-
Forumlid
-
Forum Meubilair
Re: Tijdens L1 :met #6 sidewaysgame naar achteren lopen
Misschien doe je er goed aan er een keer iemand bij te halen.... dan kan diegene zien wat er loos is.
Vraagjes: hoe gaat driving achterhand?
En voorhand?

May the horse be with you!
-
Forum Meubilair
Zoals jouw paardje reageert, heb ik het idee dat je iets teveel wil en dat zij het niet snapt. Probeer het rustig op te bouwen, in kleine stapjes en liever niet volgens de manier van het nieuwe L1 pakket.
Een paar tips:
Als driving voorhand en achterhand los van elkaar goed gaan, oefen die dan eens terwijl je bij het hek staat. Steeds maar 1 stapje.
Probeer de sideways eens te doen vanuit een halve cirkel om je heen.
Dus paard aan 1 kant bij het hek, jij staat met je rug tegen het hek. Je send hem naar de andere kant om je heen en als hij bij het hek aankomt (of eigenlijk net daarvoor) begin je met driving.
Ook nog een tip: drijf het lichaamsdeel weg dat het dichtste bij jou is. Als het hoofd dichter bij jou is dan de kont, heeft het geen zin om de achterhand nog verder weg te drijven.
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
-
Forumlid
Dat laatste de ik ook niet eveline ik stop met achterhand drijven als die al vergeneg is als het hoofd naar voren weer komt dan tap ik daar naartoe!
Sorry maar ik snap je tips niet hoemoet ik dat voor me zien heb ik altijd met een uitleg via internet....Wannneer zou je weer s langs willen komen om mij & Cool weer te begeleiden?
Forum Rechten