Pagina 1 van de 12 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 170

Topic: Omgeving Berlicum - Noord-Brabant

Omgeving Berlicum - Noord-Brabant

Hallo allemaal,

Zijn er mensen die vlakbij Berlicum (tussen 's -Hertogenbosch en Oss) wonen of in ieder geval hier in de buurt? Het lijkt me leuk om eens ervaringen uit te wisselen en misschien ooit eens een playday te organiseren!

Ik hoor het wel!

Groetjes,
    Esther

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Re: Omgeving Berlicum - Noord-Brabant

Mijn paard staat in Herpen, zelf woon ik in Wijchen.
    Ik heb al eens geprobeerd in Herpen een playday te organiseren, maar die ging helaas niet door wegens gebrek aan belangstelling...

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Mijn vriend woont in sint michielsgestel dus als er een playday komt wil ik er ook bij zijn...alleen helaas zonder paardje...denk ik..

Actief Forumlid mandy's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik woon zelf in den bosch en mijn paard staat in cromvoirt (bij vught). Berlicum is dus niet zo heel ver hier vandaan.
    ride like the wind

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Esther
    Hallo allemaal,

Zijn er mensen die vlakbij Berlicum (tussen 's -Hertogenbosch en Oss) wonen of in ieder geval hier in de buurt? Het lijkt me leuk om eens ervaringen uit te wisselen en misschien ooit eens een playday te organiseren!

Ik hoor het wel!

Groetjes,
    Esther

He Es,
    Moet je echt in omgeving Berlicum wonen of mag je misschien ook uit Wilnis komen om aan die playday mee te doen
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

He Es,
    Moet je echt in omgeving Berlicum wonen of mag je misschien ook uit Wilnis komen om aan die playday mee te doen [/quote]

Hé Fran,
    Jij bent ofcourse de eerste die het hoort, als we dit ooit gaan doen! Dat had ik al ingecalculeerd hoor. Stalletje voor je paard, bedje voor jezelf; komt allemaal goed! Zou wel héél gezellig zijn!

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Esther
    He Es,
    Moet je echt in omgeving Berlicum wonen of mag je misschien ook uit Wilnis komen om aan die playday mee te doen

Hé Fran,
    Jij bent ofcourse de eerste die het hoort, als we dit ooit gaan doen! Dat had ik al ingecalculeerd hoor. Stalletje voor je paard, bedje voor jezelf; komt allemaal goed! Zou wel héél gezellig zijn!
    [/quote]

Ben helemaal gerust gesteld
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

ik woon sinds kort in breda.... is dat ver?? Ik heb namelijk geen idee waar berlicum is....
    Maar als er een playday komt ben ik van de partij!!!!!

Ik hoor het wel
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
    ik woon sinds kort in breda.... is dat ver?? Ik heb namelijk geen idee waar berlicum is....
    Maar als er een playday komt ben ik van de partij!!!!!

Ik hoor het wel
    Breda is toch wel zo'n 45 minuten rijden. Ik weet niet wat jij ver of niet ver vindt??

Grz,
    Esther

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Nou ja ver is het niet maar als je geen auto hebt toch wel wat ver op de scooter....
    Misschien kan ik iets regelen dus ik ga mijn best doen!!!
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Actief Forumlid sanne2's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Dat is nou toevallig! Heeft Pardoes eerst maanden in Berlicum gestaan... Maar nu staat hij in Uden. Niet zo ver, dus met een playday ben ik graag van de partij! Waar sta jij trouwens in Berlicum?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sanne2
    Dat is nou toevallig! Heeft Pardoes eerst maanden in Berlicum gestaan... Maar nu staat hij in Uden. Niet zo ver, dus met een playday ben ik graag van de partij! Waar sta jij trouwens in Berlicum?
    Mijn paardjes staan bij mij thuis en dat is op het Laar (vlakbij Middelrode). Toevallig zeg, bevalt het in Uden?

