Resultaten 1 tot 2 van de 2

Topic: L1 weg drijven van de voorhand (driving game)

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

L1 weg drijven van de voorhand (driving game)

ik heb een probleem met de driving game.
    ik kan dr achter uit drijven en ik kan ook de achterhand weg drijven dat gaat allemaal op fase 2... maar het wegdrijven van de voorhand blijft drama.... vandaag voor het eerst beweging gekregen maar ze liep naar achter.... ik heb nog geprobeert om verder naar achter te staan en dan drijven maar het lijkt dan net of ze mij niet ziet!
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Re: L1 weg drijven van de voorhand (driving game)

doe je wel een fase 4 als ze je 'niet ziet'? Of wacht je tot ze je weer ziet?

Het is wel handig om ongeveer halverweege de hals te staan, iets dichter bij de schouder dan bij het hoofd. En let er goed op dat je kijkt waar je wilt dat je paard naartoe gaat, dat helpt je paard te begrijpen wat je wilt.
    Succes!

Op zich is naar achteren niet zo erg, vaak leren ze het beter aan als ze eerst een stapje achteruit doen en DAN een stapje voorhand om. Maar het is niet de bedoeling dat je paard gewoon achteruit wegwandelt natuurlijk

May the horse be with you!

Bladwijzers

Forum Rechten