Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 146

Topic: nieuwe savvy club van Parelli

  1. #31
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Maar het wordt wel duurder toch?
    Je moet nu minimaal bronze of duurder kiezen.
    Waar vind je eigenlijk wat je nu hebt. Ik was gewoon savvylid.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  2. #32
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Verschil met eerst is - begrijp ik - voor normale leden (die dus Dvd's thuis kregen) dat je nu maandelijks nieuw filmateriaal en maandelijks een digitaal magazine krijgt, ipv 8 en 4 keer per jaar. Verder schijnt er iets met "badges" te zijn, dat je per maand een soort "taakexamen" kan doen, maar daar kan ik nog niet veel informatie over vinden.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  3. #33
    Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.287
    Dagboek Berichten
    6

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Dan krijg je geen echte dvd en magazine meer?

  4. #34
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Nee, 1x per jaar nog een magazine en verder alles online. Al goedkoper voor ze.

    Jammer dat ik in 2002 geen 'lifetime member' been geworden. Was me toen veel te duur (1000 dollar meen ik) maar had ik er nu allang uit gehad ��
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  5. #35
    Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.287
    Dagboek Berichten
    6

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Oh nou dan blij dat ik geen lid meer ben. Vindt het super irritant dat alles online is. Zeker voor zo'n bedrag wil ik gewoon een leuk boekje voor in bed/bad

    dat betekend dan ook dat als je opzegt je nergens meer bij kunt denk ik?

  6. #36
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik ben nu digital member. Dat betekent dat ik nu niet op de nieuwe Savvy Club website kan, totdat ik een upgrade neem. Die is 2x zo duur als het abonnement dat ik nu heb. Dat is dus wat Marie bedoelt.... Als je digital member was dan val je nu buiten de boot....Terwijl het nieuwe Bronze eigenlijk bijna precies dezelfde inhoud heeft als het oude Digital Member.... Beetje flauw!

    Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het lidmaatschap tot nu toe echt heel goedkoop vond. Er zijn de laatste tijd namelijk zo ontzettend veel video's bij gezet dat je echt heel goed waar voor je geld krijgt! Persoonlijk vind ik het dus best het geld waard om te upgraden. Maar ik vind het wel zonde voor nieuwe mensen. De drempel om lid te worden is nu veel groter. Dat is jammer. Als je Parelli nog niet kent dan weet je niet of dit lidmaatschap het geld waard is.

    Ik kijk en lees juist alleen maar online, dus daarom vond ik het digital membership prima. Als je niet van online kijken en lezen houdt dan is het nu wel flink balen inderdaad Caroline, want dan is er geloof ik geen echt alternatief meer...

    Ik neig er naar om nog even af te wachten hoe dit zich verder gaat ontwikkelen. Ik heb namelijk het vermoeden dat er nog wel iets geregeld gaat worden voor de huidige digital members. Die zullen ze toch niet allemaal achterlaten? Stel dat er nog een korting oid geregeld gaat worden dan wil ik daar wel van profiteren

    Is iedereen hier trouwens voor Bronze gegaan? Of zijn er ook mensen die Silver of Gold gekozen hebben?

  7. #37
    Actief Forumlid paardnatuurlijk's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2009
    Locatie
    Huissen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.036

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik vind het ook erg jammer dat je nu als digital member niet op de site kan! Ik kreeg ook de dvds en magazines thuis en weet niet hoe dat nu geregeld wordt!
    Ik hoop ook dat er nog iets geregeld gaat worden!

  8. #38
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Je kunt toch nog gewoon op de oude parelli connect met je digital membership?
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  9. #39
    Actief Forumlid paardnatuurlijk's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2009
    Locatie
    Huissen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.036

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ja dat wel maar niet op de nieuwe savvyclub site.

  10. #40
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Hoe ik het begrepen heb gaan ze op Parelli Connect de Inside Acces blijven zetten. Je krijgt als Digital Member dus nog precies hetzelfde als voorheen. Alleen voelt het natuurlijk toch wat sneu om te weten dat je vanalles mist vanop de nieuwe site. Je wordt toch een beetje uitgesloten nu. Ik snap ook best wel dat ze heel veel tijd, geld en energie in de savvy club steken en dat ze daar wat geld voor moeten vragen. Het gaat me er niet echt om dat zij te veel geld zouden vragen, maar het is wel veel geld voor mij. Iedere maand bijna 18 euro. Daar moet ik toch even over nadenken. Ga ik daar genoeg uithalen? Ik hoor van veel mensen dat er vooral veel info op staat voor level 1/2 en voorlopig nog niet veel voor level 3/4. Misschien neem ik dan liever een les meer met dat geld. Ik denk goed na over waar ik mijn geld in steek. En ik denk dat ik niet de enige ben dus daarmee maken ze de drempel voor nieuwe leden nu inderdaad wel wat hoger...
    Take the time it takes, so it takes less time.

