Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 128

Topic: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

  1. #91
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Momenteel kom ik vaak vrijwel niet op het forum, elke keer server bezet.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  2. #92
    Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Delden, Twente
    Leeftijd
    60
    Berichten
    8.020
    Dagboek Berichten
    60

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Gisteravond ook weer. Net een reactie getypt, wil ik plaatsen...server bezet! Begint te irriteren.
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

  3. #93
    Forum Meubilair judith7's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Locatie
    de kiel, midden-drenthe
    Berichten
    5.132
    Dagboek Berichten
    31

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    hier ook regelmatig flinke irritatie over server bezet. ik wil een stukje tikken en als dat niet gaat heb ik geen tijd of gelegenheid meer. dan vergeet ik dingen en vind er niet zoveel meer aan om het bij te houden.

    ook ik krijg geen meldingen van reacties op mijn eigen dagboek.

    ik kan alleen maar gedraaide fotoos als thumbnail plaatsen op de ipad. ik zie de fotoos niet tijdens het schrijven in mijn bericht.

    ik word nog steeds helemaal niet blij van deze nieuwe dagboekvorm, ik heb het heus een poos serieus geprobeerd. maar het is nu los zand, ik mis reacties bij mezelf en geschiedenis bij mensen die ik graag wil volgen: je kunt niet meer een stuk scrollen en scannen wat er zoal gebeurd is en daar in 1 reactie op in gaan. ik vind het erg onhandig dat ik elke post apart moet openen om bij te lezen.
    *** you can't do it without doing it ***

  4. #94
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Ik kan me helemaal aansluiten bij Judith!
    Het voelt voor mij nog steeds alsof ik een apart topic open wanneer ik een nieuw bericht in mijn dagboek schrijf en ipv dat ik verder ga en er ook eens iets kleins in kwijt kan, want ja, voor iets kleins open je ten slotte geen heel nieuw bericht.
    Er zijn hele avonden dan ik niet op het forum kan omdat de server bezet is...
    Take the time it takes, so it takes less time.

  5. #95
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    38
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Ik krijg ook héél vaak de melding dat de server bezet is.
    Zo vaak, dat ik tegenwoordig mijn berichtjes eerst maar in een kladblok typ in plaats van direct op het forum, zodat ik niets kwijtraak....

    Ook krijg ik nog altijd geen mail van reactie op mijn posts of abonnementen. Dat maakt dat ik, zonder dat ik het zelf wil, afhaak in een gesprek. En dat is gewoon niet zo fijn.

    Ik ben gek op blogs, maar ik heb mijn twijfels over of dit nu dé manier is voor de dagboeken.
    De blogvorm zorgt voor een versnipperd gevoel, ik lees fracties van mensen maar mis de grote lijn en het grote verhaal op de nieuwe manier.
    Even niet posten, of op een ongunstig moment posten, zorgt dat je post kwijtraakt in het globale overzicht. Of dat je bepaalde mensen gewoon volledig over het hoofd ziet. Onbewust. Dat vind ik jammer.

    Het plaatsen van foto's en video's gaat ook nog wel eens met wat geklooi. Foto's als thumbnail en video's die als link worden weergegeven bijvoorbeeld, in plaats van embedded. Ik ben dan nog net zo handig dat ik het er in de code wel uit kan puzzelen, maar handig is het niet.

  6. #96

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Ook ik vind het erg jammer dat de dagboeken nu blogs zijn geworden. Ik was de laatste tijd vooral trouwe meelezer in veel dagboeken (weinig forumtijd, weinig energie), mn eigen dagboek stond daarom ook al een tijd op pauze, maar merk dat er van meelezen nu ook steeds minder komt omdat het zoveel zoekwerk wordt.

    Ik heb geprobeerd eraan te wennen, maar ben en blijf het overzicht kwijt. Het voelt nu als willekeurige losse stukjes ipv de hele verhaal-en-groei-lijn (waar het naar mijn idee in de dagboeken juist zo om gaat) Vind het erg lastig om zo nog wat te volgen en tussen alle losse stukjes iedere keer weer te moeten zoeken wat ik wel en niet gelezen heb.

    Bij de oude dagboeken vond ik het een groot voordeel iedere keer weer verder te kunnen lezen waar je gebleven was en dat je het hele verhaal bij elkaar had. Ik vind het prima een vernieuwd forum, maar zou op dagboekjes gebied heel graag weer in oude stijl verder gaan. Want ik wil graag meelezer blijven en als het even kan ook weer meeposter!

  7. #97
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Hebben jullie de bloglist dan al ontdekt? Daar staan toch gewoon de dagboeken van leden opgesomd zoals voorheen in de topiclist? En als je een dagboek dan openklikt, heb je ook alles onder elkaar staan. Wat is daar voor jullie gevoel dan anders aan? Voor de zekerheid hierbij de link naar de bloglist (Staat onder "Dagboeken" - "Dagboeken van leden" ) http://www.nhforum.nl/forums/blog.php?do=bloglist
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  8. #98
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Ik heb de 'bescherming' op server overload uitgezet. Het forum checkte hoe druk de server is en als er teveel mensen op zaten blokkeerde hij nieuwe acties. Maar omdat de server gedeeld wordt met veel websites, werkte dat veel te streng. Als het goed is, zullen er nu geen time outs meer zijn.

    Dagboeken kom ik op terug wanneer ik weer thuis ben en met Onno en moddies overleg wat we hiermee gaan doen. Er gaat in elk geval wel wat gebeuren om het voor de vaste bezoekers te verbeteren.

  9. #99
    Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Berichten
    18.435
    Dagboek Berichten
    27

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    [QUOTEHebben jullie de bloglist dan al ontdekt? Daar staan toch gewoon de dagboeken van leden opgesomd zoals voorheen in de topiclist? En als je een dagboek dan openklikt, heb je ook alles onder elkaar staan. Wat is daar voor jullie gevoel dan anders aan? Voor de zekerheid hierbij de link naar de bloglist (Staat onder "Dagboeken" - "Dagboeken van leden" ) http://www.nhforum.nl/forums/blog.php?do=bloglist ][/QUOTE]

    Zo heb ik het geloof ik 1 keer voorbij zien komen en daarna niet meer gevonden dan waarschijnlijk, nu moet ik even gaan kijken hoe ik dat gewoon kan vinden. Dat is wel al een hele verbetering al mis je dan nog wel de reactie,s. Bedankt Els.
    Komt waarschijnlijk omdat ik altijd op nieuwe berichten klik en dan krijg je alleen de nieuwe berichten.
    Groetjes Janneke

    Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden





  10. #100
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door whoopie Bekijk Bericht
    [QUOTEHebben jullie de bloglist dan al ontdekt? Daar staan toch gewoon de dagboeken van leden opgesomd zoals voorheen in de topiclist? En als je een dagboek dan openklikt, heb je ook alles onder elkaar staan. Wat is daar voor jullie gevoel dan anders aan? Voor de zekerheid hierbij de link naar de bloglist (Staat onder "Dagboeken" - "Dagboeken van leden" ) http://www.nhforum.nl/forums/blog.php?do=bloglist ]
    Zo heb ik het geloof ik 1 keer voorbij zien komen en daarna niet meer gevonden dan waarschijnlijk, nu moet ik even gaan kijken hoe ik dat gewoon kan vinden. Dat is wel al een hele verbetering al mis je dan nog wel de reactie,s. Bedankt Els.
    Komt waarschijnlijk omdat ik altijd op nieuwe berichten klik en dan krijg je alleen de nieuwe berichten.[/QUOTE]

    Dan nog krijg je alleen het eerste stuk van elke post te zien, en veel mensen vinden dat ook bezwaarlijk. Je hebt dan wel een overzicht van welke dagboeken er allemaal zijn.
    Maar Evi geeft al aan, na de vakantie gaan we in overleg.

