Wel goed afstoffen anders dempt het stof het geluid zoOorspronkelijk Geplaatst door promptertje
![]()
Wel goed afstoffen anders dempt het stof het geluid zoOorspronkelijk Geplaatst door promptertje
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Jij haalt je examen wel hoor Eva!Oorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Vooral als wij er zijn om je aan te moedigen, jij bent de enige deelnemer met een eigen fanclub!
En als Eddy moeilijk doet dan kunnen we altijd met je groepje fans enorm in protest gaan (naast onze instrumenten nemen we ook wel onze CS mee en daar kun je hard mee slaan)
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
O ja ik ben heel goed in de driving game![]()
www.crystal-carving.com
Zou best wel graag een jonge paarden grondwerk cursus willen doen, maar 2 dagen achter elkaar vind ik te veel. En dan nog niet in zijn eigen box kunnen slapen. Too much emotional fitness. Het is het geld misschien wel waard, maar 2 x 135E en 2 x 30 E voor o.a. mijn voeris.......330 E = wel heel erg veel geld. Dan "klungel" ik nog maar even verder. Voor degene die wél gaan: heel veel plezier!!
Haha, met backup moet ik het zeker halen
Wel heel erg leuk trouwens dat jullie gaan kijken! Kan ik jullie ook eens ontmoeten, na al die verhalen
Ik heb in de info gelezen dat ik maximaal 2 toeschouwers mee mag nemen die korting krijgen, ik weet alleen nog niet of dat per dag is of per 3 dagen (ik bedoel in totaal 2 fans of elke dag 2 anderen). Er zijn namelijk 2 mensen die misschien mee willen, maar als die niet gaan kunnen jullie mijn toeschouwer zijn
Ik zie er trouwens wel tegenop om Fenna daar achter te laten terwijl ik zelf wel naar huis rij. Bij die cursus is Zeewolde (die dus niet doorgaat) zou ik bij een vriendin vlakbij logeren en was, dat was voor mijn idee toch fijn. Maarja, voor Fenna maakt het natuurlijk weinig uit waar ik ben, voor haar gaat het erom dat ze van huis is. Spannend!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Korting of geen korting ik kom toch wel om je te supporten hoor, en ik denk de anderen ook welZeker nu de tuba, triangel en trom opgepoetst en uit het stof zijn gehaald
![]()
www.crystal-carving.com
Ik heb mijn info binnen. Maar ik kan er niet zo wijs uit worden, want voor mij is het de bedoeling om maar 1 dag te gaan, maar volgens inschrijfformulier ben ik een cursist, en lijkt het alsof ik alle drie dagen aanwezig zou zijn.
Moet dus nog even gaan uitzoeken hoe dat precies werkt, het is immers mijn 1ste officiele Parelli ontmoeting![]()
www.crystal-carving.com
Nou Brenda ik ben bang dat er iets verkeerd gegaan is.
Ik ben ook wel eens als toeschouwer naar een minikamp geweest
en daar kreeg ik nooit een inschrijfformulier voor kon je gewoon
de dag zelf aan Eddy betalen!
Dat is niet duur, én dichtbij....het is toch in Huizen of omgeving?
zal even in mijn agenda kijken of ik 1 december a.s. kan en misschien nog wat andere idioten optrommelen.....lijkt met leuk (vooral als Pat zelf komt, ach ze weten vast niet hoe hij eruit ziet dus noemen we Eddy die avond gewoon Peddy.......
)
nou nee niet in Huizen hoor in Hollandse rading, dat ligt op de oude weg tussen Hilversum en Utrecht.
We zeggen gewoon dat Eddy het neefje is van Pat: Eddy Parelli![]()
Ik zal hem vast voorbereiden, ik zie hem toch de 19e in Lunteren
Hollandse rading is voor mij toch ook niet zover volgens mij?!![]()
Leuk Els, misschien wel een mini meeting...
Als ik kom zal ik wel een string om mijn hoofd binden (heb laatst net een mooi setje gekocht)
Eddy Parelli.......tja dat klinkt wel beter dat Peddy Modde![]()
ik heb net even stal Prinsenburg gebeld, vor de demo van 1 dec. hoeft niet gereserveerd te worden, je kan er zo naartoe (kost wel 7,50)
Ze hebben daar geen idee wat Parelli is, dus het voor hun een enorme verrassing
Wauw dan ben ik dus met mijn pre level 1 kennis een soort van expert die avond. Kan ik ook eens meemaken hoe dat voeltOorspronkelijk Geplaatst door Morrie
![]()
Mag je hier ook als toeschouwer "meedoen"? Lijkt me erg interessant. En een leuke kennismaking voor mij met het echte parelli.Oorspronkelijk Geplaatst door irene
Voor mijn paard is het nog veel te vroeg. Die mag later beginnen. Als ik het begrijp![]()
Bladwijzers