  11. #41

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik heb lang geleden al besloten dat ik mijn hele leven savvy club member zou blijven, simpelweg omdat ik Parelli mijn geld gun. Als ik kijk wat Parelli mij brengt en gebracht heeft en hoe Parelli mijn leven veranderd heeft dan ben ik zo onvoorstelbaar dankbaar dat me dat zeer zeker 17.95 per maand waard is. Ik kijk niet naar wat de savvy club me brengt en of dat 17.95 waard is. Ik kijk naar de toegevoegde waarde van Parelli in mijn leven. Ik support Parelli financieel omdat ik wil dat het voort kan blijven bestaan zodat het het leven van nog veel meer mensen kan beinvloeden. En aldus het leven van nog meer paarden.

  12. #42
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Ik snap het probleem niet zo, heb even snel gekeken hoor, ben ook lid van parelli connect en je hebt nog steeds toegang tot veel materiaal, vin dik al best de moeite waard. Ik ben momenteel niet zo actief met trainen dus ik vind dit prima zo.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  13. #43
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marie Bekijk Bericht
    Hoe ik het begrepen heb gaan ze op Parelli Connect de Inside Acces blijven zetten. Je krijgt als Digital Member dus nog precies hetzelfde als voorheen. Alleen voelt het natuurlijk toch wat sneu om te weten dat je vanalles mist vanop de nieuwe site. Je wordt toch een beetje uitgesloten nu. Ik snap ook best wel dat ze heel veel tijd, geld en energie in de savvy club steken en dat ze daar wat geld voor moeten vragen. Het gaat me er niet echt om dat zij te veel geld zouden vragen, maar het is wel veel geld voor mij. Iedere maand bijna 18 euro. Daar moet ik toch even over nadenken. Ga ik daar genoeg uithalen? Ik hoor van veel mensen dat er vooral veel info op staat voor level 1/2 en voorlopig nog niet veel voor level 3/4. Misschien neem ik dan liever een les meer met dat geld. Ik denk goed na over waar ik mijn geld in steek. En ik denk dat ik niet de enige ben dus daarmee maken ze de drempel voor nieuwe leden nu inderdaad wel wat hoger...
    In september komt de laatste inside acces uit, daarna doen ze dat niet meer. Als digitaal member heb je dus in principe nog toegang tot de learning library, alles wat voor sept. 2015 aan inside acces gemaakt is en je paginga op connect.

    Ik snap de ophef ook niet zo....aangezien 90% van dit forum zijn kennis toch ook te danken heeft aan voornamelijk Parelli. Maar ik kan me wel voorstellen dat als je het niet intensief gebruikt 8 euro of 18 euro best een verschil is.
    Maar voor 8 Euro heb je nog steeds veel kennis...en als je het dan toch niet intensief gebruikt ......
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  14. #44

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Voor de mensen die twijfelen op basis van de financiën. Ik las net dat je in een brons-lidmaatschap met 4 mensen lid mag zijn. En als 95% digitaal is, dan lijkt delen van een lidmaatschap een hele goede optie.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  15. #45
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re: nieuwe savvy club van Parelli

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover Bekijk Bericht
    Ik heb lang geleden al besloten dat ik mijn hele leven savvy club member zou blijven, simpelweg omdat ik Parelli mijn geld gun. Als ik kijk wat Parelli mij brengt en gebracht heeft en hoe Parelli mijn leven veranderd heeft dan ben ik zo onvoorstelbaar dankbaar dat me dat zeer zeker 17.95 per maand waard is. Ik kijk niet naar wat de savvy club me brengt en of dat 17.95 waard is. Ik kijk naar de toegevoegde waarde van Parelli in mijn leven. Ik support Parelli financieel omdat ik wil dat het voort kan blijven bestaan zodat het het leven van nog veel meer mensen kan beinvloeden. En aldus het leven van nog meer paarden.
    Mooi Roos. Ik gun Parelli ook absoluut mijn geld. Vooral omdat ik zie dat ze zo ontzettend veel betekenen voor de paardenwereld en deze in positieve zin veranderen. Natuurlijk kost het enorm veel geld om zo ontzettend veel reclame te maken, shows te geven, video's uit te brengen, etc. Daar betaal ik graag aan mee omdat ik zie wat een positieve invloed de bekendheid van NH heeft in de paardenwereld. Toen ik 20 jaar geleden op pony rijles zat had niemand het over NH. Nu weet iedereen in ieder geval wat het is. Dat is echt knap gedaan!

    Alleen ben ik dan ook wel weer zo'n Hollander dat ik even afwacht of ze nog een korting gaan bieden voor de upgrade van Digital members

    Overigens vind ik een Brons lidmaatschap voor 4 personen ook een hele goede optie. Dan is het dus meteen de helft van de prijs van het oude lidmaatschap Vrijwel alles is digitaal bij Brons, alleen 1x per jaar krijg je een jaarboek/magazine, maar dat lijkt me nou niet echt een ramp als je die mist.

    Ik ben nu bezig om de presentatie van Pat en Linda te kijken (in delen). Echt heel leuk en inspirerend om te zien. Als ondernemers zijn ze ook een groot voorbeeld voor mij. Zo knap wat ze allemaal voor elkaar krijgen en hoe ze zelf kritisch blijven. Dat kan je echt maar van weinig leiders van grote bedrijven zeggen....

    Korte versie van de presentatie:






    Volledige versie: https://youtu.be/oodF-21RQwM

Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •