Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 44

Topic: trainingsweek bij Wim

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

trainingsweek bij Wim

Na zondag Wim bezig te hebben gezien wil ik graag een week bij hem zo`n trainingsweek doen. Het is alleen nogal ongezellig in je eentje lijkt me, dus...

Zijn er nog meer mensen die dat leuk vinden?? Of mensen die dat al van plan zijn?
    Kost 175 euro per week + stalling ong. 50 euro

Wim is level 3 parelli, maar is nu vooral bezig met klassieke dressuur en het gymnastiseren van paarden. Wel gebruikt hij de principe`s van Parelli en hij gebruikt ook veel grondwerk.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Actief Forumlid spinner's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Re: trainingsweek bij Wim

Jeetje zeg dat is ook niet duur. Is dit voor een mid-week en die stalling is die ook voor de hele week?
    Het is bij hem thuis neem ik aan, maar waar slaap je dan?
    wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt

Aangemeld
    Jan 2005

Ik geloof zelfs dat het voor een hele week is, de stalling kost 7,50 per dag. Het is inderdaad bij hem thuis, je slaapt in de kantine, die is verwarmd en er is een keukentje enzo. Er is nog geen douche, maar je kunt de paarden douche gebruiken met warm water.

Je krijgt trouwens twee keer per dag les.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ja, ben dit ook van plan, maar zit een beetje met de tijd: waar haal ik een vrije week vandaan?

Ik dacht trouwens dat de prijs inclusief stalling is, als je zelf meehelpt met uitmesten/voeren etc.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Ik kan de link van de weekcursus niet vinden . Hoe lang duurt het lesprogramma dan? Gewoon 2x p.d. een uur les? Of nog meer? En wat houdt de weekcursus in? Welke onderwerpen komen aan bod? Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Aangemeld
    Jan 2005

Ik dacht trouwens dat de prijs inclusief stalling is, als je zelf meehelpt met uitmesten/voeren etc.
    Tegen mij zei hij dat je zelf moet meehelpen en dat het sowieso 7,50 per dag is. Nicolien stond erbij, misschien weet zij het nog.

Els; Ik geloof inderdaad gewoon twee keer per dag een uur les. Ik had begrepen dat het priveles is, dus dan kun je zelf aangeven wat je wil leren. Is misschien niet zo hoor.

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

whaw, dat wil ik ook wel, t'is echt helemaal niet duur. alleen een beetje ver...

Ik kan het aanraden! Lodash en ik hebben er veel geleerd.

May the horse be with you!

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Hoe ging zo'n week in zijn werk Mafhaf? 2x pd les en de rest vrij? (naast uitmesten uiteraard). Grz Els
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Wim deed toen 2 tot 3 keer per dag iets met Lodash de dagen dat ik er niet was (eerste 3) en 2 keer per dag toen ik er wel was. Tijd: tot het klaar is, niet speciaal een uur ofzo. Er waren enkele keren dat Wim zei: lange teugel, klaar! Toch? En dan was ik het er volledig mee eens, dan had hij echt iets super gedaan ofzo.

Verder vrij ja, maar wel meehelpen. Ik verbleef in de kantine en was vrijwel de hele dag daar. Ook omdat ik het erg interessant vond te kijken wat Wim met zijn eigen paarden deed. ook daar gaf hij dan weer uitleg bij. Superweek!

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

wow lijkt me echt super... waar is het eigenlijk? en moet je een bepaald niveau hebben hier voor??
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

http://www.horsefeelings.nl
    Wim geeft je les van waaraf jij staat. Of je nou travers afwisselt met piaffe of zoals ondergetekende al bijna een heel mooie volte kan stappen, hij pakt het op van waar jij en je paard zijn. Je kan hem natuurlijk altijd vragen hoe of wat.
    Tis vlakbij Assen (Drente).

Forum Meubilair dekoezegtboe's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    24

poe het klinkt echt super... vooral om dat mijn paard niet echt soepel is is gymnastiseren geen overbodige luxe... maar drente is vanaaf vlaardingen (Rotterdam) wel een heel eind
    Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he

Forum Meubilair Nacino's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Maaike en ik willen zeker ook, maar wanneer is idd nog de vraag, wij dachten misschien aan week 50 (maandag 12 december) omdat wij dan 'zelfstudieweek' hebben. Wim vertelde ons vorige keer dat het 's ochtends privé les en smiddags groepsles is...

Aangemeld
    Jan 2005

Maaike en ik willen zeker ook, maar wanneer is idd nog de vraag, wij dachten misschien aan week 50 (maandag 12 december) omdat wij dan 'zelfstudieweek' hebben. Wim vertelde ons vorige keer dat het 's ochtends privé les en smiddags groepsles is...

Okee, uhmm brutale vraag, hebben jullie problemen met een beginnende ex-dressuur miep met een zenuwachtig paard en hoofd erbij?

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten