Zita is inmiddels aan het opknappen lijkt het, vorige week een stuk frisser ineens, een wandelingetje gemaakt en ze bleef tot het einde fit, dag erna daarom een bosritje gewaagd en ook nu hield ze het goed vol, waren 25 min weg zoiets terwijl ze eerst na 10/15 min "op" was. Wel heel rustig gereden en laatste 5 min ernaast om het rustig op te bouwen.
De DA had geen leverbot in de mest kunnen vinden maar dat zit er ook bij een besmetting niet altijd in. Daarom toch maar behandeld voor de zekerheid. Maar ze was de 2 dagen ervoor alweer wat fitter dus zal niet met zekerheid kunnen zeggen of ze sowieso opknapt of dat het (mede) door de behandeling komt. Ben in ieder geval erg blij dat het beter gaat.
Ik hield m'n hart nog vast voor het toedienen van het medicijn want ze waarschuwden me dat het vreselijk smaakt en het was meer dan één spuit die ik haar in de mond moest geven; maar ik heb het gemengd met honing, appelmoes en een beetje bloem voor de stevigheid, toen waren het wel 4 spuiten maar ze zoog het zowat uit zichzelf naar binnen zo lekker vond ze het![]()
Bladwijzers