Hahaha ja wie weet, ik heb me opgegeven met Fer voor de zaterdag, maar natuurlijk nog niet als fan van jou. Maar uiteraard ben ik dat wel![]()
Hahaha ja wie weet, ik heb me opgegeven met Fer voor de zaterdag, maar natuurlijk nog niet als fan van jou. Maar uiteraard ben ik dat wel![]()
www.crystal-carving.com
Brenda, weet jij wel al welke manege het is in Aalsmeer? Ik brand van nieuwsgierigheid, maar ik krijg de info pas van de week toegestuurd....![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Nee dat weet ik helaas ook niet, wat ik hierboven heb gepost is de enigste info wat ik had gekregen, meer omdat ik er ook naar gevraagd had.
Ik krijg de rest ook pas per post opgestuurd, maar wie weet heeft iemand anders de locatie al ontfutsteld.![]()
www.crystal-carving.com
wie o wie????
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ja zoiets bedoel ik precies!Oorspronkelijk Geplaatst door Amon
Enne Eva als wat jij moet doen, zijn we muisstil okay![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Ik zou een paddock huren en mams meenemen. Je hebt dan wel het risico, dat ze naar elkaar blijven gillen tijdens de clinic. Of op en neer rijden. Is het een uur enkele reis? Valt reuze mee toch? En het is een mooie oefening. Grz ElsOorspronkelijk Geplaatst door marleendenarend
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Hoi Irene,Oorspronkelijk Geplaatst door irene
Van de level 2 infoavond op 19 november is nog niet alles mij duidelijk. In de toegestuurde nieuwsbrief van oktober staat op bladzijde 8:"Content of the new Savvy System Level ": USA version (DVD Code 1), English. Naar aanleiding hiervan vraag ik me het volgende af:
* 1) Welke regiocode hebben de DVD's uit het L2 pakket, dat in Lunteren uitgereikt wordt?
* 2) Gaat die 12,50 korting van de E 249,00? Dus kost het pakket in Lunteren dan E 236,50 ?
* 3) Krijg je op dié avond - dus 19 november 2005- dan ook daadwerkelijk het nieuwe L2- pakket mee naar huis? Dus zijn de pakketten vanaf 19 november direct beschikbaar?
Ben (nog steeds) heel benieuwd naar de antwoorden. Grz Els
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
Hallo,
De grondwerk cursus is in HARSKAMP (veluwe) ipv Harderwijk. Dat heb je denk ik verkeerd begrepen. Sorry datik de mensen heb gepb ik dacht dat je dat liever wilde Eveline. Maar nu ook even op het forum dus wat meer info
De grondwerkcursus is speciaal voor mensen met jonge paarden en paarden die vanwege fysieke redenen van ruiter of paard niet bereden kunnen worden. De cursus duurt twee dagen en wordt gehouden bij stal De Tepelenburg in Harskamp op 10 en 11 december.
De kosten zijn net als de andere cursussen 135 euro per dag excl 30 euro per dag voor bijkomende kosten zoals stalling, gebruik van alle faciliteiten en in dit geval koffie, thee en chocomelk zoveel je wilt...De stallen zijn vanaf de avond vooraf aan de cursus beschikbaar.
Als je mee wilt doen mail me dan ajb.
Oh en de cursus in Aalsmeer in bij stal Wennekers!
Dat kan ik vindenOorspronkelijk Geplaatst door irene
![]()
When you understand why something hurts, it stops hurting. When you understand you have options, you take action.
And when you understand you have wings, you can soar again. If it's still hurting, fly anyway!
Oeps! Ik vertel aan iedereen dat het in Harskamp is en hier schrijf ik Harderwijk.... Zeker niet helemaal wakker, sorry!
Ikke ook, ga alvast de tuba oppoetsenOorspronkelijk Geplaatst door Timbers
![]()
www.crystal-carving.com
Nu pas, ik heb mijn triangel al lang klaar liggenOorspronkelijk Geplaatst door Amon
![]()
*Haalt grote trom onder het stof vandaan*
![]()
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ja, als jullie die toeters en bellen dan maar weg doen als ik examen doe he?!
En stal Wennekers is super! Ik had vorige week al alle stallen in Aalsmeer opgezocht en had ook nog een ander gevonden waar ik Fenna echt niet zou willen achterlaten voor 3 nachten... Maar deze stal is mooi en heeft echt alles!
Bladwijzers