Zorgen om Naomi...
Dinsdagavond liep ze een beetje raar, maar niet heel veel aandacht aan besteed want ze liep wel rechtstreeks naar haar hooi en ging eten. Woensdagochtend leek het beter en liep ze weer vlot mee naar de wei (maar omdat ik naast haar hoofd liep en 'even' een pony verplaatste terwijl Elvia in de auto zat, heb ik niet naar haar achterhand gekeken). Die middag heeft Elvia nog een buitenrit gemaakt, toen was er niets aan de hand.
Gisteravond viel het me echt op: ze lijkt wel dronken. Ze oogt een beetje suf en wankelt met haar achterbenen. Sleept ook met haar voorbenen. Vooral in een krappe bocht heeft ze moeite haar achterbenen goed te plaatsen.
Ongerust heb ik het hele internet afgestruind naar oorzaken van deze symptomen. Rhino lees je dan (brrr), maar ze had gelukkig geen koorts. Ook bij vergiftigingen kwamen deze symptomen zelden apart voor (zonder kwijlen/jeuk/koorts of spiertrillen).
Een telefoontje met Sanne stelde me gerust, of juist niet. Mogelijk een zenuwblokkade, door trauma (trap? val?) en advies om snel de DA te laten kijken (dat was ook al mijn plan) Dus vanochtend direct de DA gebeld (nog voor ze aan het werk was, hihi).
Ze lijkt nu iets beter te lopen dan gisteren, maar wankelt nog steeds. Ik hoop dat ze snel weer opknaptElvia is hier niet de enige die gek is op lieve kleine Omi...
Bladwijzers