Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Nieuws en goede voornemens van Sport & Horsemanship United. Fijne feestdagen allemaal

Actief Forumlid Ivo's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    9

Nieuws en goede voornemens van Sport & Horsemanship United. Fijne feestdagen allemaal

Laatste nieuwsbrief van Sport & Horsemanship United dit jaar. Met nieuwe activiteiten, 5 day intensives (dat begint al aardig te lopen, leuk!!), cavaletti afstanden en andere leuke dingen.

Vrolijke feestdagen allemaal en ik wens iedereen een heel fijn 2015 toe!
    http://archive.aweber.com/shu-news/M...rogressief.htm
    Laatst gewijzigd door Ivo; 08-03-15 om 03:25.
    Paard & Sport? Naturally!

www.sporthorsemanshipunited.nl
    Coach Dressage Naturally

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    9

Re: Nieuws en goede voornemens van Sport & Horsemanship United. Fijne feestdagen alle

Over anderhalve week gaat de eerste groep van start met het Progressief Trainings Jaar! Helemaal zin in, want we hebben een leuke groep van mensen die echt vooruit willen. Er is nog een plekje vrij voor een deelnemer met paard. En er is nog plek vrij voor als jij dit jaar met de groep mee wil leren als auditor!
    www.sporthorsemanshipunited.com/PTJ.html

5 day Intensives in 2015:
    Nog 1 plekje vrij in een extra ingeplande 5 day intensive in de week van 25 maart, nog 2 plekjes vrij in de 5 day intensive van augustus (en dan is er nog het najaar natuurlijk).
    Laatst gewijzigd door Ivo; 08-03-15 om 03:19.

Coach Dressage Naturally

Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    9

Re: Nieuws en goede voornemens van Sport & Horsemanship United. Fijne feestdagen alle

Heb je mijn dagboek al gelezen? Over alles wat we doen en leren tijdens de "International Dressage Naturally Coaches Conference" bij Karen Rohlf in Florida? Klinkt groter dan het is, maar klein is geniaal!

Coach Dressage Naturally

Actief Forumlid VisibreTeam's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2013
    Dagboek Berichten
    63

Heb je al data voor die in het najaar? Wil al langer bij je lessen of mee doen maar de eerstkomende en Augustus zijn beide denk ik wat vroeg, mijn nieuwe paardje komt vrijdag

Bladwijzers

Forum Rechten