Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: Komende zondag - 6 Juli: Lange teugel les met Piet Bakker - Noord-Brabant (Dussen)

Actief Forumlid Zoë's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2014
    Leeftijd
    28

Komende zondag - 6 Juli: Lange teugel les met Piet Bakker - Noord-Brabant (Dussen)

Hallo allemaal,

Het is erg last minute, maar hopelijk zijn er toch nog wat geïnteresseerden! Graag z.s.m. aanmelden bij interesse!

Komende zondag doe ik mee met een lesdag van Piet Bakker. Helaas zijn er wat uitvallers, waardoor het spannend wordt of het door kan gaan.. Er worden dus nog wat deelnemers gezocht!!

Datum: 06-07-2014
    Kosten: afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers.. Op dit moment €46,50 voor een privéles van 45 minuten. Bij meer deelnemers worden de kosten lager!

Meer info en aanmelden: https://www.facebook.com/tanja.kleij...19455858134071

Let op: Ik hoor niet bij de organisatie, maar dit bericht is in overleg met de organisator geplaatst!

Wie doet er mee?!

Groetjes Zoë

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re: Komende zondag - 6 Juli: Lange teugel les met Piet Bakker - Noord-Brabant (Dussen

Ik zou het wel superleuk vinden om te komen kijken is dat ook mogelijk?
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Actief Forumlid Zoë's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2014
    Leeftijd
    28

Re: Komende zondag - 6 Juli: Lange teugel les met Piet Bakker - Noord-Brabant (Dussen

Dat weet ik eerlijk gezegd niet, dan kun je het best even contact opnemen met de organisator!

Bladwijzers

Forum Rechten