Amaai, klinkt leuk. Jammer dat ik niet kon komen. Alleen wel erg dat je bent gevallen! en dat andere meisje ook. Hopelijk is de moraal nog goed.
ik popel om de foto's te zien.
Amaai, klinkt leuk. Jammer dat ik niet kon komen. Alleen wel erg dat je bent gevallen! en dat andere meisje ook. Hopelijk is de moraal nog goed.
ik popel om de foto's te zien.
Hey was inderdaad een leuke en vermoeiende dag! En zwijg mij over traag zijn!Ik heb enkele foto's
Groetjes,
Jolijn
He, wat leuk die playday!
Willen jullie dit misschien bij de playdays op het hele forum zetten, zodat iedereen het kan lezen? Want misschien dat zuidelijke nederlanders ook wel graag gekomen waren (net als ik vorige keer) of willen jullie dat liever niet?
Zalige foto's!!! Niemand zin om dat in geburen van Herentals te doen, dan kan ik te voet komen. Of bij ons in de paddock? Kim: zin om dit samen te organiseren?
haahaaa, heel veel zin! Ik zal dan voedselbezorger zijn en toezichter want kan Aramis nog niet meebrengen.
Ik kan dan ook wat pionnen neerzetten en zo. Leuk!
Op mijn werk had ik de supervroege dienst aangevraagd zodat ik om 14u30 al klaar was en ben dan vlug naar Hansbeke getrokken met mijn camera in de aanslag. http://pg.photos.yahoo.com/ph/aylakim2/album?.dir=/d69b
keep it fun!
nogmaals vraagje: mag dit topic van jullie verplaatst worden naar 'verslagen van playdays etc' ?
hmm, van mij wel hoor. Voor de rest kan ik niet spreken![]()
'k Zou niet weten waarom niet. Bij mijn foto's moet je wel zelf de tekst verzinnen want het is me nog niet duidelijk hoe ik daar tekst onder krijg ipv nummertjes. Eventjes uitleg mss bij de vele foto's van Shiva met donderwolkje: het is de bedoeling dat ze steigerde. Haar mooiste poging is wel mijn slechtste foto waar ze onthoofd is![]()
keep it fun!
Oké Eveline, volgende keer zullen we het daar zetten, maar nu twijfelde ik zo nog een beetje, ik organiseerde het niet helemaal, twas niet bij mij thuis, maar volgende keer zullen we het doen.
En ik heb ook foto's!!!!!
Op deze site: http://www.mijnalbum.nl/Album=KKUZBDED
O ja en je mag het nu verplaatsen ja Eveline, was anders zelf van plan van de foto's nog bij ITP te zetten maar jij mag het gewoon meteen verzetten hoor!
Ik heb even de tijdd genomen om alle foto's eens goed te bekijken. Ze zijn wel heel leuk geworden vind ik. Nu heb ik helemaal weer spijt dat ik er niet bij kon zijn.
Wie is het meisje op de haf en het meisje op het grote bruine paard? (niet nathalie, dat lichtere paard)
Julie, wat heb je rond Shiva's hals? Een sjaal? Het is wel leuk om te zien hoor.
Leuke foto's, gezellig!!
Ziet er echt leuk uit! Volgende keer kom ik misschien wel weer meedoen, mits het niet te ver in Belgie is, of wanneer jullie weer een lief leen-hafje hebben zoals vorige keer
PS: julie, mag ik zo'n foto van jou en shiva gebruiken voor op de site? Vind die foto's met sjaal wel erg cool
edit: oh, nu zie ik pas dat het je trui is![]()
Dat het een heel leuke dag was straalt van de foto's af!! En door de hoeveelheid foto's heb ik toch een beetje het gevoel erbij te zij geweest![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers