Als ze werkelijk zo nieuwschierig/ belangstellend zijn, raad ik ze aan zich te verdiepen in paarenpsychologie en/ of eens een kijkje te komen nemen...
Als ze werkelijk zo nieuwschierig/ belangstellend zijn, raad ik ze aan zich te verdiepen in paarenpsychologie en/ of eens een kijkje te komen nemen...
Eerste is een goed idee, van het 2e word ik zo zenuwachtig...
Maar wie weet, als ze tijd hebben kunnen ze eens komen kijken hoe wij allemaal met onze paarden een 'beetje stappen'. Ben benieuwd!
until we have found the warmth of the sun
until we are one... the Children of the Sun
Is er inmiddels een definitieve lijst met de deelnemers/deelnemende paarden?
Ik is nieuwsgierig![]()
He Esther, wat jammer dat Polka niet mee kan doen...
ElineOorspronkelijk Geplaatst door Rakeltje
Eveline
Esther (zonder paard)
Elvira
Sanne
Elianne
Olga
en ik (we hebben dus 2 Esther's), dus ook zonder paard helaas
Wat is de planning van de dag eigenlijk?
Is het OK als ik tot en met de lunch meedoe en daarna naar huis ga? Mijn vriendje wil wel mee, ook foto's/filmpjes maken, maar hij kan natuurlijk niet mee op buitenrit. (moet ik wel elvira ook om die tijd naar huis brengen natuurlijk)
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
De planning is ongewijzigd gebleven. Om 11.00uur dus verzamelen; iedereen zorgt zelf voor lunch (zoals ook eerder in dit topic en mail gemeld). Het is wat mij betreft prima, als je tot de lunch blijft. Ik denk alleen dat er weinig of geen mensen een buitenrit gaan maken, dus na de middag blijven we gewoon lekker bij elkaar.
Als ik kom, kom ik zonder paard maar zelfs dat is nog niet, dat ligt dus aan het vervoer of esther mij komt ophalen ik zal haar nog eens pben
The darkest hour is befor it get light!!!
en ja hoor wij komen nog gewoon, gelukkig!
The darkest hour is befor it get light!!!
5 paarden dus! (Shakira ging toch niet mee?) Dat zal wel lukken dan met Ráka... hopelijk...
Ik wil in 2e instantie wel een buitenrit gaan maken, maar dan ben ik dus de enige...?
Hmm, we zullen wel zien! Is er iemand die water meeneemt voor de paarden trouwens? Ik kan wel water meenemen, maar dan moeten we het vanaf Esther's huis sjouwen, daar heb ik weinig zin in geloof ik.
Kan wel een ton meenemen, maar dan liefst leeg en bij iemand aan huis of op stal ff vullen met water.
Ik kijk even kijken of ik ook nog kom kijken.....
Er komt nl. waarschijnlijk een soort bog band bij ons op stal (bij iemand die jarig is en op het erf woont) en ik ben eigenlijk bang dat ik de paardjes in de gaten wil houden......... Het schijn nogal een herrie te maken namelijk.
Maar als alles goed gaat kom ik waarschijnlijk ook even spieken![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Dichtbij de plek kunnen de paarden uit een meertje drinken. In de buurt kun je nl. verder geen water krijgen. Polka en honden drinken daar ook altijd gewoon uit, dus da's geen probleem.
Ráka heeft een keer ernstige koliek gehad van water van god-weet-waar. Liever niet nog een keer! Daarom ben ik daar een beetje voorzichtig mee....
Water meenemen is voor mij geen probleem, alleen de laatste sjouw![]()
Kun je niet met de auto op de plek komen? Anders kan ik het water misschien wel ergens oppikken.
Bladwijzers