Eens kijken of ik een worddoc kan uploaden met info over de PPL. Grz Els
Eens kijken of ik een worddoc kan uploaden met info over de PPL. Grz Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Thanx! Ik heb het even opgeslagen op mijn computer....Ga het morgen zeker lezen, maar kom nu net van een feestje dus ga zo lekker mijn mandje in![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Vraagje dus je moet 21 min lang draven en dat opnemen dan ??
-If a horse say no to a question you asked the wrong question, ore you asked the question wrong.
Jups... saai he? Je paard mag best wel eens terug vallen in stap of aangallopperen hoor, maar je moet je paard dan op een savvy manier weer terug brengen in draf. En dan zo raar op de voorkant van je zadel drukken, op je pockets zitten zodat ik het gevoel van een accute hernia heb in mn onderrug. Wie weet ga ik toch maar de oude level 1 opnemen... Mn fjordy heeft zo'n goede conditie niet, ik vind het niet eerlijk om hem zo lang te laten draven in een saaie bak.
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Ja hahaha ik mag al blij zijn dat Amon vrijwillig met me drie rondjes draaft, 21 minuten dat redden wij samen niet hoor, dan moet je ons beiden reanimeren![]()
Dus wordt voor mijn w.s nooit officieel een level 1 of ik moet hem ooit in Amerika halen.
www.crystal-carving.com
Bladwijzers