Pagina 9 van de 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 135 van de 192

Topic: EquiDay 2015 ~ zaterdag 11 april in Ermelo

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Re: EquiDay 2015 ~ zaterdag 11 april in Ermelo

Heb een super leuke dag gehad,genoten van chris irwin piet bakker de NH challenge en van Robin legdeur wat een lol en samenwerking had zei met haar haflinger.
    Veel leuke kraampjes gezien het enige wat ik niet zo handig vond waren de kraampjes in het gangpad van hal 2, die maakte de ruimte om tussen hallen te komen te krap waardoor er veel opstoppingen waren.
    Maar verder genoten van een mooie dag.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Wij vonden het ook een hele leuke dag! Voornamelijk de demo's in hal 1 bekeken. Als veiligheidskundige kreeg ik het wel benauwd van de doorgang in hal 2, naast kraampjes ook nog wandborden, kunstplanten - als er paniek of brand uitbreekt is dit echt een heel gevaarlijk punt. Maar verder helemaal geweldig, en wat wás het druk. Jammer dat je daardoor met een kaartje in de voorverkoop lang in de rij moest staan om binnen te komen, maar dat toont gelijk het succes van dit mooie evenement aan
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Mocht iemand foto's hebben van Feliz (schimmel met rood geel zwart touwhalster in de challenge, zitles en openbare les van Eef veenstra) dan hou ik me aanbevolen

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Geen foto's, wel genoten van mooie Feliz bij Eef
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Dank je!

Ik vond bij de demo van vrijheidsdressuur van Nikki trouwens de dame met de tinker wel heel gevaarlijk bezig Die dreef haar zo ontzettend op en het ging echt bijna mis toen hij gericht vol naar haar uithaalde met zijn achterbenen. Dat kan natuurlijk gebeuren, maar daarna ging ze op dezelfe manier door met galop stick to me enzo. Verder helaas weinig kunnen zien, maar het was een leuk programma.

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Mera, alvast eentje.
    IMG_9360.jpg
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ahh superleuk! Dank je wel!

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Ik heb een fijne dag gehad gisteren, ik heb de clinics bezocht van Marieke van Balans en Paard, Niek Elings, Chris irwin, Nikki van Olst. Ik heb ontzettend genoten, leuke gesprekken gevoerd en bekenden gesproken, mooie paarden gezien en geshopt.
    Een vriend is iemand die het lied van je hart kent en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent.

Forumlid peetstap's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2012
    Leeftijd
    64

Inspirende E-day; met Chris, Piet en Niek Elings.
    Niek kreeg echt geen makkie voor hem, maar respect voor hem hoe hij de basis aanpakte bij deze merrie.

Punt van aandacht voor organisatie was de erg nauwe doorgang bij Hal2, door de aldaar geplaatste stands en poffertjeskraam.
    Tevens kritiek in hal 1 op de aldaar onzin "aan elkaar prater" die echt lachwekkend/zieluuug totaal de toegang miste van wat er feitelijk gebeurde aldaar.
    Daar zijn zat mensen voor te vinden met wel paardeninzicht.

Goede organisatie verder, keurig op schema en duidelijkheid voor zowel bezoeker als deelnemers.
    Mij is vooral de scheiding tussen publiek <> paarden opgevallen, dat was tijdje terug wel anders.
    Maar ook dat had weer zijn charme's
    Vertel het me en het waait door me heen.
    Laat het me zien en ik weet het morgen nog.
    Laat het me voelen en ik weet het mijn hele leven.

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Ik vond het ook een leuke dag! Veel mensen even gesproken en verder jammer dat ik helemaal niet kon shoppen door drukte en stand. Zo'n stand is echt niks voor mij....ha ha ha ik heb het idee dat ik mensen eerder wegjaag dan dat het helpt ha ha ha....
    Mijn demo was wel heel leuk, laat mij dat maar doen! De Challenge was ook leuk om te doen al was er wel een groot verschil tussen de deelnemers. Zou leuker zijn als het wat spannender was Maar ook petje af voor allemaal want je moet er maar gaan staan!

De meneer in Hal 1 was inderdaad niet zo geweldig maar wel sympathiek en de mevrouw in hal 3 was daarnaast weer erg goed! Ook hoe ze de situatie met Bregje oploste vond ik heel erg professioneel.

Ik heb verder echt niks gezien helaas maar het algehele gevoel was wel goed.
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Ik werd in eerste instantie ook naar het parkeren voor de KNHS geleid met de trailer, maar was ruim op tijd dus heb de trailer nog weer aan de andere kant gezet. Een heleboel bekenden weer gezien en gesproken en gezellig een paar uurtjes met Mariel doorgebracht (en pionnen gekocht, haha). Het gangpad in hal 2 werd ik wat zenuwachtig van op het drukste moment, in de middag viel het wel weer mee. Niek heeft een fijne demo gegeven met mijn monster en ik heb huiswerk mee gekregen

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door peetstap Bekijk Bericht
    Niek kreeg echt geen makkie voor hem, maar respect voor hem hoe hij de basis aanpakte bij deze merrie.
    Ze is heel braaf..... als je niets van haar vraagt en als ze slaapt
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne Bekijk Bericht
    dank voor het plaatsen.

Feliz wat een prachtig paard heb je, wij hebben genoten van jullie clinic.
    Een vriend is iemand die het lied van je hart kent en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent.

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Ik ben ook weer onder de mensen. Heb gisteren bijna de hele dag in bed doorgebracht.
    Heerlijk om vandaag alles na te bespreken met Evi en alle reacties te lezen van onze enquete onder de bezoekers en standhouders.
    Achter de schermen gaat er zo'n dag vanalles mis hoor, maar daar hebben de bezoekers duidelijk weinig van gemerkt
    Toch... Het is wel groot geworden... 2000 bezoekers, 110 standhouders, ik word er weleens wat nerveus van.

Wat een drukte, wat een boel standhouders. Als je ze op een lijstje ziet staan is het toch anders, dan wanneer de stands en kramen er ook daadwerkelijk staan.
    Ooit begonnen we EquiDay als een soort forumfeestje, maar blijkbaar is het toch iets wat dusdanig speelt in Nederland dat we zo groot hebben kunnen groeien.
    Nu moeten we proberen om het niveau van de demo's omhoog te krikken, steeds weer vernieuwende kennis binnen te halen en ook volgend jaar weer een leuk vernieuwend programma te maken.
    Ik heb er nu al zin in.

Ik vond het ook wel gaaf om Chris Irwin op Equiday te zien rondlopen. Het had wel wat. Hij stond al lang op ons verlanglijstje.
    We hadden ook dit jaar weer een heerlijk team gemotiveerde vrijwilligers bij elkaar gesprokkeld, waarmee alles best heel soepel liep vrijdag en zaterdag.
    Het enige wat ik ECHT mis in vergelijking met equidays van 4/5 jaar terug, zijn de forumleden-vrijwilligers. We hebben nog een paar heel trouwe lieve forumleden waar we volledig op leunen, vrijdag en zaterdag.
    Petra (Dusi), Sandra (Chevelle), Roald en Eva (evenaar) en (wannabe)Nienke zijn onze steun en toeverlaat geweest. Heel erg bedankt daarvoor!

Ik weet dat een deel aan ons te wijten is, dat niet meer forumleden ons meer vergezellen tijdens Equiday. We zijn zelf nog maar zo weinig online hier... Ik begrijp best dat daarmee ook de onderlinge band minder word. Daarom hebben we ons voorgenomen daar de komende tijd wat aan te doen. Want ik heb eigenlijk genoeg te melden hier. Het is alleen vaak de drukte van het gezin en mn werk dat het erbij in sluipt.
    Ik hoop echt dat jullie volgend jaar ons wel weer willen vergezellen achter de schermen. Want echt, het is heel erg gezellig daar!

Pagina 9 van de 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten