Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 146

Topic: nieuwe savvy club van Parelli

  1. #61
    Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    35
    Berichten
    3.656
    Dagboek Berichten
    1

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Thnx! Dat geeft wat tijd tot nadenken

  2. #62
    Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    2.129
    Dagboek Berichten
    1

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover Bekijk Bericht
    Ik heb lang geleden al besloten dat ik mijn hele leven savvy club member zou blijven, simpelweg omdat ik Parelli mijn geld gun. Als ik kijk wat Parelli mij brengt en gebracht heeft en hoe Parelli mijn leven veranderd heeft dan ben ik zo onvoorstelbaar dankbaar dat me dat zeer zeker 17.95 per maand waard is. Ik kijk niet naar wat de savvy club me brengt en of dat 17.95 waard is. Ik kijk naar de toegevoegde waarde van Parelli in mijn leven. Ik support Parelli financieel omdat ik wil dat het voort kan blijven bestaan zodat het het leven van nog veel meer mensen kan beinvloeden. En aldus het leven van nog meer paarden.
    Ik ben het heel erg eens hiermee. Ik denk er niet eens meer over na om het lidmaatschap op te zeggen. Parelli heeft mij zoveel gebracht.
    Misschien dat ze nu een maand (of 2/3) hebben met wat meer beginners informatie, maar ze hebben mij uiteindelijk nog nooit teleurgesteld met nieuwe informatie. Ook die inside acces dvd's waren vaak weinig nieuwe informatie, maar meer inspiratie.

    Gewoon lekker met z'n vieren een membership nemen en dan kan iedereen 5,- betalen
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

  3. #63
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    En kun je dan ook allevier auditie doen? Of alleen het hoofd-lid?
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

  4. #64
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Wel jammer dat ze stoppen met die inside acces filmpjes ,ik vind ze erg inspirerend om naar te kijken, maar verbaasde mij er ook altijd over, ik vond het veel waar voor je geld, koop maar eens instructiedvd's dan ben je altijd veel geld kwijt. Ach ja we zien wel wat er komt.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  5. #65
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Wie weet wordt de inside access wel in een nieuw jasje gegoten voor de nieuwe savvy club over een tijdje. Ik hoop het! Zou erg leuk zijn.

  6. #66
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik wil eventueel later ook wel een lidmaatschap delen, nu nog even niet. Eerst herstellen van teveel financiele tegenslagen
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  7. #67
    Actief Forumlid fluffyfox's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    151

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Jeej ik kan hierin.
    Sorry van mijn dubbele topic dus
    Ik ben dus ook digital member en baal er dus wel van dat er op connect dus niks meer aangepast/vernieuwd word.
    Voel me wel beetje genaaid voor die $80.
    Maar ben nog in gesprek met de helpdesk over de mogelijkheden.
    Mij vind de prijsverhoging wel aanzienlijk, maargoed weet dus ook niet wat je ervoor krijgt dan...
    maar hoe zit dat met t familie pakket? Wat zijn daar dan de precieze kosten van pp per jaar? Weet iemand dat?
    Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
    "Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!

  8. #68
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik heb nu de hele presentatie gekeken van Pat en Linda (zie mijn post op de vorige pagina). Ik denk dat iedereen die zich afvraagt wat het nu precies inhoudt, hoe het nou met Parelli Connect zit, waar het heen gaat met de nieuwe Savvy Club, etc, gewoon even deze presentatie moet kijken. Daar zitten alle antwoorden in en je krijgt ook meer inzicht in wat de visie is waarop deze verandering gebaseerd is.

  9. #69
    Actief Forumlid fluffyfox's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    151

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Dat de visie goed is geloof ik zo.
    Parelli is gewoon onwijs fijn en duidelijk.
    Maar ik baal gewoon van de geldwolverij. Maar ook dat is wel echt Parelli...
    ben benieuwd wat de helpdesk beantwoord. Want hoe leuk ik Parelli ook vind, er groeit geen geld op m'n rug....
    Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
    "Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!

  10. #70
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik vind het niet terecht om het "geldwolverij" te noemen eerlijk gezegd. Als ik zie wat ik de afgelopen jaren geleerd heb door Parelli, hoe mijn paarden zich veel beter begrepen voelden door Parelli, dan is mij dat eigenlijk wel meer waard dan 20 Euro per maand. Dat dat voor jou veel geld is geloof ik direct hoor, dat wil ik niet bagatelliseren. Maar voor mij is nog geen 20 Euro in de maand voor een heleboel informatie dat gewoon waard. Ik heb ook niet het idee dat het doel, de drive, van de Parelli's is "veel geld verdienen". Als ik zie wat die mensen doen, hoeveel drive daar achter zit, welke lange dagen ze maken, dan vind ik het prima als ze daar ook een goed belegde boterham mee verdienen. Ze laten mij meeprofiteren van al die kennis, voor een redelijk bedrag per maand. Dat het allemaal wellicht duur is OK, maar ik vind het onterecht om het te vergelijken met pak hem beet een hedge fonds, dat inderdaad als doel heeft "geldwolverij".
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  11. #71
    Forum Meubilair Tinky's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Delft
    Leeftijd
    35
    Berichten
    3.656
    Dagboek Berichten
    1

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik denk dat de prijzen die Parelli vraagt meer dan schappelijk zijn. Als ik zie wat ik voor 80,- in het jaar nog steeds op connect kan vinden, dan zeg ik: koopje!

    ik denk dat je een gebrek aan geldboom niet aan Parelli kunt verwijten. Kennis kost nu eenmaal geld. Dat lijkt me volstrekt logisch!

  12. #72
    Actief Forumlid fluffyfox's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    151

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ieder z'n mening toch
    en ik zeg ook niet dat ik een gebrek aan geldboom heb maar dat je ergens keuzes moet maken en dan $80 betalen voor iets dat niet meer vernieuwd word (want ja ik ben dermate lang lid dat ik uitkijk naar nieuwe filmpjes omdat ik de rest gezien heb) vind ik oplichterij. Verlaag de prijs of informeer mensen hier duidelijk over. Nu is het gewoon een kwestie van geen slapende honden wakker maken, maargoed we wijken een tikje af van t topic.
    De mensen die wel al gebruik maken van de vernieuwde savvy site, moeite waard en een aanrader?
    Gekwalificeerd NH instructeur. Hulp/les? Stuur even een pb of kijk op FB.
    "Nosey Horsemanship" omdat je samenwerken niet alleen kan doen!

  13. #73
    Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Locatie
    Zoutkamp
    Berichten
    1.965
    Dagboek Berichten
    1

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik ben ook wel erg nieuwsgierig hoe het gedeelde lidmaatschap werkt. Iemand? Of iemand die weet waar deze info te vinden is?

  14. #74
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Zo zie ik het ook helemaal niet. De wereld veranderen kost nou eenmaal geld En ik kan me echt niet voorstellen dat dat allemaal in de zakken van Pat en Linda verdwijnt, want ik mag toch hopen dat ze heel veel mensen hebben die hen helpen. Daarnaast kost zo'n digitaal platform natuurlijk ook niet niets...

    Dat gezegd hebbende, hoop ik wel dat ze met een laagdrempelige optie komen (zoals eerste maand gratis ofzo) voor mensen die Parelli nog helemaal niet kennen. Ik verwijs vaak mensen naar de website als ze kennis willen maken met Parelli, maar de drempel is natuurlijk best hoog als je meteen lid moet worden.

  15. #75
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Maar je zit nergens aan vast toch, dus het staat mensen ook vrij om zeg maar een paar maanden lid te worden en dan weer op te zeggen.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •