Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 85

Topic: Update Parelli cursuskalender midden nederland

Forum Meubilair Timbers's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Re: Update Parelli cursuskalender midden nederland

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door promptertje
    *Haalt grote trom onder het stof vandaan*

Wel goed afstoffen anders dempt het stof het geluid zo
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
    Ja, als jullie die toeters en bellen dan maar weg doen als ik examen doe he?!
    Jij haalt je examen wel hoor Eva!
    Vooral als wij er zijn om je aan te moedigen, jij bent de enige deelnemer met een eigen fanclub !

En als Eddy moeilijk doet dan kunnen we altijd met je groepje fans enorm in protest gaan (naast onze instrumenten nemen we ook wel onze CS mee en daar kun je hard mee slaan )
    When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
    And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!

Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

O ja ik ben heel goed in de driving game
    www.crystal-carving.com

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Zou best wel graag een jonge paarden grondwerk cursus willen doen, maar 2 dagen achter elkaar vind ik te veel. En dan nog niet in zijn eigen box kunnen slapen. Too much emotional fitness. Het is het geld misschien wel waard, maar 2 x 135E en 2 x 30 E voor o.a. mijn voer is.......330 E = wel heel erg veel geld. Dan "klungel" ik nog maar even verder. Voor degene die wél gaan: heel veel plezier!!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Haha, met backup moet ik het zeker halen

Wel heel erg leuk trouwens dat jullie gaan kijken! Kan ik jullie ook eens ontmoeten, na al die verhalen
    Ik heb in de info gelezen dat ik maximaal 2 toeschouwers mee mag nemen die korting krijgen, ik weet alleen nog niet of dat per dag is of per 3 dagen (ik bedoel in totaal 2 fans of elke dag 2 anderen). Er zijn namelijk 2 mensen die misschien mee willen, maar als die niet gaan kunnen jullie mijn toeschouwer zijn

Ik zie er trouwens wel tegenop om Fenna daar achter te laten terwijl ik zelf wel naar huis rij. Bij die cursus is Zeewolde (die dus niet doorgaat) zou ik bij een vriendin vlakbij logeren en was, dat was voor mijn idee toch fijn. Maarja, voor Fenna maakt het natuurlijk weinig uit waar ik ben, voor haar gaat het erom dat ze van huis is. Spannend!
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Korting of geen korting ik kom toch wel om je te supporten hoor, en ik denk de anderen ook wel Zeker nu de tuba, triangel en trom opgepoetst en uit het stof zijn gehaald
    www.crystal-carving.com

Aangemeld
    Apr 2005
    Leeftijd
    59

Ik heb mijn info binnen. Maar ik kan er niet zo wijs uit worden, want voor mij is het de bedoeling om maar 1 dag te gaan, maar volgens inschrijfformulier ben ik een cursist, en lijkt het alsof ik alle drie dagen aanwezig zou zijn.
    Moet dus nog even gaan uitzoeken hoe dat precies werkt, het is immers mijn 1ste officiele Parelli ontmoeting
    www.crystal-carving.com

Actief Forumlid Carla's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Nou Brenda ik ben bang dat er iets verkeerd gegaan is .
    Ik ben ook wel eens als toeschouwer naar een minikamp geweest
    en daar kreeg ik nooit een inschrijfformulier voor kon je gewoon
    de dag zelf aan Eddy betalen!

Ik sprak iemand die op stal Prinsenburg staat en ze denken echt dat Pat zelf komt hoor, een kennis van me reed te paard langs die stal en maakte met haar gsm de volgende foto's:

Aangemeld
    May 2005

Dat is niet duur, én dichtbij....het is toch in Huizen of omgeving?
    zal even in mijn agenda kijken of ik 1 december a.s. kan en misschien nog wat andere idioten optrommelen.....lijkt met leuk (vooral als Pat zelf komt , ach ze weten vast niet hoe hij eruit ziet dus noemen we Eddy die avond gewoon Peddy....... )

nou nee niet in Huizen hoor in Hollandse rading, dat ligt op de oude weg tussen Hilversum en Utrecht.

We zeggen gewoon dat Eddy het neefje is van Pat: Eddy Parelli
    Ik zal hem vast voorbereiden, ik zie hem toch de 19e in Lunteren

Aangemeld
    May 2005

Hollandse rading is voor mij toch ook niet zover volgens mij?!
    Leuk Els, misschien wel een mini meeting...
    Als ik kom zal ik wel een string om mijn hoofd binden (heb laatst net een mooi setje gekocht )

Eddy Parelli.......tja dat klinkt wel beter dat Peddy Modde

ik heb net even stal Prinsenburg gebeld, vor de demo van 1 dec. hoeft niet gereserveerd te worden, je kan er zo naartoe (kost wel 7,50)
    Ze hebben daar geen idee wat Parelli is, dus het voor hun een enorme verrassing

Aangemeld
    May 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Morrie
    ik heb net even stal Prinsenburg gebeld, vor de demo van 1 dec. hoeft niet gereserveerd te worden, je kan er zo naartoe (kost wel 7,50)
    Ze hebben daar geen idee wat Parelli is, dus het voor hun een enorme verrassing
    Wauw dan ben ik dus met mijn pre level 1 kennis een soort van expert die avond. Kan ik ook eens meemaken hoe dat voelt

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door irene
    10 en 11 december cursus grondwerk voor jonge paarden en mensen die vanwege fysieke problemen (van zichzelf of het paard) niet kunnen rijden.
    Geen je hiervoor snel op!
    Mag je hier ook als toeschouwer "meedoen"? Lijkt me erg interessant. En een leuke kennismaking voor mij met het echte parelli.
    Voor mijn paard is het nog veel te vroeg. Die mag later beginnen. Als ik het begrijp

Pagina 4 van de 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten