Mooi geschreven San!
Dat vet mooi uit de kluiten gewassen forumfeestje, dat zat ik René ook uit te leggen
Ik heb het erg gemist, volgend jaar wil ik zeker graag weer meedoen, zowel achter de schermen als vrijwilliger als in de ring met de challenge, haha!
Ik vind het knap van jullie!

Antwoord met Citaat

ook vond ik de challenge zo erg tegenvallen dat ik ben weggelopen, ik had er misschien een te hoge verwachting van, maar lang niet iedereen was for the horse bezig. En ik begrijp heus wel dat je zenuwachtig bent (ik heb dat ook, maar for the horse zou toch voorop moeten staan)

. Met de meiden die ik bij me had aan de kant heb ik soms alternatieven besproken voor de wijze waarop de deelnemers het aanpakte. Ik kan me ook voorstellen dat als je voor het eerst daar staat dat het best een dingetje is en dat je gewoon graag wil dat het lukt en daarmee het paard vergeet. Ik vraag me af of daar ter plekke iets aan te doen is. Ik weet niet of dat gebeurt na afloop van de challenge (toen ik of Aafke meedeed iig niet) maar het kan wel goed zijn om met de deelnemers nog na te bespreken en feedback te geven over wat er gebeurde, als jury zijnde. Dat lijkt me leerzaam voor de deelnemers en goed voor het niveau van horsemanship. Het meisje met de zwarte ijslander vonden we wel erg leuk. Mooie band hadden die twee. Wat wel jammer was trouwens was dat het geluid tijdens dit onderdeel erg slecht was. Ik kon niet verstaan wat Anna vertelde.
) dus dat was top!
Veder vond ik het goed georganiseerd!

Bladwijzers