    - - - Updated - - -

    Janneke, je komt er via Dagboeken en dan dagboeken van leden.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  11. #101

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Jawel Els, die dagboekenlijst ken ik wel, maar die doet het bij mij op compacte/mobiele versie niet. Op de laptop wel, maar wat Dineke zegt, omdat je steeds ieder stukje opnieuw moet openen leest het niet lekker door en leest ook niet makkelijk even terug als je wat gemist hebt. Maar vooral: ik kan niet zien waar ik gebleven ben, wat ik al wel en niet gelezen heb.

    Fijn Evi en Onno, dat jullie er naar gaan kijken
    Surrender to fun!

  12. #102
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Hästli Bekijk Bericht
    JMaar vooral: ik kan niet zien waar ik gebleven ben, wat ik al wel en niet gelezen heb.
    Dat heb ik sinds dit nieuwe forum werkelijk bij ieder topic Heel irritant.
    (Kom hier ook een stuk minder; teveel gedoe iedere keer (server, zoeken etc.)
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  13. #103
    Actief Forumlid aletta's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2010
    Locatie
    Arnhem/Veluwe
    Berichten
    1.947
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Ik ben het eerlijk gezegd ook met bovenste reacties eens en ik ben blij dat jullie het alsnog gaan bekijken

    Hierbij mijn ervaringen, wellicht als toevoeging voor jullie overwegingen wat ermee te gaan doen:

    Wat al eerder is gezegd en wat ik herken; Ik mis het overzicht en het in 1 keer door kunnen lezen, zoals bij de oude vorm van de dagboeken. Nu heten ze wel dagboeken, maar eigenlijk zijn het blogs. Iemand schrijft iets, je kan daarop reageren en that's it.
    Ik mis hierin het persoonlijke, het met 1 druk op de knop mijn of iemands dagboek kunnen openen. En een heel verhaal hebben en kunnen lezen ipv losse stukjes. Zowel al lezer en als in mijn eigen dagboek mis ik hierdoor berichten en dat vind ik jammer en ook niet leuk als iemand de moeite neemt bv een reactie te geven op iets dat ik geschreven heb.

    Zeker bij de mensen die veel posten; soms lees ik van verschillende dagen en kon ik bij de oude vorm 1 reactie geven. Nu zou ik eigenlijk bij iedere aparte post een reactie moeten geven wil mijn reactie een beetje aansluiten met wat er geschreven is. Is veel meer werk, veel geklik op knopjes. Minder handig wat mij betreft en vooral minder persoonlijk.

    Ook mis ik in de huidige vorm een mogelijkheid om bv iemand een vraag te stellen of iets algemeens te zeggen dat niet perse te maken heeft met iets dat gepost is. Dus als ik in iemands dagboek het initiatief wil nemen, dat kan volgens mij niet meer.

    Ik weet eigenlijk ook niet of ik iedereen wel kan zien/ lezen. Er zijn zoveel nieuwe regeltjes/ mogelijkheden bijgekomen, ik merk dat ik dat als ''digibeet'' lastig vind

    Geen idee wat dus mogelijkheden zijn voor jullie, daar hebben jullie gelukkig verstand van. Als het terug zou gaan naar de oude vorm zou ik dat in ieder geval helemaal prima vinden. Veel succes, ben benieuwd!
    Leven is het meervoud van lef.

  14. #104
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Precies dat initiatief nemen in iemands dagboek (of ik mijn dagboek 1 niets of juist alleszeggende regel kunnen plaatsen) mis ik ook zo erg.
    Het zijn inderdaad losse flodders, her leerzame en gezellige en delende gevoel van de dagboeken ben ik een beetje kwijt.
    Nu heb ik er vaak genoeg over gezeurd, ik ben benieuwd naar invalshoek Evi en Onno zo na een poosje draaien zo

  15. #105
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Feedback over het nieuwe forum mag hier (ook vertalingen!)

    Ik ben het er ook mee eens. Merk dat ik zelf ook minder vaak schrijf in anderen hun dagboek omdat ik niet goed weet wat te zeggen hierdoor. Maar ik ben blij dat er iets gaat veranderen en wacht dat graag af.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Pagina 7 van de 9 EersteEerste ... 56789 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •