Ik vond het ook een erg leuk evenement! Fijn om weer eens een dagje te zitten tussen gelijkgestemden.
En weer een mooi doel voor volgend jaar, meedoen met Ele![]()
Ik vond het ook een erg leuk evenement! Fijn om weer eens een dagje te zitten tussen gelijkgestemden.
En weer een mooi doel voor volgend jaar, meedoen met Ele![]()
Ik vond die kleureenheid juist onwijs leuk. Straalt gelijk een teamgevoel uit. Dyonne, je maakt inderdaad erg mooie foto's.
Hihi Dorine, ik vind het wel leuk zo alles in een kleurtje. Overigens doen wij het eenvoudig, zwarte stick, leadrope en teugels, dan hoef je weinig in kleurtje erbij te hebben. Maar ik vind het wel meer uitstralen. Overigens had lang niet iedereen het.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ik zei ook niet dat ik het niet leuk vind!
Leuk juist al die felle kleurtjes.
Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!
Mooie foto's van Shanna en Aruba!
Wat kan ik ervan genieten om die twee samen te zien![]()
Fel kleurtje past wel bij Carwyn. Was in ons groepje wel erg met ook Evi in haar opvallende setje natuurlijk, haha.
Sandra, ja Aruba en Shanna zijn een mooi setje!
Tip voor alle deelnemers, kijk even je paard goed na. Carwyn had teken..
Ik vond het ook erg leuk om mee te doen!
Svetla was er wel moe van geworden, en ik zelf ook.![]()
Ik vond het een fijn evenement, jammer dat ik niet alles van de games heb kunnen zien.
voor de deelnemers die er vorig jaar ook waren, hoe vonden jullie de opzet tov vorig jaar? Qua tijd en games?
De demo's vond ik mooi in balans tussen, leerzaam, fun en inspirerend.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Qua games vond ik het ergens wel jammer dat je maar voor 2 van de 4 punten kreeg zoals ik het begreep, die vijf minuten was wel fijn. En eigenlijk zou het leuk zijn nadien een protocol te krijgen.
De simulatiegames vorig jaar vond ik best grappig. Maar ik vond qua tijd dit wel fijner. Vorig jaar was de uitleg van de games erg laat. Nu was er iets meer tijd om even je pony op te warmen.
En eerlijk is eerlijk, ik blijf het een heel leuk evenement vinden met een hele fijne sfeer!
Oh, dacht dat ze het protocol mee zouden geven, dat hadden we de avond ervoor wel besproken.
die puntentelling was wat vreemd dan ja, ook dat was anders besproken. En misschien ook wel uitgevoerd hoor, daar was ik niet bij.
Ze hadden express de simulaties weggelaten ivm tijdsdruk. Ik vond ze ook echt leuk, maar die 3 minuten waren echt te kort vorig jaar
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Wij sturen de organisatie nog een mailtje met feedback en tips. Vond het vorig jaar leuker om mee te doen, maar de sfeer was nog steeds erg goed.
Het was voor mijn de eerste keer dat ik naar het event ging, vond het leuk en een relaxte sfeer hebben.
Volgend jaar wil ik mee gaan doen met paard...althans als het lukt dan.
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Ik was er voor het eerst, en alleen in de ochtend. Voor de deelnemers was het denk ik een heel leuk iets, voor mij als kijker vond ik het niet zo. De uitleg over de bedoeling en hoe de puntentelling werkt was voor kijkers niet te volgen. Het libertybakje vond ik te klein om echt iets te kunnen laten zien. Veel opdrachten waren te moeilijk voor het gros van de deelnemers. Sfeer was inderdaad goed, maar het oogde een beetje "tam".
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik was mee als chauffeur, we waren er vnl in de ochtend.
Ik kan me wel vinden in wat prompertje zegt. Het was dat ik de uitleg meegekregen had, maar anders was het voor mij ook onduidelijk geweest wat er nu precies van de deelnemers verwacht werd. Verder vond ik de groepjes te groot, waardoor de deelnemers lang moesten wachten voor ze aan de beurt waren.
En het niveau van deelnemers viel soms wat tegen. Ik vond het een grote, langdurige, minder duidelijke versie van de NH challenge op de equiday.
En idd jammer dat de deelnemers geen protocol met tips meekregen. Wat levert dit de deelnemers nu op, behalve dat je een ervaring rijker bent? Er zijn toch niet voor niets professionals aanwezig.
Bladwijzers