Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: hoe reageren op eigen initiatief

  1. #1
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    hoe reageren op eigen initiatief

    Mo en ik proberen de draad weer op te pakken. We zijn beiden super gemotiveerd, maar kwa communicatie zitten we nog niet erg op 1 lijn
    Omdat mn Pennys deze zomer de yoyogame hebben stukgemaakt door consequent de circlinggame te laten volgen op de yo, dacht ik dat het wel een leuk beginnetje was, om mo tussen 2 pionnen achteruit te vragen, zodat hij focus kon hebben.
    Focus had ie! Eerst met 1 voet op een pion, toen met 2 voeten, toen schopte hij de pion achteruit weg... Uiteindelijk kreeg ik hem uitgelegd dat hij er alleen maar TUSSEN hoefde te staan, maar toen begon hij consequent er zijwaarts overheen te lopen bij de terugweg (of soms ook al voor ik hem vooruit vroeg... )Er was geen communicatie over, hij blééf zijwaarts gefocust en wilde pas weer op me letten als hij zijn kunstje had getoond.
    Best grappig, maar ik weet nu even niet zo goed meer hoe ik de communicatie nu weer kan herstellen op zo'n moment.
    Uiteindelijk ben ik naar de follow the rail overgestapt om daar achterwaarts te vragen. Dat ging beter, maar uiteindelijk omzeilde ik natuurlijk het probleem, namelijk dat Mo, zodra er attributen meedoen in het spel, hij alle focus op mij verliest en zelf kunstjes verzint.

    ik vroeg me af of jullie misschien leuke strategieen weten om deze slimme Mo zijn aandacht te vangen.

  2. #2
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: hoe reageren op eigen initiatief

    Weer terug naar de les die je eerder hebt gekregen van Anna: ga méé in wat hij wil en vraag het nog een tikkeltje meer, tot hij contact zoekt met jou en vraagt 'en wat nu?'.
    Dus wil hij zijwaarts? Prima, ga maar zijwaarts. Over nog meer pionnen.
    Cause your idea, to become your horses idea, but understand his idea first
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #3
    Actief Forumlid chevelle68's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2010
    Locatie
    Meijel
    Berichten
    1.662
    Dagboek Berichten
    134

    Re: hoe reageren op eigen initiatief

    Dat is een goede San, Option doet dat ook vaak.
    Zodra hij een balk tegenkomt op de hoefslag gaat hij er zijwaarts overheen. Ook als ik dat NIET wil/vraag.

    Wel grappig, maar kan soms best lastig zijn als je eigenlijk iets anders bedoelt.

  4. #4
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: hoe reageren op eigen initiatief

    Ow ja... jeetje, ik merk dat ik na een half jaar pauze er echt even helemaal uit ben. Moet Mo weer helemaal opnieuw leren kennen of zo.
    Gaan we doen, meespelen met Mo tot hij met mij wil meespelen.

  5. #5
    Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    5.857
    Dagboek Berichten
    4

    Re: hoe reageren op eigen initiatief

    Met Shanna ging dat vanzelfsprekender he? Die kende je al zo lang, Mo en jij waren pas net een team aan het vormen en dan ben je gelijk en half jaar uit de roulatie. Ach, je komt er vast snel weer in
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •