Het is nog wat vroeg de winter moet nog beginnen maar vraag mijn af of er animo voor is, al een maand of 3 geniet ik van mijn mooie achtertuin.
Het lijkt mijn super leuk om met een groepje een leuk ritje te maken, ergens in maart of april als het weer een beetje beter word.
We kunnen hier alle kanten op met misschien een mogelijkheid tot lunchen bij gasterij kruisberg, een restaurant midden in het bos van heemskerk http://www.gasterijkruisberg.nl
Alleen weet ik niet of daar een mogelijkheid is om de paarden vast te zetten of op een landje te zetten, zelf wat meenemen en onderweg even pauze houden kan natuurlijk ook.
We kunnen van castricum naar wijk aan zee rijden en daar een leuk mid/dagje zoet mee zijn,wij rijden meestal een rondje van 2 uur.
Maar als je alles aan elkaar plakt met pauze heb je zeker een ritje van 5 a 6 uur, mogelijkheden naar het strand zijn er ook en alles op eigen tempo.
Als er mensen zijn die het leuk lijken dan hoor ik dat graag, er zijn wel duinkaarten nodig maar die zijn gelukkig niet zo heel prijzig.
![]()
Bladwijzers