Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 21

Topic: Two Gratis seminars with Pat Parelli in Belgium & Germany (17 & 20 Augustus)

Actief Forumlid Mared's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2010
    Leeftijd
    47
    Dagboek Berichten
    17

Two Gratis seminars with Pat Parelli in Belgium & Germany (17 & 20 Augustus)

Ik zal niet de eerste zijn die het heeft gezien op fb maar leek me wel heel erg de moeite waard om even te kopiëren en te plakken:

Read ALL the text please before sending emails and the answers are here:

From 18 to August 22, 2014 - Pat Parelli will teach a Level 4 & Beyond Course in Bütgenbach / Belgium.

We are ALSO very pleased that during his time here he will give two FREE seminars.

The first seminar will take place on:

Sunday, August 17, 2014 from 15.00 - 18.00
    www.reitanlage-braun.de
    52078 Aachen in Germany.

The second seminar will take place on:

Wednesday, August 20, 2014 from 18.30 to 21.30
    Sentower Park
    www.sentowerpark.com
    3660 Opglabbeek / Belgium.

Participation at both seminars is free for spectators.

In Aachen, Pat will be working with a young ambitious dressage rider and her horse and give her tips on how to build with thanks to Natural Horsemanship an even more harmonious partnership with their horse and how to be more successful in the sport long term.

In Belgium, a teaching session is planned with the two internationally renowned jumpers Nicola and Olivier Philippaerts.

Registration for these seminars is not necessary.

Catering facilities and a small Parelli information booth will be available.

Pat and his team are looking forward to two great seminars with many interested visitors!

If you do happen to have any questions please contact:
    info@zoe-parelliprofessional.com

NOTE: I will not respond if the answer is here.

- - - Updated - - -

(En als er iemand vanuit omgeving Arnhem gaat met een plekje in de auto dan hou ik me aanbevolen)

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: Two Gratis seminars with Pat Parelli in Belgium & Germany (17 & 20 Augustus)

Jippie, ben ik blij dat zondag 17 augustus nog leeg is in mijn agenda (én Onno al beloofd had dat weekend op Elvia te passen ). Dat wordt een dubbel-interessant paardenweekendje. Zaterdag naar Mönchen-Gladbach voor de Cavallo Academy en zondag Pat zien in Aken
    Wie gaat er nog meer?
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re: Two Gratis seminars with Pat Parelli in Belgium & Germany (17 & 20 Augustus)

Ik Ik zet de chocomelk vast klaar
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Ik ga in Belgie, het is op 15min rijden van waar ik woon
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Actief Forumlid Eefje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2009
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    90

Oehh dat klinkt wel heel interessant Ik ga proberen naar Aken te komen

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Wow, dat is wel cool! En nog gratis ook! Aken is 1,5 uur vanaf hier. Is voor mij wel ver rijden dus geen idee of ik dat ga redden tegen die tijd. Zal er ook vanaf hangen hoe mijn rug het dan doet.

Of komt er toevallig iemand langs Sonsbeck zodat ik eventueel mee kan liften?

(Ik vraag me wel af of dat niet afgeladen vol gaat zijn... je hoeft je niet aan te melden dus je moet maar hopen dat je er nog in kunt....?)

Hoi allemaal, gezien ik de popup demo in België op woensdag 20/8 mee organiseer mag je mij alles vragen!
    Marja, er is enorm veel plaats, zitplaats voor 2000 of zo dus iedereen welkom, breng al je paardenvrienden mee en maak overal reclame! In Aken weet ik het zo niet, ik denk niet dat het zo groot is als bij ons. Je kan wel mailen naar Seraina (van de Parelli Instruktoren website) om dat te vragen natuurlijk.
    Extra speciaal in België is ook dat de bekende jonge jumping tweeling Nicola en Olivier Philippaerts komen voor les van Pat!

Ik heb er enorm veel zin in en hoop een hoop van jullie daar (terug) te zien!

Groetjes, Nathalie
    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

http://www.nathalielagasse.be

Actief Forumlid chevelle68's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2010
    Dagboek Berichten
    134

Ojee, Aken is best een eind rijden maar zeker de moeite waard!
    Ik denk dat ik ook ga!

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Ik denk dat ik wel naar die in België wil
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Ik wil ook

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Ene kant wil ik wel. Maar omdat het paar uur rijden is wel wat twijfels. Dan wil je wel zeker weten dat er plek is en je ook nog wat kunt zien.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Ik wilde in eerste instantie gaan, maar besloten van niet. Moet speciaal vrij vragen, heb al veel uitjes laatste tijd en het zal wel enorm druk zijn.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Dagboek Berichten
    3

Ik ga vast met Fiona mee in België. Ben niet zo'n goede toeschouwer, maar bijna 4000 voor de clinic is me toch teveel van het goede...

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Ik wou iedereen uitnodigen om hier nog iets te drinken, maar ik werk ervoor. niet zo handig van me!
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne Bekijk Bericht
    Ene kant wil ik wel. Maar omdat het paar uur rijden is wel wat twijfels. Dan wil je wel zeker weten dat er plek is en je ook nog wat kunt zien.
    Hoi Dyonne,

Ik ben zeker dat er op de popup in België nog plek gaat zijn. Er is daar een megatribune en een reuze VIP plek dus volgens mij gaat haast iedereen zelfs vooraan kunnen zitten. Stiekem hoop ik echt van die 2000 plaatsen te kunnen opvullen maar zelfs al ga ik NU full time in Limburg gaan flyeren dan denk ik nog dat dat niet gaat lukken.

Ik ga proberen naar beide popups te gaan natuurlijk!
    Mijn paard is ijzerloos, de stal is deurloos en met Parelli zijn onze mogelijkheden grenzeloos!

http://www.nathalielagasse.be

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten