Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: stick to me

  1. #1

    stick to me

    Weet iemand waar ik stick to me kan vinden, goed uitgelegd? Zowel online als liberty.
    Het gaat mij met name, om het niet 'maken' dat mijn paard stick to me blijft.
    Is het de bedoeling dat het paard bij stick to me achter je blijft? Of met neus naast je?
    En wat is het verschil tussen driving zone 3 (met stick op paard) en stick to me?

    Ik kan wel wat bedenken hoor, en het lukt ook wel, alleen wil ik even het wat dieper begrijpen.
    Laatst gewijzigd door FreyaSilver; 11-11-14 om 12:26.

  2. #2
    Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Locatie
    Schierensee
    Berichten
    4.356
    Dagboek Berichten
    6

    Re: stick to me

    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill


  3. #3

    Re: stick to me

    haha, ja op parelliconnect kan ik het dus juist niet vinden

  4. #4
    Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    NOP
    Leeftijd
    46
    Berichten
    470

    Re: stick to me

    Waar het paard blijft ten opzichte van jou is aan jou, maar het is meer dan verstandig om netjes in zone 1 te beginnen. Dus dat het paard achter jouw schouder blijft.
    Als alles goed gaat, lekker ontspannen blijft, alles duidelijk is en je wat meer de afstand kan bepalen kan je naar achteren zakken in de zone's en nogsteeds stick to me vragen. Alleen als je naar achteren zakt voordat je zover bent kan het gevaarlijk worden, een paard die blij uitslaat, of het toch wat teveel druk vond en uitslaat. Het is dan beter als je wel kan zeggen ik wil dat je net meer dan een stick lengte bij me weg blijft bv.

    Wat wel een leuke manier is om het te doen is via de verschillende zone's door de verschillende games. Dus zone 1, game 1; zone 1, game 2 ect. Dat dus allemaal met het stick to me patroon dat je gebruikt. Zit zone 1 goed met alle games, netjes licht en ontspannen, dan zak je naar zone 2 en ga je daar weer alle games langs.
    Natuurlijk alles eerst online, als je naar liberty over wil moet er eerst een bepaalde kwaliteit zijn, als het paard het alleen op je "energy" doet(fase 1) dan ben je klaar voor liberty proberen ermee. Maar probeer niet te lang als het niet lekker loopt, 2 fouten en weer terug online. Dat hele lichte wat je in je vingers moet hebben samen is van enorm belang als het paard los loopt. Niet alleen omdat je dan het paard veel sneller kwijt bent, maar ook omdat het sneller gevaarlijker kan worden. Als je het alleen met de "energy" kan doen zal het niet te snel teveel druk zijn voor het paard.
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

  5. #5

    Re: stick to me

    Super Bowen, Thanks, heb ik echt wat aan.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •