Gezellig Antine...eerst nog maar eens een datum prikken...al komt er niet echt veel respons op het moment?
Gezellig Antine...eerst nog maar eens een datum prikken...al komt er niet echt veel respons op het moment?
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
17 aug ben ik er niet, dan ben ik bij Karen Rohlf (maar dat maakt opzich niet uit voor jullie datum natuurlijk).
Ik kan bijna ieder ander weekend, behalve a.s zaterdag of eerste weekend september. En 2 en 30 augustus zijn niet zo heel handig. Twee aug kan evt wel, want dat is een les die ik hoogstwaarschijnlijk toch af zeg. Maar dan kom ik sowieso zonder paard, want Casindy moet eerst opknappen. Later in aug komt mij (en Casin) beter uit(9 of 10? 24e?)
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Hmmmm lastig, de 3de kan ik niet want daar is ineens een afspraak gemaakt door vriendlief.
Ik denk dat het toch gewoon de 17de word als ik de rest van de reacties bekijk of anders pas ergens in september, weet het niet meer zo wat het best is![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Het maakt mij allemaal niet uit kwa datum. Heb geen plannen en kom gewoon gezellig kijken. Dus de 17e is voor mij prima
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
17e zijn we ook thuis, laatste vakantiedag, dus moet lukken denk ik.... Wel met een slag om de arm, want tja, kinderen, man familie, en tijd te kort![]()
Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde
Mij maakt het ook niet uit hoor als kijker![]()
Gezelliggoed dan word het 17 augustus vanaf een uur of 10 totdat we het zat zijn
Als we uiteindelijk met 2 overblijven(door uitval BV) moeten we maar even kijken of het door kan gaan, maar dat zien we dan wel weer
Mensen met paard.
Monique en falcon
Mensen zonder paard.
Mensen met paard.
Monique en falcon
Saar met Wick en Pup
Mensen zonder paard.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik wil ook graag komen kijken![]()
Mensen met paard.
Monique en falcon
Saar met Wick en Pup
Mieke met Sjaak
Mensen zonder paard.[/QUOTE]
Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde
Mensen met paard.
Monique en falcon
Saar met Wick en Pup
Mieke met Sjaak
Mensen zonder paard.
Minouk
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Ik moet helaas afhaken als deelnemer. Manlief werkt zaterdagavond tot laat en moet zondagmiddag al weer weg. Tussen uitslapen en vertrek zit dan te weinig tijd om met Meesje op pad te gaan. Ik kom misschien wel even kijken met de aapjes in mijn kielzog.
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Zoals het er nu naar uitziet hebben we een klein paarden groepje, bij mijn op stal is na mijn idee niet echt animo aangezien ik van niemand iets hoor.
Er komen gelukkig nog wel een aantal kijkers
Nemen we ieder weer wat mee om de dag voor lekkers te voorzien![]()
Is iedereen volgende week nog van de partij...zo niet dan ga ik het cancelen![]()
Zoja dan neem ik iets van koek mee voor bij de koffie
Bladwijzers