Toeschouwers zijn altijd toegestaan (tegen betaling) en vragen
stellen ook, maar meedoen niet!
Toeschouwers zijn altijd toegestaan (tegen betaling) en vragen
stellen ook, maar meedoen niet!
Heb inmiddels vernomen dat hij waarschijnlijk niet doorgaat..![]()
huh??? Ik dacht juist dat er veel animo voor was...
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Schiet mij maar lek![]()
Ik kreeg een PB dat er niet voldoende aanmeldingen voor deze cursus zijn. Waarschijnlijk gaat hij dus niet door helaas.
![]()
Anders Zou bijv. Zeewolde ook nog wel interesant zijn, maar das het weekend van sinterklaas. En dan zie ik de beste man van vrijdag tot en met maandag langs komen!![]()
Geen tijd voor paardjes die geen amerigo heten dus..![]()
Er was veel vraag naar een grondwerk cursus voor jonge paarden en paarden die niet bereden kunnen worden, echter nu ik er een heb ingepland geven te weinig mensen zich op helaas. Gaat dus waarschijnlijk niet door, of er moeten nu nog een paar mensen denken oh dan doe ik alsnog mee
Irene
Mijn merrie is 2 jaar en 2 maanden dus op zich zou het voor haar wel heel leuk zijn om te doen. Maar dan vraag ik mij af of 2 dagen niet te inspannend is. Het zijn toch jonge dieren die je dan bij je hebt. Dus dat houdt mij dan wat tegen. En tja, de prijs maar dat is mijn probleem![]()
Ik neem aan dat de cursus voor jonge paarden ook echt gericht is op jonge paarden (of paarden met handicap) die nog niet de hele dag hun aandacht erbij kunnen houden. Als het niet zou kunnen denk ik ook niet dat Eddy zo'n cursus zou geven.
Maar ik weet ook niet wat ik zou doen hoor, gelukkig hoef ik daar niet meer over na te denke![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Gaat er nog iemand van het forum a.s. zaterdag naar de
info avond over het nieuwe L2 pakket? Ik moet toch even weten
of ik moet gaan uitkijken naar stringarmbandjes![]()
*Steekt vinger op*
Ehh, wel zonder stringarmbandje![]()
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Juliette en ik komen ook, ook zonder armbandjes..... maar ik zal m'n petje met Morrie erop opzetten
Hey das gezellig ik zal naar jullie uitkijken![]()
Lijkt me erg interessant en leuk, maar weet nog niet of ik ga... Het is zo'n eind weg voor 1 avond![]()
Ik ga samen met Promptertje !
Horses don't care how much you know, until they know how much you care.
hé leuk Oberon, ontmoet ik jou ook es een keer!
Bladwijzers