Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: NH Dag in Arnhem

Actief Forumlid sarleen's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004

NH Dag in Arnhem

Hoi,

Ik ben al een tijdje ingeschreven bij dit forum, maar heb eigenlijk nog nooit iets gezegd. Sinds kort heb ik het parelli pakket ontvangen en ben lustig beginnen lezen. Ik ben zelfs zo geinspireerd geraakt dat ik nu zondag naar Arnhem ga rijden voor de NH-dag. Misschien kan ik daar enkele mensen tegenkomen die aan Parelli doen en hun paardje mee hebben. Zo kan ik het eens met eigen ogen aanschouwen en vraagjes stellen. Hopelijk kan ik hier nog vele vragen kwijt.

xxx
    Stefanie
    Mvg Stefanie

Paarden geven ons de vleugels die ons ontbreken.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49
    Hoi Stefanie,

er komen genoeg Parelli-studenten naar de NH-dag, dus die zul je zeker wel tegenkomen. Te herkennen aan een gekleurd touwtje aan de broek of een oranje stok

Ik sta er trouwens met een standje
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Hoi stefanie, nou ik ben ook van de partij en doe mee met 2 dingen alleen niet met mijn eigen paard, maar met het paard van een andere parelliƫr. Echt super van d'r, maar als het weer een beetje mee zit, dan wordt het zeker een geslaagde dag. Leuk dat je een begin hebt gemaakt met parelli. Als je eenmaal bezig bent, zou ik het leuk vinden als je ook je verhalen wil vertellen en natuurlijk kun je ook hier terecht met al je vragen. Nou misschien dat ik je dan nog zie aanstaande zondag.
    ride like the wind

Actief Forumlid sarleen's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Hoi,

Zouden jullie dan misschien eens een foto kunnen sturen of wat meer over jullie zelf vertellen zodat ik weet wie jullie zijn??? Want ik denk dat er daar zoveel volk zal rondlopen dat ik niet direct iemand van jullie zal tegenkomen. En ik ben niet iemand die zomaar ff tegen iemand begint te babbelen.

xxx
    Stefanie
    Mvg Stefanie

Paarden geven ons de vleugels die ons ontbreken.

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Nou voor een foto zal ik toch echt op zoek moeten gaan, want ben een persoon die heel veel foto's heeft met zichzelf erop Ik maak meestal de foto's. Ik ben in ieder geval niet zo groot (1,65), heb donderbruin haar, wat ik zondag op een staart zal hebben. Heb een witachtig shirt aan met het parelli logo erop een zo'n rode savvy string aan mijn broek.En waarschijnlijk hem ik mijn Nike air max aan. Nou als je dus iemand in die combinatie ziet, dan ben ik het.
    ja over mezelf. Ik ben net 18 geworden en doe al even aan parelli, maar ben nog niet verder gekomen met L1. Dit komt omdat mijn eigen paardje is verkocht en ik nu dus weer opnieuw ben begonnen met het paard van mijn opa om het even in het kort te vertellen. Ik heb pas geleden mijn eerste speeldag met haar in mijn blog gezet.Maar we weten verder ook nog niets van jou, dus typ gerust je verhaal
    ride like the wind

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49
    Ik heb het topic ff gesplitst en vanaf het verhaaltje van Sarleen bij Stel je voor! neergezet.
    Hier is nog gewoon plek om te omschrijven hoe je eruit zal zien op de NHdag, zodat we elkaar kunnen herkennen!
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Bladwijzers

Forum Rechten