Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Help! Ik kom er niet uit met het geluid bij mijn eerste auditiefilmpje....

  1. #1

    Help! Ik kom er niet uit met het geluid bij mijn eerste auditiefilmpje....

    Hi!
    Ik heb mijn allereerste auditiefilmpje (online level 2) gemaakt en er in you tube een muziekje onder gezet. Tot daar aan toe lukte het allemaal nog wel. Maar nu ik weet niet hoe ik het originele geluid weg krijg, dat blijf je er nu door heen horen. Dus je hoort de muziek en op de achtergrond gepraat er tussendoor ... Is er missch iemand die mij kan uitleggen hoe ik dat weg krijg? ...Op een YouTube-voor-dummy's manier
    groetjes!

  2. #2
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Help! Ik kom er niet uit met het geluid bij mijn eerste auditiefilmpje....

    Ik weet zelf ook helemaal niet hoe je dat op youtube zou kunnen doen (kan dat wel?). Ik doe het steeds met moviemaker en daar heb je daar gewoon een duidelijk knopje voor...
    Take the time it takes, so it takes less time.

  3. #3

    Re: Help! Ik kom er niet uit met het geluid bij mijn eerste auditiefilmpje....

    Ah oke... ms domme vraag, maar moviemaker zit dat standaard op iedere pc, of moet je dat apart downloaden??

  4. #4
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    48
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re: Help! Ik kom er niet uit met het geluid bij mijn eerste auditiefilmpje....

    Als je een muziekje onder je filmpje zet, duurt het even voordat YouTube dat ook daadwerkelijk doet. Misschien is het ondertussen veranderd?
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  5. #5

    Re: Help! Ik kom er niet uit met het geluid bij mijn eerste auditiefilmpje....

    Ik ben maar even opnieuw begonnen en toen kon ik eerst het achtergrondgeluid op stil zetten voordat ik de muziek eronder zette (andersom ging dus niet)...Als het goed is is ie nu gelukt (duurt even voordat de bewerkingen zijn verwerkt

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •