Wauw, wat en supergaaf programma! !!
Dat geeft voel van die puzzel/sudoku heb ik, niets frustrerender dan dat, haha.
Ik vind het weer knap!
Wauw, wat en supergaaf programma! !!
Dat geeft voel van die puzzel/sudoku heb ik, niets frustrerender dan dat, haha.
Ik vind het weer knap!
Ik baal echt dat ik er niet kan geraken![]()
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Wat een gaaf programma!!
Dat wordt strepen, krassen, twijfelen en kiezen
Is 2 ringen voortaan niet genoeg? Liefst naast elkaar, zodat je ze allebei tegelijk kunt volgen?![]()
edit: Verkeerde topic![]()
We hebben intussen genoeg vrijwilligers gevonden die het níet erg vinden om een deel van het programma te missen, dus we zijn voorzien
Op Facebook heb ik een Centrale-carpool-oproep gemaakt. Als er hier nog mensen zijn die een plek in de auto over hebben, of juist vervoer zoeken, kunnen ze daar reageren.
Wij zijn aanwezig met een stand. Kom bij onze stand langs om kennis met ons te maken!
2 Be Happy
Ik help mens en dier om in balans te komen.
Dit doe ik door middel van coaching, dierenconsulten en workshops.
www.2behappy.nl
Hoi, zoek je nog iemand voor je demo Nikki? Misschien wil iemand die ook in mijn springdemo meedoet dit wel!
Heb inmiddels al een paardje via Eveline geregeld![]()
Leuk programma! Ik ga er dit jaar voor het eerst heen. Ben heel benieuwd!
Zo, kaartjes zijn besteld. Moet je je van tevoren opgeven voor bepaalde workshops?
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ja, dit komt nog op de site (en op EquiDay zelf). Voor een aantal workshops moet je je aanmelden bij de stand, maar wel allemaal op EquiDay zelf (dus hoeft niet vooraf via de mail)
Ah, dankjewel! Ik heb er zin in![]()
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Super gaaf programma weer, respect voor hoe jullie alles weer organiseren!!
Wat is er al veel leuks gepland! Ik vroeg me af, komt er ook weer een tweedehands spullen kraam zoals een paar jaar geleden? Daar zou ik evt. nog wel wat spullen voor aan kunnen leveren.
Leuk dat je komt, Mellien!
Helaas, geen tweedehands kraam. Vorig jaar hebben we dat geprobeerd, maar er was te weinig animo voor.
Bladwijzers