Ik ben nog niet zo ervaren hoor, ben in april begonnen met PNH met Timbertje

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jannepauli
- trainde je iedere dag?
Ik wel Had mijn ]/images/smilies/jaja.jpg[/img]

- doe je eerst één oefening en zorg je ervoor dat die 'perfect' is voordat je met de volgende begint?
Nee, het gaat nu ook nog steeds niet perfect. Sommige dingen wil ik als redelijk of goed betitelen maar nog zeker niet perfect........ Maar goed ik ben nog geen level 3 he

-
zoniet, doe je de oefeningen allemaal 'een beetje' en besteed je extra aandacht aan de games die niet meteen lukken, in willekeurige volgorde?
Ik speel de games eigenlijk nooit in dezelfde volgorde.....moet toegeven dat ik wel geneigd ben de games die lekker lopen vaker te spelen en dat is niet goed dat weet ik (maar dat geeft mij het gevoel dat er toch wat lukken wil dus is meer voor mijn zelfvertrouwen denk ik )

hoeveel tijd besteed je aan de oefeningen ( gemiddeld)?
geen idee de ene dag speel ik wat korter de andere dag wat langer. Vandaag heeft Timber lekker d'r benen mogen strekken in de bak zonder te spelen.......

deed je je oefeningen in een bepaalde, begrensde ruimte ( roundpen oid)
Ik doe mijn oefeningen gewoon in de bak.....heb een keer het idee gehad van de zomer dat ik genoeg savvy had om het op 2 hectare weiland te doen...... Nog niet dus.

op welk punt ben je hulp gaan inroepen of heb je je vaardigheden laten beoordelen en zo ja, he en door wie?
Een van de zomer heb ik hulp ingeroepen van de website voor het forum (Eveline dus) en dat ging wel lekker. Ik zat gewoon een beetje vast en bleef heel erg hangen in level 1. Timber verveelde zich stierlijk....... Dat is wel goed bevallen want ik heb zelf het idee dat het al een stuk beter gaat dan een paar weken geleden (hoop dat Eveline dat vrijdag a.s. ook vindt )

hoe lang heb je over je level 1 gedaan?
Ben nog bezig.....wil binnenkort grondwerk gaan filmen en dan moet ik het rijden nog doen eigenlijk maar ik vind grondwerk zo leuk.