Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 135 van de 146

Topic: nieuwe savvy club van Parelli

  1. #121
    Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    2.129
    Dagboek Berichten
    1

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Haha, ik vind het echt steengoed

    Helaas pindakaas nog niet heel erg veel nuttigs voor mezelf gezien, vond zelf die lange filmpjes gericht op rijden/finesse met linda ook altijd leuk. Je merkt wel dat alle nieuwe dingen er gelijk op komen en niet pas na een jaar. Ik vind zelf de magazine ook juist wel goed.

    De opbouw vind ik echt goed en voor alle nieuwe leden is dit echt fantastisch, denk ik. Gelijk psychologie en rijden, ipv alleen de seven games. Je hoeft niet meer allerlei extra dvd's te kopen, volgens mij heb je aan de savvy club genoeg zo.
    Laatst gewijzigd door sanne; 07-12-15 om 21:49.

  2. #122
    Actief Forumlid Susan's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2014
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    605
    Dagboek Berichten
    17

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Al een tijdje ben ik digital member. Besloten om niet over te stappen naar de savvy club vanwege het prijskaartje en ik had nog steeds toegang tot parelli connected. Helaas, toen ik vorige week probeerde in te loggen, kreeg ik een foutmelding. Ik kan parelli connect niet meer op en bij de webshop krijg ik geen memberprijs meer. Is het nou zo dat parelli connect voor niemand meer toegankelijk is? Of is het alleen bij mij zo?

    Ik vind het erg jammer als connect helemaal niet meer toegankelijk is. Heeft de 'nieuwe' savvy club ook een mogelijkheid om het een tijdje uit te proberen?

  3. #123
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Parelli Connect kom ik nog wel op.

    - - - Updated - - -

    Al snap ik het nu even niet, want lijkt erop dat ik toch moet upgraden al was ik al gewoon lid?
    O nee, toch zie ik nu bronze member staan.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  4. #124
    Actief Forumlid Mared's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Leeftijd
    46
    Berichten
    984
    Dagboek Berichten
    17

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik kom er ook niet meer op

  5. #125
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik dacht dat het aangekondigd was dat digital tot 1 februari 2016 was? Ik wist er in ieder geval van (maar ben wel altijd al bronze member geweest). Ik geloof niet dat er een probeermogelijkheid is, jammer genoeg.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  6. #126
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik kan nog wel gewoon op Parelliconnect.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  7. #127
    Actief Forumlid Susan's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2014
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    605
    Dagboek Berichten
    17

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Jammer zeg! Ik vind 20 euro per maand toch te veel om af en toe een filmpje te kijken. Zo fanatiek ben ik nou ook weer niet

  8. #128
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Dat vind ik ook Susan. Maar nu deel ik het lidmaatschap en dat werkt heel prima!

  9. #129
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Als je het te veel geld vind kan je inderdaad het lidmaatschap delen Dat kan tot zelfs 4 mensen, dat lijkt me dan behoorlijk schappelijk? Je moet het wel zelf regelen.
    Als je daar meer info over wil mag je me altijd een berichtje sturen.

    Ik kan ook nog gewoon op Parelli Connect. Voor Bronze Members zal die nog eventjes blijven bestaan denk ik.

    Ik moet zeggen dat ik de nieuwe savvy club over het algemeen zeker interessant vind! Dit moet echt héérlijk zijn als beginner, om meteen al die informatie te krijgen! Met de savvy club en hier en daar een les van een instructeur kom je al heel ver denk ik
    Voor studenten die al langer bezig zijn was er eerst veel herhaling maar heb ik ondertussen toch ook interessante info gezien! Soms moet je wel even doorlezen en niet te snel denken "dat wist ik al". Soms ging het voor mij over details die maakten dat ik de dingen in een heel ander daglicht ging zien en de structuur beter snapte. In oktober kon ik een masterclass van Linda bijwonen waar ik natuurlijk dingen hoorde van haar die ik nog nooit gehoord had omdat ze er nog niet zo lang mee bezig was. Ondertussen heb ik die ook op de savvy club zien verschijnen dus dat lijkt me toch zeker nieuwe interessante info! Vaak in combinatie met basis ja, dus je moet er wel door willen lezen. Ik ben dus overtuigd! Alleen met de lay out heb ik soms nog een beetje moeite maar die gaan ze nu net helemaal aanpassen Ik ben benieuwd!
    Take the time it takes, so it takes less time.

  10. #130
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik kan er gewoon inloggen hoor en ik ben (nog) geen lid van de Savvy Club en alleen digital member. (Ik krijg wel een reclame te zien voor de Savvy Club, dat is logisch. Maar er staat ook dat je gewoon bij deze optie kan blijven en niet MOET upgraden.)

  11. #131
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik kan als digital member ook nog gewoon op parelli connect!
    Als je er niet in komt misschien even wachtwoord vergeten doen? Misschien triggert dat iets zodat je er weer in kan.

  12. #132
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik heb gisteren weer eens gekeken, maar ik vind het echt gaaf hoe ze het nu aanbieden,mooi structuur, als je echt zelf aan de slag wilt gaaf om te doen lijkt mij,ben zelf ook weer even aan het kijken en lezen.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  13. #133
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik vind het nog steeds erg jammer dat er nu geen nieuwe info op komt . Ik genoot erg van de lessen van +- 3 kwartier van Linda aan ruiters en die komen er niet meer op. Het is in mijn ogen puur herhaling van info die er al tijden bij staat al dan niet in compacte versie. Had ik beginner geweest dan was de info het geld zeker waard geweest, maar ik had het echt heel fijn gevonden als er nog steeds langere/dipegaandere filmpjes/case studies van Linda bij hadden gekomen voor level 4 en + studenten.

  14. #134
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ja ik snap wat je zegt Mira, ik vond die filmpjes ook erg leuk. Wie weet gaan ze in de toekomst toch wel weer iets aanbieden, het is constant in beweging daar.
    Eigenlijk zou het leuk zijn om daar met een groepje mensen mee bezig te zijn die ook daar behoefte aan hebben, samen lessen nemen , opnemen onderling dingen uitwisselen. Zou het dan geen idee zijn om met een groepje mensen een groepje te vormen en samen via Skype of zo lessen te nemen van mensen die wat verder zijn zoals bv Silke, dat je dan zelf filmpjes opneemt die opstuurt feedback krijgt en dit samen bespreekt?
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  15. #135
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Alleen mis je met filmpjes insturen dan net dat stuk dat er live aanpassingen worden gedaan door de instructeut en dat is nu net zo waardevol. Het is idee is wel heel leuk! Met het insturen en achteraf wat horen kan ik persoonlijk nooit zoveel.

Pagina 9 van de 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •