Je hebt kans dat dat voorlopig na elke kapbeurt wel zo is... Maar op een gegeven moment komt de omslag dat ze juist beter lopen na een kapbeurtNog even volhouden dus, het vooruitzicht is goed!!!
Je hebt kans dat dat voorlopig na elke kapbeurt wel zo is... Maar op een gegeven moment komt de omslag dat ze juist beter lopen na een kapbeurtNog even volhouden dus, het vooruitzicht is goed!!!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
ik heb vandaag en wandel/rijtocht gemaakt met een vriendingereden waar we door het gras konden en wandelen als de stook gras te smal was of we even over de stenen moesten... dat ging echt goed! siets vond het lekker even op buitenrit.....
ik hoop dat het snel beter gaat met siets..... maar ik houd vooren nu kan ik lekker veel tijd besteden aan grondwerk
![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Fijn dat het steeds beter gaat en dat je weer lekker wat kan rijden! Kunnen jullie weer wat avonturen beleven![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers