dit is nu waarschijnlijk de domste vraag die je kunt stellen maar ik heb een parelli hoofdstel gekocht en wou er mijn eigen bit op maar nu zie ik echt niet hoe ik dit eraan kan bevestigen???
![]()
dit is nu waarschijnlijk de domste vraag die je kunt stellen maar ik heb een parelli hoofdstel gekocht en wou er mijn eigen bit op maar nu zie ik echt niet hoe ik dit eraan kan bevestigen???
![]()
Ik heb geen idee..Ik rijdt niet met hoofdstel, sorry! Wou je graag helpen:P
Ik zou het ook niet weten. Er zitten hier op het forum toch wel mensen met een Parelli-hoofdstel?
JONGENS!! HIER LIGT EEN HULPKREET< JOEHOE
Ik heb ze eff geroepen, hopenlijk helpt het. Succes.
Je hebt 2 soorten bevestigingen: de ene is met een dun strookje leer, wat je door de gaatjes moet rijgen en een knoopje in legt. Maar die zul jij vast niet hebben, want die is duidelijk te zien.
De andere is met een soort 'knoopje' / bobbel van leer wat door een smalle opening is gestoken. Deze is heel lastig om los en vast te maken. Het knoopje moet eerst eruit, door die opening en dan kun je je bit vastmaken. Doe het in 1x goed, anders kost het je weer een kwartier klooien om het open te maken... en weer dicht...
heb hier helaas geen foto's van(ik heb nl de makkelijke
)
zal er een fotootje van maken vandaaag (als ik er aan denk!!)
ik heb namelijk de moeilijke![]()
May the horse be with you!
okee hier dan de foto's:
dat klontje moet je eerst door dat gat losfrutten en dan als je bit er in hangt weer met erg veel moeite erdoor zien te frotten...
Het gaat nu iets makkelijker, maar de eerste keer was echt zwoegen! Vast weer een test van Pat.
Ben benieuwd of dit je vraag beantwoordt?
heel erg bedankt allemaal !!!!!
het is inderdaad hard zwoegen om het voor elkaar te krijgen, ik vermoede al dat het zo moest maar durfde niet omdat het zo moeilijk ging ...
gaan we nu zo snel mogelijk eens mee gaan rijden !!!
Veel succes! En fijn dat je er wat aan had!
wat hebben we hier super hulptroepen!!!
![]()
"We can not solve the problems that we have created with the same thinking that created them."
Albert Einstein
Bladwijzers