Pagina 4 van de 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 134

Topic: Is het forum bij jou traag?

  1. #46
    Actief Forumlid TwarresNoah's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2014
    Locatie
    Alkmaar
    Leeftijd
    33
    Berichten
    101
    Dagboek Berichten
    35

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Server was net bezet! Deed het bij mij 5 minuten later weer...
    Er is geen beter leven dan een goei!!

  2. #47
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Is het forum bij jou traag?

    En nu issie supersnel!
    Always put the relationship first!

  3. #48
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Server was hier rond 21 uur ook een hele periode bezet, nu is 'ie er weer en gaat ook alles vlot

  4. #49
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    48
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Gisteren heb ik het opgegeven, was drama hier. Kon uiteindelijk mijn dagboek bij werken, maar geen foto toevoegen. Ik word er gefrustreerd van, merk ik.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  5. #50
    Actief Forumlid aletta's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2010
    Locatie
    Arnhem/Veluwe
    Berichten
    1.947
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Hier zelfde verhaal, alleen dan vanavond. Antwoorden op trainingsboeken duurde heel lang en soms pakte mijn antwoord ook niet. Moest het meerdere malen proberen. Daarop uitgelogd en wilde opnieuw inloggen (hoopte dat dit zou helpen) en dat lukte pas na zo'n 20 minuten proberen. Merk net als Saar dat ik er soms inmiddels een beetje van baal. Vind het jammer dat het zo vaak moeizaam gaat. Zo is het geen lekker avondje forum-en.
    Leven is het meervoud van lef.

  6. #51
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Even een update: ik ben in gesprek met de host. Ze zijn aan het uitzoeken waardoor het kan komen en ik heb al allerlei gegevens moeten opzoeken.
    Ik hoop dat ze een oorzaak vinden én dat ze die kunnen oplossen. Anders zie ik maar 1 optie die nog kan helpen: terug naar het oude forum en kijken of dat niet traag is...
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  7. #52
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    48
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Heb vandaag problemen gehad met uploaden van foto's. Eerst wilde dat helemaal niet, want ik kreeg geen invulbalkje in mijn schermpje. Toen had ik alles upgeload en had ze zichtbaar, tot ik terug kwam in het topic en alles omgezet was naar links. Uiteindelijk alles opnieuw upgeload, in drie verschillende posts en bij mij zijn ze nu zichtbaar.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  8. #53
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo Bekijk Bericht
    Even een update: ik ben in gesprek met de host. Ze zijn aan het uitzoeken waardoor het kan komen en ik heb al allerlei gegevens moeten opzoeken.
    Ik hoop dat ze een oorzaak vinden én dat ze die kunnen oplossen. Anders zie ik maar 1 optie die nog kan helpen: terug naar het oude forum en kijken of dat niet traag is...
    Het oude forum was ook niet altijd even snel, daar heb ik ook wat problemen mee gehad. Ook vaak niet bereikbaar.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  9. #54
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Het is weer erg traag vandaag en gisteren ook.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  10. #55
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Update van het hosting-bedrijf: ze zeggen dat de server 'normaal' werkt.
    Ik heb een aanvraag gestart om het forum te verhuizen naar een andere server (zelfde host) om te zien of dat beter gaat werken. Zeker als het bij het oude forum ook al zo was, zoals Marit zegt, zal de oude software dus geen oplossing bieden.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  11. #56
    Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Delden, Twente
    Leeftijd
    60
    Berichten
    8.020
    Dagboek Berichten
    60

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Wat mij betreft zijn deze storingen en deze traagheid niet te vergelijken met hoe het in het oude forum ging, hoor.
    Tuurlijk was daar ook wel eens wat, maar het valt op het moment gewoon op als het allemaal lekker vlot gaat.
    Ik merk dat ik bijna elke keer met zo'n hoop/vrees het forum open. En dat het meestal niet even snel tussendoor kan, dat het veel meer tijd vraagt.

    Ik merk ook dat er steeds minder mensen actief zijn en heb er zelf ook minder lol in. Dus als er iets aan te doen is zou dat heel erg fijn zijn!
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

  12. #57
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Met het oude forum ervoer ik wel regelmatig problemen, lang doen over een pagina etc.
    ik denk dat het leeglopen van het forum niet alleen met het forum te maken heeft hoor...

    Maar goed, als het wel sneller is met het oude forum is dat natuurlijk wel beter! Al vind ik het principe wel fijn van dit forum.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  13. #58
    Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Middelie
    Leeftijd
    36
    Berichten
    6.728
    Dagboek Berichten
    63

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Ik heb thuis op mijn Macbook echt nergens last van en op mijn werk (waar ik sowieso niet op het forum hoor te kijken..maar ach) is het soms een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje trager. Absoluut niet storend en dat kan ook aan 'het internet uit het jaar nul' op mijn werk liggen. Op mijn telefoon heb ik ook nergens last van.

    Ik vroeg mij trouwens nog af of eventuele traagheid misschien te maken heeft met het feit dat je nu foto's rechtstreeks vanaf je computer kunt uploaden? Op het oude forum moest het altijd via een andere website met een link, maar nu kan het meteen met een bijlage. Misschien dat dat veel ruimte in beslag neemt en het daardoor bij sommige mensen trager wordt? Ik roep maar wat hoor, ik heb totaaaaal geen verstand van deze dingen.

    En die 'leegloop' (waar ik persoonlijk niet heel veel van merk?), zal dat echt met het nieuwe forum te maken hebben? Het enige wat ik jammer vind, is dat de helft nu in zijn oude dagboek schrijft en de andere helft in de nieuwe. Dat creëert een soort scheiding ofzo. Althans, zo voelt het een beetje.
    Life begins where fear ends..

    Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

  14. #59

    Re: Is het forum bij jou traag?

    Nou, ik heb ook een Macbook (en een behoorlijk snelle internetverbinding) en heb wel degelijk last van een traag forum, van tijd tot tijd. En niet alleen met foto's uploaden, soms gewoon met het bekijken van de ongelezen berichten. En er is geen peil op te trekken, wanneer wel en wanneer niet. Vaak als het forum traag is, krijg ik ook vreemde meldingen (weet u zeker dat u de pagina wilt verlaten?) en worden dagboek-berichten dubbel geplaatst. Vrij irritant, en voor mij een reden om minder te kijken/te plaatsen.

    De twee verschillende dagboek-secties vind ik ook vervelend, maar ik ben wel blij dat ik gewoon weer in mijn oude dagboek kan posten.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  15. #60
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Is het forum bij jou traag?

    De dubbele dagboeken hebben mijn schrijven zelfs helemaal plat gelegd, ik weet niet in welk deel ik nu verder moet gaan.... daardoor ervaar ik ook een tweedeling. Overigens heb ik op een ander forum ook de overgang naar eenzelfd forumformat als dit meegemaakt, dat zorgde ook voor afhakers jammer genoeg. Ik heb niet heel veel last van traagheid, dat valt wel mee, maar soms duurt het inderdaad wel lang voordat een pagina geladen is.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Pagina 4 van de 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •