Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Paarden fysiotherapeut omgeving West Noord-Brabant?

Actief Forumlid Mister T's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

Paarden fysiotherapeut omgeving West Noord-Brabant?

Hoi allemaal!

Weet iemand van jullie een goede paarden fysiotherapeut? Ik woon zelf in Roosendaal. Het kan dus richting Breda/Tilburg maar ook richting Rotterdam of zelfs richting Antwerpen.

Zelf heb ik een gediplomeerde dame gevonden in Prinsenbeek (Breda). Deze dame is wel gericht op de traditionele dressuurwereld en ik zie er een beetje tegenop om uit te leggen waarom Okidoki een fysiotherapeut nodig heeft. Ben bang dat ze dat niet zal begrijpen... Dus liefst iemand die meer de natuurlijke kant van paarden houden kan begrijpen....

Ik hoor het graag van jullie!
    "We can not solve the problems that we have created with the same thinking that created them."

Albert Einstein

Jannepauli
    Guest

Re: Paarden fysiotherapeut omgeving West Noord-Brabant?

Ik weet niet zo snel een naam voor je maar ben wel wat 'confused' door je tekst.. het zal een fysio- of osteopaat een zorg zijn hoe je je paard gebruikt, zij willen toch alleen maar zien dat je paardje's spieren en botjes goed zitten? En het is aan jou om aan een 'doker' uit te leggen hoe je je paard rijdt,'m verzorgt en hoe je traint.. toch? Zoals ik nu met Parelli bezig ben zie ik zoveel overeenkomsten met dressuurtraining dat ik denk dat je over grote verschillen echt geen zorg hoeft te hebben

ik ken er 1, sandra vetter, is fysio en osteopaat, zit in den haag maar ik weet dat zij ook klanten in Brabant heeft zitten... zij zit zelf in de rensport, behandelt ook veel dressuurpaarden en ook mijn parelli-knollie. Zij werkt veel samen paardenkliniek de Raaphorst.

als je een email/tel wilt geef maar een gil via PB

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Ik heb zelf goede ervaringen met Guy Blom. Hij komt bij Veghel uit de buurt.
    Hij heeft verder niks met NH en van Strasser heeft hij wel eens gehoord, maar daar houdt het dan ook mee op. Toch heeft hij mij en Atli een paar keer goed geholpen.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

ik heb hele goede ervaringen met Rodinde Hoogenraad ,zij is veearts osteopaat bachbloessom accupuncturist homeopaat etc ...Heeft diverse opleidingenen (diploma's) gevolgd in amerika en china.
    Zij heeft drie praktijkpunten in nederland( in beers en kootwijkerbroek) met als basis Vinkenga ; http://www.paardenkliniekvinkega.nl/

Actief Forumlid Mister T's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

hej bedankt allemaal voor jullie reacties!

@Janpaulli
    Okidoki is sinds afgelopen mei van zijn ijzers afgehaald en wordt volgens de strasser methode bekapt.... Oki ondergaat nu een hele omschakeling met allerlei gezondheidsproblemen... (zie topic Okidoki voelt zich niet helemaal Okidoki)... ik heb al zoveel naar mijn hoofd geslingerd gekregen door onkunde o.a. van een DA ....

Volgende week zaterdag komt Giselle Bartels een eerste bezoek brengen. Zij komt notabene uit Prinsenbeek.. een paar km's verderop en is aangesloten bij 2 dierenklinieken en is aangesloten bij de overkoepende stichting van dierenfystiotherapeuten.... Heb een kort gesprek met haar gehad en ze klonk mij heel vriendelijk en open.... we zullen zien wat er uit gaat komen... Ik hou jullie aanbevelingen in mind mocht het niets worden...

Thnx!
    "We can not solve the problems that we have created with the same thinking that created them."

Albert Einstein

Bladwijzers

Forum Rechten