Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 23 van de 23

Topic: gymnastiseren van de ruiter

  1. #16

    Re: gymnastiseren van de ruiter

    Dank zij de tip in dit topic gekeken naar yoga with Adriane. Die is idd echt leuk. Nu iedere dag wat oefenen.

  2. #17
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    38
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re: gymnastiseren van de ruiter

    Oh echt Ans? Lukt je dat?
    Ik heb altijd gehoord dat je als volwassene die kleine niet meer rond krijgt, maar blijkbaar jij dus wel, knap!
    Die echte sporthoepels zijn best zwaar, en zeker de hogere levels (zwaardere hoops) zijn ook letterlijk in gewicht zwaarder. Dat kost gelijk meer kracht om ze goed rond te krijgen, dus meer effect op je spieren.
    Je moet het inderdaad wel echt opbouwen, heb vaker gehoord van mensen met fikse blauwe plekken.

    Ik vind juist al die sit-up-achtige praktijken echt verschrikkelijk, zo saai en onpraktisch! Hoepelen combineert heel prima met een Parelli-DVD, ideaal ook als je (zoals ik) slecht bent in stilzitten en rustig wat kijken

  3. #18
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: gymnastiseren van de ruiter

    Nou Ans mij lukt het voor geen meter, knap hoor.

    Nog een goede tip mbt yoga, ik heb een dvd van Ester Ekhart (seven Daily Yoga Practices), zeer aan te bevelen, ze legt heel goed uit wat je moet doen en wat je ook niet moet doen, ze heeft ook een site waar je voor een bedrag per maand vrij filmpjes kunt kijken net zoiets als parelli connect maar dan met yoga. www.ekhartyoga.com
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  4. #19

    Re: gymnastiseren van de ruiter

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door yvonne1303 Bekijk Bericht
    Dank zij de tip in dit topic gekeken naar yoga with Adriane. Die is idd echt leuk. Nu iedere dag wat oefenen.
    Ja zeker leuk! Dank voor de tip Wendela! Wat een fijn mens, die Adriene en is al relaxend om alleen te zien haha. Ik ga ook maar eens wat mee oefenen
    Surrender to fun!

  5. #20
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    Re: gymnastiseren van de ruiter

    dat ga ik ook maar eens proberen! bedankt voor de tip!
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

  6. #21
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: gymnastiseren van de ruiter

    Tweede Pilatesles inmiddels achter de rug, potdorie spierpijn in mijn buikspieren . Kan ook van het lachen zijn, want het is een vrolijke juf en een even vrolijk klasje . Maar nee, zonder dollen, het wordt leuk gebracht maar je voelt dat je echt wat doet, en ze corrigeert het direct als je de oefening niet correct uitvoert. Ik geloof dat dit erg goed voor mijn lijf gaat zijn
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  7. #22
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re: gymnastiseren van de ruiter

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli Bekijk Bericht
    Ja zeker leuk! Dank voor de tip Wendela! Wat een fijn mens, die Adriene en is al relaxend om alleen te zien haha. Ik ga ook maar eens wat mee oefenen
    Ja Adriene is leuk! Ben helemaal fan van haar Ze heeft echt een fijne stijl, niet zo dwingend maar "find what feels good" en ze is ook super grappig. Ik heb altijd het gevoel dat ze echt in mijn huiskamer zit.

  8. #23
    Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    40
    Berichten
    3.715
    Dagboek Berichten
    24

    Re: gymnastiseren van de ruiter

    Vandaag het filmpje van adriene gedaan voor compleet beginners... Ik voel het wel in mijn spieren.... Maar ook wel super relaxed... Echt gaaf! Nu proberen wat adriene zegt en het eens een week iedere dag proberen.
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •