Ik heb niet de moeite genomen om alles te lezen omdat er veel reacties zijn maar dacht zal mijn visie er ook nog maar even op los laten. Ik zie op het filmpje dat ze inderdaad rechts achter niet lekker loopt en gelukkig allen in draf. Ik weet dat Twarres een ontzettende bikkel is en pas onregelmatig loopt als hij heel veel pijn heeft. Je moet je dus afvragen of Wonder meer aan de aanstellers kant of aan de bikkel kant zit. Je hebt namelijk ook paarden die al bij het minste of geringste pijn aangeven.
Echt goed dat je het ook naar de dierenarts opstuurt! Wij hebben toen wij aan ons blessure avontuur begonnen ook eerst pijnstillers gehad en dat hielp goed tot ze waren uitgewerkt. Het enige wat dat ons vertelde was dat de blessure echt heel ernstig was en dat we verder moesten zoeken.
Zelf vind ik het nadeel van pijnstillers dat de pijn dus niet gevoeld word en daardoor de kwaal erger kan worden wat in ons geval ook is gebeurd. Maar dat gebeurt niet bij iedereen.
Heel veel rust en opbouwend wandelen heeft ons geholpen maar bij Twarres was het zijn pees en ik wil je niet laten schrikken bij hij liep ook als Wonder. Het kan en het zal waarschijnlijk ook iets anders zijn maar wilde dat toch wel even gezegd hebben. Maar geduld word echt beloond! Ik ben nu al bijna een jaar bezig met de blessure en er was steeds maar weinig verbetering maar hij was er wel. Pijn hoort nou eenmaal bij een blessure en beschermt het paard van overbelasting. Daarom kan ik het niet vaak genoeg zeggen dat je met pijnstillers wel voorzichtig moet zijn!!
Heel veel sterkte en nooit opgeven!! Met geduld bereik je echt veel!