Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 22

Topic: Een keer wandelen met wat NH'ers?

  1. #1

    Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Naar aanleiding van het andere topic, waarin een aantal meiden zijn gaan wandelen/rijden met elkaar..

    Het lijkt mij leuk om met mijn pony wat meer 'vreemd terrein' te gaan verkennen. Nu wou ik eigenlijk een keer een weekend weg, maar ik kwam daarbij tot de conclusie dat er nog steeds een prima kans is dat mijn pony dan regelmatig alleen staat én sowieso zal ik alleen weg moeten dan (of nouja, samen met m'n vriend, maar zonder tweede paard).

    Ik ben benieuwd of er meer NH'ers zijn, die het leuk vinden om een keer te gaan wandelen met hun paard(en).

    Ik heb zelf een trailer en ben vrij flexibel in het 'waar'.

  2. #2
    Actief Forumlid Eefje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2009
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.986
    Dagboek Berichten
    90

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Ik weet niet waar je vandaan komt, maar je bent altijd welkom bij ons (Rijssen, Overijssel) voor een wandeling of buitenrit.
    Er is ook een camping bij ons op het terrein, dus blijven overnachten met pony kan ook.
    www.eenehorsemanship.nl
    Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente

  3. #3
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Lijkt me leuk, maar ik heb geen trailer oid. Dan zou je hierheen moeten komen. Het lijkt me ook leuk om een kleine wandel trektocht te maken, maar dan in het voorjaar pas weer
    Maar voor een dagje wandelen over de ginkelse hei (of een andere mooie plek hier) ben je zeker welkom!

  4. #4
    Actief Forumlid Mared's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Leeftijd
    46
    Berichten
    984
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Ook bij ons ben je welkom natuurlijk, Bij ons is bij Arnhem, grenzend aan de Veluwe en omringd door bos.
    Geen logeermogelijkheid. Hoewel dat bij Stal Mansour wel kan dacht ik.

  5. #5
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    41
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Hoi ier, heb je je eigenlijk al voorgesteld? Ik kan me dat zo niet herinneren. Ben wel benieuwd naar de mens achter het mooie paardje

  6. #6
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Ik woon in de buurt van Tilburg, we maken hier regelmatig een wandeling met de paarden, ik weet niet waar jij woont? Je bent welkom.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  7. #7

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Wat leuk dat er interesse in is.

    @Sandra: http://www.nhforum.nl/forums/showthr...lusi%C3%ABr%29 hier staat ons voorsteltopic!
    @de rest: dank voor jullie aanbod. Lief dat ik welkom ben bij jullie allemaal! Ik ga thuis is kijken hoe het zit met de afstand naar jullie toe. Ik vind het ook niet erg om wat 'verder' te rijden, maar dan liever (ergens) overnachten. (Wat dus ook zeker tot de mogelijkheden behoort).

    Luun staat gestald in Roelofarendsveen (plat gezegd tussen Leiden en Amsterdam in).

    Rijden doen we voorlopig nog niet. Ze is in mei 3 geworden. We gaan haar volgend jaar laten beleren door iemand anders. Echter vinden wij wandelen minstens zo leuk en ben ik er heilig van overtuigd dat het goed is om (jonge, of nouja, eigenlijk ieder dier) kennis te laten maken met andere omgevingen en andere paarden.

  8. #8
    Actief Forumlid Susan's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2014
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    605
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Ik sta met mijn verzorgpaard ook bij Mared. Even ter aanvulling: bij de Measberg kun je ook overnachten. In de buurt van Arnhem - Ede zitten trouwens best veel forummers en het is een hele mooie omgeving om te wandelen.

  9. #9

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Goede tip(s), Susan.

    Ik ga van het weekend even uitzoeken hoe/wat. Een overnachting zou wat ons betreft ook prima zijn namelijk. Mochten er mensen met een 'clubje' af willen spreken, ben ik daar ook voor in in ieder geval.

  10. #10

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Klinkt gezellig allemaal! Ik ben ook wel in voor een wandel trektocht!

  11. #11
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Even een wild idee, geďnspireerd door de trektocht van sh

    Ik weet niet of het mag/kan en ik heb nog niet naar details gekeken. Maar kunnen we een wandel trektocht doen, beginnen bij mij in Bennekom, wandelen naar Otterlo (15 km), de volgende dag via de hoge veluwe naar arnhem (de maesberg?) zal iets van 20 km zijn? En van daaruit terug naar Bennekom (ook zo'n 15 km).

    Dan vraag ik even na wat pecies de plek in Bennekom was om te overnachten (was in een yurt, wel eigen slaapzak meenemen, maar we kunnen misschien wel een chauffeur regelen voor de spullen). En in Arnhem moet ook wel een plekje te vinden zijn.

    Wie lijkt het leuk? En op wat voor termijn?

  12. #12
    Actief Forumlid Susan's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2014
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    605
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Ohh, dat lijkt mij erg leuk!
    Ik was al van plan om binnenkort (waarschijnlijk na mijn eindexamen) een trektocht te doen.
    Wandelend of te paard? , daar was ik nog niet uit. Dit is ook een leuke combi van beide!

  13. #13
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Yurt is in Otterlo denk ik? Is leuk, zijn wij ook wel eens geweest. Kijk wel even wat ze nu rond het weiland hebben als omheining, en met meerdere paarden zijn wat extra draad en paaltjes ook wel handig.

    Ik wandel niet mee, maar wil best een keertje rijden om de spullen van de ene naar de andere plek te brengen!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  14. #14
    Actief Forumlid Mared's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Leeftijd
    46
    Berichten
    984
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Ik vind wandelen ook een leuk idee en samen met Susan zouden we er evt een gekke andersom route van kunnen maken.
    Wij komen natuurlijk van Schaarsbergen af😉

    - - - Updated - - -

    O en Dineke...ik heb evt nog een wandel paard over

  15. #15
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Een keer wandelen met wat NH'ers?

    Ja Otterlo Dineke Bennekom moeten we ff kijken of we de wei bij Vinur mogen gebruiken en slapen kan dan evt bij mij.

    Leuk dat er wel animo voor is! En Susan en Marlies, jullie kunnen al een dag eerder naar Bennekom komen rijden?

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •