluiten.

    Ik heb me inderdaad bedacht dat je voorlopig met de combinatie met wel/niet Parelli Connect leden zit. Ik zou dan ook een andere rekening maken om het eerlijk te houden. Voor Digital Members zou ik zelf enkel 1/4 van het bedrag dat ik extra betaald heb om Bronze Member te zijn aanrekenen. Voor anderen zou ik 1/4 van het volledige bedrag aanrekenen. Hoewel... Ik bedenk me net dat dat óók niet helemaal eerlijk is aangezien die mensen wel niet op Parelli Connect kunnen. Ik zou zelf wel bereid zijn om mijn persoonlijk wachtwoord te delen zodat ze daar ook kunnen gaan kijken naar filmpjes, maar je hebt dan natuurlijk geen eigen "Wall" en dergelijke...
    Het wordt wel een ingewikkeld verhaal he zo
    Take the time it takes, so it takes less time.

  9. #99
    Actief Forumlid Wubwub's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2015
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    777

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Pfoe... even alles doorgelezen want ik had het met Sterre vandaag nog over het connect digital abbo van 10 euro... leek me leuk tot ik erachter kwam dat je alleen voor bronze kon gaan a 20 euro... Natuurlijk krijg je er veel voor terug, maar als beginner met een beperkt paardenbudget per maand is 20 euro toch alweer best veel voor me...

    Nou las ik ook over dat delen en dat lijkt me super interessant als iemand nog een plekje heeft voor me, maarrrr... ik wil dus ook graag auditions gaan doen in de toekomst om mijn levels te halen. Maar ik val dus onder de 'nog geen lid' categorie...

    Mochten ze daar een duidelijk antwoord (zonder twijfels) op hebben hoor ik het graag, en ook natuurlijk met wie ik dan kan delen.

  10. #100
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik volg nog hoor Marie, maar vanuit het ziekenhuis is het wat lastig...

  11. #101
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Het wordt zeker ingewikkeld... Je digitale connect lidmaatschap kun je dan dus niet opzeggen als je bij iemand anders aanhaakt voor het bronze lidmaatschap?
    Pfff.... Marie lief dat je je wachtwoord wilt delen. Misschien als het heel ingewikkeld wordt wil ik daar wel een maandje gebruik van maken. Alleen om te kijken hoe alles eruit ziet en welke info erop staat. Dan kan ik besluiten of ik wil overstappen. Als structurele oplossing voelt dat voor mij niet oke.

  12. #102
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Zo, ondertussen nogmaals naar Engeland gebeld en voor mij is het nu wel min of meer duidelijk Yorien, je kan je Connect lidmaatschap natuurlijk wel opzeggen als je wil, maar dat wil dan wel zeggen dat je niet meer op Parelli Connect kan. Het helpt om de twee los van elkaar te zien.

    Wanneer ik als Bronze Member nieuwe mensen toevoeg aan mijn Savvy Club account krijgen deze mensen een apart log-in voor de Savvy Club en ze zullen dan ook te zien zijn onder hun eigen naam op de Savvy Club (handig voor op de fora). Maar deze mensen kunnen dus niet op Parelli Connect, en zijn verder ook geen afzonderlijk lid van Parelli zeg maar. Dat wil zeggen dat ze geen ledenkorting hebben in de online shop en zelf geen audities kunnen insturen. Mensen die zelf al op Parelli Connect zitten en dus al hun eigen lidnr hebben kunnen dit natuurlijk wel. Is dat een beetje duidelijk? Ik hoop dat het ook voor jullie een beetje duidelijkheid schept.

    In ieder geval wil ik mijn Savvy Club account gerust delen met 3 mensen, dit wel enkel per jaar. Ik betaal zelf per jaar omdat het dan nog iets goedkoper is. De mensen die eerst reageerden in dit topic krijgen eerst een pb'tje van mij. Andere mensen kunnen misschien kijken of zij met een groepje van 4 ook een Membership kunnen delen.

    Edit: misschien even voor de duidelijkheid. Ik heb nu een bericht gestuurd naar Eva, Yorien en Jasmijn omdat zij me volgens mij eerst gevraagd hadden of ze konden aansluiten.
    Laatst gewijzigd door Marie; 21-09-15 om 18:11.
    Take the time it takes, so it takes less time.

  13. #103
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ah, fijn dat mensen wel een eigen login krijgen.
    En als je wil bestellen, kun je dat toch al het beste samen doen, dus dan mis je niet zoveel als je mee-lift-lid bent

    Als er mensen willen meedoen met mij, dan kan dat
    Mijn weidegenootje doet al mee, dus ik heb nog 2 plekjes vrij.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  14. #104

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo Bekijk Bericht
    Als er mensen willen meedoen met mij, dan kan dat
    Mijn weidegenootje doet al mee, dus ik heb nog 2 plekjes vrij.

    Ja graag

  15. #105
    Actief Forumlid Wubwub's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2015
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    777

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ah helaas, dan val ik net buiten de boot als nog niet eens connect lid gezien ik wel audities wil doen. Nouja dan maar nog even niet voorlopig. Wellicht over een tijdje

    Heel erg bedankt voor het navragen!

Pagina 7 van de 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •