Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: Natural Horsemanship Day

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Natural Horsemanship Day

Effe kort verslagje want ik ben net wakker en moet zometeen weer op de uni zijn...

De NHdag was echt helemaal super geweldig!!!
    Zoveel mensen bij elkaar (ruim 700 in totaal), leuke demo's, genoeg kraampjes, een rooster wat perfect bleek te werken, veel te zien en natuurlijk veel te druk gehad om alles te zien

De rijproef met Shaf ging nog best wel aardig. Hij was natuurlijk nog nooit in een bak geweest, dus dat was wel nieuw (hij wist niet eens wat een hoefslag was, hihi) en dr waren af en toe wat communicatie-stoornisjes. Maar hij bleef erg relaxt ondanks al die mensen rondom de bak (denk wel meer dan 200) en de jury vond ook dat alle paarden die met touwhalster gereden werden zoveel relaxter waren dat het paardje met een normaal hoofdstel om.

Mn standje liep ook goed, ik had natuurlijk een mooi plekje uitgezocht met goed uitzicht op de demobak, maar door al die klanten kon ik nog steeds weinig zien, hihi.

Maaike en Elise, ontzettend bedankt voor het organiseren van deze dag, op naar de herhaling volgend jaar!!!
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52
    Jammer dat ik er niet bij kon zijn, het klinkt leuk allemaal!
    Maarreh... Eveline, Shaf is wel eens in een bak geweest. Met een playday in Lunteren, toen had je hem nog niet zo lang en was hij nog niet onder het zadel.

Actief Forumlid sarleen's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004
    Hoihoihoi,

De NH-dag was fantastisch. We hebben enorm leerzame demo's gezien. Effe met Evelien gebabbeld en een heel tijdje naar het grondwerkparcours gekeken.

En mensen als jullie zijn geweest. Hebben jullie die machtig mooie haflinger gezien (kwijl kwijl). Ben er helemaal verliefd op.

xxx
    Stefanie
    Mvg Stefanie

Paarden geven ons de vleugels die ons ontbreken.

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52
    Hoi Eveline, mijn opmerking van vanmiddag dat Shaf al eens in een bak geweest was kwam misschien wat lullig over, was niet zo bedoeld hoor! Ik wilde alleen maar even zeggen dat hij wel eens een bak gezien had, want daar was ik namelijk bij met Atli. Neemt niet weg dat het natuurlijk super is dat hij zich cool heeft gedragen zo met al die drukte om hem heen en dat ik het leuk vind dat je proefje goed ging! Leuk ook dat de jury opmerkte dat de paarden met halster zoveel relaxter waren dan die met hoofdstel.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49
    Ja dat klopt, hij is wel in de bak geweest in Lunteren. Dat was vorig jaar november ergens. Alleen was hij toen nog niet eens 'parelli' gestart, hahaha. Ik kon hem niet eens zijn deken fatsoenlijk opleggen e.d. Wat een verschil in 1 jaar zeg!

Maar ff ontopic: de foto's van de NHdag kun je zien op http://www.mansour.nl
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgend jaar moet het zeker weer georganiseerd worden, dan wil ik er wel bij zijn!

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Heb op bokt al mijn mening gegeven, maar kan hier nog kort en krachtig neerschrijven wat ik er van vond. In 1 woord geweldig. Al die mensen die de moeite namen om te kijken wat NH inhoud, de vele mensen die meededen met het grondwerk parcours. Onze eigen forumleden die meededen met de rijproeven en ook vooral veel lof daarbij kregen en dat maaike en elise dit gewoon voor elkaar hebben gekregen. Het was zo geslaagd dat meerdere mensen vroegen of dit een jaarlijks iets zou worden. Ik heb zelf helaas niet veel kunnen zien van de demo's omdat zelf ook de hele tijd in weer was. volgend jaar ben ik in ieder geval weer van de partij attack
    ride like the wind

Bladwijzers

Forum Rechten