Aangemeld
    May 2005

Trage computer en dus drie keer een antwoord...
    Ik weet zo niet precies waar jij staat maar ik heb bij manege 't Zeebroek gestaan, ook vlak bij Middelrode. Wij zijn daar uiteindelijk weggegaan, om Pardoes 24 uur op de wei te kunnen zetten en ook omdat Parelli daar niet echt geaccepteerd werd. Ze vonden ons maar raar geloof ik. Nu konden we op dat moment ook nog niet echt veel!

In Uden bevalt het goed. Pardoes is door deze stalling ontzettend in zijn voordeel veranderd. Achteraf gezien was hij denk ik erg gefrustreerd van het vele uren binnen staan en slechts een weidemaatje. Enig nadeel: Uden is zo ver weg (ik woon in Den Bosch).

Een playday lijkt me erg leuk en leerzaam voor Pardoes! Ik wil je ook best helpen met het organiseren. Je hebt in elk geval een mooi bos vlakbij (weet nog wel een paar goede omgevallen bomen voor de squeeze game )

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sanne2
    Trage computer en dus drie keer een antwoord...
    Ik weet zo niet precies waar jij staat maar ik heb bij manege 't Zeebroek gestaan, ook vlak bij Middelrode. Wij zijn daar uiteindelijk weggegaan, om Pardoes 24 uur op de wei te kunnen zetten en ook omdat Parelli daar niet echt geaccepteerd werd. Ze vonden ons maar raar geloof ik. Nu konden we op dat moment ook nog niet echt veel!

In Uden bevalt het goed. Pardoes is door deze stalling ontzettend in zijn voordeel veranderd. Achteraf gezien was hij denk ik erg gefrustreerd van het vele uren binnen staan en slechts een weidemaatje. Enig nadeel: Uden is zo ver weg (ik woon in Den Bosch).

Een playday lijkt me erg leuk en leerzaam voor Pardoes! Ik wil je ook best helpen met het organiseren. Je hebt in elk geval een mooi bos vlakbij (weet nog wel een paar goede omgevallen bomen voor de squeeze game )
    't Zeebroek is hier ong. 10 minuutjes vandaan (in stap met je paard). Ik kan me voorstellen dat ze je daar maar raar vonden, geen onaardige mensen, maar niet echt Parelliminded, nee . Ik wil in 2006 wel iets gaan organiseren, lijkt me erg leuk en leerzaam. Waar woon je in Den Bosch? Wat is je niveau nu? Ik heb in oktober mijn level 1 gehaald en ben nu dus met level 2 bezig. Ik heb momenteel helaas heel weinig tijd, maar over een aantal weken kan ik gelukkig meer tijd en aandacht aan de paardjes besteden. Heb er al helemaal zin in .

Aangemeld
    May 2005

Ik ben zelf deze zomer met Parelli begonnen. Doordat Pardoes erg moeilijk was (en nog steeds vaak is) schieten we niet hard op maar naar mijn inschatting zijn we nu met grondwerk begin level 2 en met rijden bezig met level 1. Rijden gaat jammer genoeg niet zo snel want we hebben een erg kleine bak en voor een jong paard als Pardoes is het moeilijk om de draf aan te houden als hij steeds weer bochten moet maken. De bak is nu ook vaak te nat. Ja, gebrek aan tijd, slecht weer en dat soort omstandigheden kunnen de voortgang met je paard soms flink vertragen!

Ik Parelli trouwens samen met mijn zusje Olga (15, ook op forum). Zelf ben ik 25. Deze zomer willen we een cursus op onze stal gaan organiseren, met ook een paar forummensen, en hopelijk daarbij officieel level 1 halen. O ja, ik woon in het centrum van Den Bosch.

Je hebt trouwens erg mooie paardjes, heb ze even bekeken! Pardoes zou een soort neefje van jouw paarden kunnen zijn (niet nu met zijn dikke berenvacht)! Hij is een nrps en vanuit een bepaalde hoek kan zijn hoofd er ineens heel Arabisch uit zien.

Ik moet zo meteen weg en kan dan de komende paar uur niet meer mailen, maar ik vind het erg leuk dat er iemand zo dichtbij ook aan Parelli doet!

Pagina 1 van de 12 12311 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten