ik heb je gepm Irene!
yes yes yes eindelijk een grondwerk cursus!!!
ik heb je gepm Irene!
yes yes yes eindelijk een grondwerk cursus!!!
The darkest hour is befor it get light!!!
Leuk EvaOorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
![]()
Als er toeschouwers mogen wil ik jou en Fenna wel in actie zien![]()
En kan ik meteen een originele CS bij Eddy kopen.....Aalsmeer is nl. (bijna) in mijn achtertuin![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
heeft iemand al info over de grondwerkcursus gehad?
ik brand namelijk van nieuwsgierigheid
groetjes Elianne
The darkest hour is befor it get light!!!
@ Irene: wil je voortaan de antwoorden gewoon in het topic vermelden? Bedankt
Yep! Het is in Harderwijk. Is aangepast aan het level waar je zelf mee bezig bent. Het is niet mogelijk 1 dag te doen, je moet beide dagen volgen. Het kost ong 135 euro p dag excl stalling.
Zelf zit ik een beetje met het volgende. Mijn merrietje van 2,5 staat al haar hele leven buiten in een kudde met mams, vriendinnen en tantes etc. Alleen als ze ziek was (tot nu toe 2x) stond ze op stal. Ze vindt het vreselijk en eerlijk gezegd heb ik moeite om haar in een vreemde omgeving met min of meer vreemde paarden een nacht op stal te zetten. Tenzij ik in de stal zou kunnen slapen (haha).
Hoe zouden jullie dat doen? Is op en neer rijden die 2 dagen (ong 1 uur in de trailer) zodat ze bij haar eigen kudde kan slapen misschien beter?
Groeten, Marleen
Ik ga op de zaterdag met Fer samen. Als toeschouwer kost het 40 euro per dag, je mag dan in de bak erbij zijn, video opnames maken, en vragen stellen aan de instrukteur. Kortom het lijkt mij zeer leerzaam.
www.crystal-carving.com
Thanx voor de info brendaOorspronkelijk Geplaatst door Amon
![]()
Zal ik dan ook maar zaterdag gaan kijken![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ja hoop wel dat iedereen van hier op zaterdag komt kijken, kleine meeting is altijd gezellig![]()
www.crystal-carving.com
Als je als toeschouwer aanwezig bent ben je voor ons deelnemer zonder paard. Ja bent de gehele dag in de bak aanwezig en mag net als de deelnemers met paard gewoon je vragen stellen aan de instructeur, je kan aantekeningen maken, video opnames etc. Om zodoende veel informatie te verzamelen om thuis met je eigen paard weer mee verder te kunnen.
Deelnemers zonder paard betalen 40 euro per dag of 30 euro per dag als je meerdere dagen komt kijken. Als je meekomt met een van de deelnemers dan betaal je 10 euro per dag minder!
Dit is trouwens de gehele info, voor de mensen die meerdere dagen willen, of met iemand meekomen.
www.crystal-carving.com
Hmmm bedenk ik me net, we komen natuurlijk allemaal met Evenaar mee![]()
![]()
www.crystal-carving.com
Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
Jaaaah ik ook![]()
![]()
En we kunnen uiteraard spandoeken![]()
![]()
maken om dat te bewijzen, kan ze meteen goed oefenen met de friendly game
![]()
Wat zijn wij toch weer doortrapt![]()
www.crystal-carving.com
Nee nee Brenda dat zie je verkeerdWe zijn heel erg nuttig!
Vooral als we ook ratels en toeters meenemen.....![]()
Zoiets?
![]()
![]()
![]()
![]()
www.crystal-carving.com
Hey, denk eraan dat ik wel echt met die rode string naar huis wil!! Als jullie de boel op stelten komen zetten weet ik natuurlijk neit of dat nog gaat lukken
Ik zal eens vragen hoeveel toeschouwers ik maximaal mee mag nemen, en dan zeg ik er wel gelijk bij dat ik een hele fanclub heb
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers