Nee hoor, ik niet, volgens mij maakt het niets uit welk niveau iedereen heeft! Wij zijn ook maar beginners in wimdressuurlandal doet Wim soms alsof het allemaal doodnormaal is
![]()
Nee hoor, ik niet, volgens mij maakt het niets uit welk niveau iedereen heeft! Wij zijn ook maar beginners in wimdressuurlandal doet Wim soms alsof het allemaal doodnormaal is
![]()
Het lijkt mij ook super om eens een week naar Wim te gaan! Ik vind zijn lessen erg leuk (alhoewel ik wel veel zelf moet vragen om hem bij de les te houden) en er zit nu vrij veel tijd tussen, waardoor de vooruitgang maar langzaam gaat.
Ik had de vorige keer trouwens ook begrepen dat de week 175 euro kost, inclusief verblijf van je paard. Maar daar komt dus nog stallingsgeld bij, begrijp ik nu?
Ik weet alleen nog niet zeker of ik dit ook echt ga doen hoor... Het is voor mij ook erg ver weg (kan niet zelf zo'n eind rijden, dus dan moet ik een chauffeur regelen en bovendien heb ik het de komende maanden ook vrij druk met mijn studie (ISPH) en moet ik eerst maar eens zien of ik dát een beetje vol kan houden.
Maar ik heb het nog wel in mijn achterhoofd zitten!
Als ik wil gaan zou ik het ook wel leuk vinden om dat met een groepje te doen, is wel zo gezellig.![]()
Ik zou dat graag doen zo'n week. Ik zit op een doodpunt met rijden en denk dat een klassieke dressuur aanpak me er hopelijk doorheen kan helpen. De prijs lijkt me prima.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
Nee natuurlijk niet! Lijkt me harstikke gezellig. Wij zijn net zo goed opnieuw beginnende ex-dressuur miepen hoorOorspronkelijk Geplaatst door myracara
. Wim doet idd soms net alsof we al 20 lessen hebben gehad ipv 2....
![]()
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Ik ben zeker van plan een trainingsweek bij Wim te gaan volgen. Ik denk dat dat alleen wel van het voorjaar word. Dan is het wat mooier weer om met de trailer zo'n eind te rijden, heb ik hopelijk een zadel en heb ik weer wat centjes![]()
Ik hoorde Wim ook zeggen dat de stalling 7,50 per dag zou kosten. Daar zei hij wel bij dat je je eigen stal zou moeten uitmesten. Maar misschien als je met meerdere paarden helpt uitmesten/voeren dat je geen stallingskosten hoeft te betalen?!
Haha, zegt mevrouw ik doe travers vanuit een volte 6 meter om vervolgens nog even te wijkenNee natuurlijk niet! Lijkt me harstikke gezellig. Wij zijn net zo goed opnieuw beginnende ex-dressuur miepen hoor wink. Wim doet idd soms net alsof we al 20 lessen hebben gehad ipv 2....
(op een fjord van 1.50 welteverstaan!)
Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.
Kleine nuance...ik doe een POGING tot traver op de volte van 6 meter, das iets heel anders he![]()
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Precies, wij doen soort schouderbinnenwaarts en bijna 1 stapje traversMoet niet gekker worden
![]()
May the horse be with you!
Ik zou heel graag mee doen, bovendien woon ik in de buurt (groningen). Ik moet wel vrij regelen van mijn werk dus zodra jullie een datum weten hoor ik het graag!!! Wie regelt het eigelijk??
adriana
Nog niemand volgens mij, misschien een pol maken met wat data? (niet dat er veel zijn waarbinnen ik kan maar toch)
Maarre, kunnen we daar eigenlijk wel met zoveel aankomen? Ik bedoel, is er geen maximum aantal mensen/paarden per week?
Ik zou graag meedoen, maar dat hangt even af of de cursussen waar ik me voor in heb geschreven door gaan of niet.... Kan niet aan alles meedoen helaas![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hihi, als we daar ineens met 15 man op de stoep staan, heeft hij geen tijd meer om iedereen 1 uur priveles te geven natuurlijk
Mijn stagebegeleider is trouwens best wel relaxt! Als ik daar eenmaal een maandje full-time gewerkt heb, denk ik dat ik best een paar daagjes vrij kan regelen![]()
haha, het wordt druk daar.
ik ben het eigenlijk ook wel van plan.... Heb alleen nog niet bedacht wanneer - maar ik heb nog vrije dagen dit jaar![]()
Ik ga in het voorjaar heel graag weer een week gaan, liefst met 2 paarden mee! Dit jaar helaas geen vrije dagen meer.
May the horse be with you!
Tsja, bij mij zijn de centen voor dit jaar een beetje op..... Maar ik zou ook volgend jaar heel graag willen, hopelijk wil Fenna dan wel normaal in de bak rijden![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Bladwijzers