Wat is het toch een leuk initatief een playday. Ook bij jullie lijkt het weer een gezellige boel te zijn geweest. Hele leuke foto's![]()
Wat is het toch een leuk initatief een playday. Ook bij jullie lijkt het weer een gezellige boel te zijn geweest. Hele leuke foto's![]()
www.crystal-carving.com
dubbelpost
Het was echt super idd! Alles zo leuk en ik was 's avonds doodmoe, maar enorm voldaan. Een prachtige afsluiter van de herfstvakantie!
@skey: die mevrouw met het bruine paard is Mieke op Twist, het is in de paddock van haar ouders dat de playday doorging, ze is zo goed als level 2 behalve de simple lead changes nog. En het meisje met de haf is annelies, zij zit ergens in level 2 als ik me niet vergis, maar was ook wel tof om te zien, een haf is niet simpel anyway...
en het is idd mijn trui om Shiva's hals, heb hem nu ook aan, meerbepaald deze:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto=GT6LG4DX, voor de trui-geïnteresseerden...
En Eveline: zeker komen volgend jaar! Er zou zeker een paardje geweest zijn hoor voor jou! Je mag de foto's zeker gebruiken trouwens!
xxx julie
Bedankt allemaal voor het duimen, ik ben erdoor... Wel was het niet NH, Bollie had geen respect voor mij en mijn zenuwenOorspronkelijk Geplaatst door donderwolke
, hij stopte en draaide als hij zin had....
Maar blijkbaar vond de examinator dat ik er goed op reageerde en volgens het Achenbach systeem....![]()
Op het evaluatieformulier stonden twee opmerkingen:
ijzers op de weg zij nodig
dit is iets raars blijkbaar wil iedereen hier wel commentaar over geven maar er is niemand die eens ECHT naar zijn hoefjes kijkt, want die zien er zeer goed uit....
beter ander span nemen
we gaan eens kijken voor lichtere kar en een tweede shet![]()
@Donderwolke: Veel plezier met je sulky, ga je het ook zonder bit doen??? Zonder oogkleppen en ijzers dat veronderstel ik al....
"Dromen komen uit..."
Bedankt allemaal voor het duimen, ik ben erdoor... Wel was het niet NH, Bollie had geen respect voor mij en mijn zenuwenOorspronkelijk Geplaatst door donderwolke
, hij stopte en draaide als hij zin had....
Maar blijkbaar vond de examinator dat ik er goed op reageerde en volgens het Achenbach systeem....![]()
Op het evaluatieformulier stonden twee opmerkingen:
ijzers op de weg zijn nodig
dit is iets raars blijkbaar wil iedereen hier wel commentaar over geven maar er is niemand die eens ECHT naar zijn hoefjes kijkt, want die zien er zeer goed uit....
beter ander span nemen
we gaan eens kijken voor lichtere kar en een tweede shet![]()
@Donderwolke: Veel plezier met je sulky, ga je het ook zonder bit doen??? Zonder oogkleppen en ijzers dat veronderstel ik al....
"Dromen komen uit..."
Ha wat een scheetje zo voor die kar! Echt een mooi plaatje.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
ahhh, zo'n klein ponieke voor zo'n grote wagenen dan met 3 grote mensen erop... Bollie ziet er wel stoer uit!
Gefeliciteerd hoor, met je menbrevet!
Woehoew!!!!![]()
![]()
![]()
Proficiat liesbet! Toeval maar ik zat vanavond op Shiva en ik moest ineens aan jou denken: "zou ze erdoor zijn? Ik zal maar eens sturen vanavond hoe het ging..."
Amai zeg die foto ziet er wel leuk uit! Kan ie dat allemaal trekken? Is dat niet te zwaar voor zo'n ponyke?
En met Bonnie gaat het al beter, ze is al niet meer zo wild, ik doe veel rustige dingen met haar. De sulky is af (nog geen foto's...) maar nog niet klaar voor gebruik hoor, dat komt nog...
Morgen ga ik met Bonnie meedoen aan een clinic van clickertraining, hopelijk helpt dat ook wat...
xxx julie
Bladwijzers