Pagina 7 van de 36 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 105 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #91

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    @onno: toch is mij dat op het vorige forum nooit overkomen. Kennelijk is die 'inactiviteit' wel erg scherp afgesteld en de melding 'auto save' slaat dan ook nergens op. Ik zal erop letten dat ik nu op elke laptop, telefoon, tablet en computer waar ik ooit op werk 'onthoud mij' aanklik.


    Even een aanvulling: Ik heb het forum opnieuw geopend op de laptop waarop ik mijn blog had proberen te schrijven, en kennelijk had ik het 'onthoud mij'-vakje wel aangevinkt, want ik ben direct automatisch aangemeld. Hoe kan het dan dat ik er tijdens het schrijven ben uitgegooid?
    Laatst gewijzigd door liesbetm; 01-06-14 om 18:26.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  2. #92
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.131
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne Bekijk Bericht
    1. Je kunt nu gewoon binnen het forum afbeeldingen uploaden, in je reactie! Derde icoon van links als je 'snel reageren' gebruikt.
    Maar bij de blog lukt dat niet, daar moet nog steeds een url geplaatst worden. Dus gewoon nog steeds via mijnalbum e.d.?
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

  3. #93
    Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    gendt (dorp tussen arnhem en nijmegen)
    Berichten
    856

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Vreemd ik heb namelijk in de blog al foto's rechtstreeks geupload.
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

  4. #94
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.131
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Oké, Loesje, dan ga ik het later nog eens proberen.

    Kun je je eigen blog artikelen nadat ze geplaatst zijn nog categoriseren? Ik krijg een berichtje dat ik geen recht heb iets te veranderen aan m'n eigen geplaatste blogpost...
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

  5. #95
    Forum Meubilair jolies allures's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Frankrijk (Noord Dordogne)
    Leeftijd
    55
    Berichten
    3.131
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Was ik net aan het proberen een foto rechtstreeks in m'n blogpost te plaatsen. Heel blij, want het lukte. Paar foto's uitgezocht en wat tekst. Dan ook maar gelijk categoriseren, weer die melding en daarna ook m'n post verdwenen. Waar is dat ding automatisch opgeslagen?
    Ik krijg 'm niet terug... Dan maar geen nieuwe post vanavond.
    Ga de paardjes maar eens in real life opzoeken.
    Dire ce qu'il faut faire c'est bien, faire ce que l'on dit c'est mieux!

  6. #96
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    48
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm Bekijk Bericht
    @onno: toch is mij dat op het vorige forum nooit overkomen. Kennelijk is die 'inactiviteit' wel erg scherp afgesteld en de melding 'auto save' slaat dan ook nergens op. Ik zal erop letten dat ik nu op elke laptop, telefoon, tablet en computer waar ik ooit op werk 'onthoud mij' aanklik.


    Even een aanvulling: Ik heb het forum opnieuw geopend op de laptop waarop ik mijn blog had proberen te schrijven, en kennelijk had ik het 'onthoud mij'-vakje wel aangevinkt, want ik ben direct automatisch aangemeld. Hoe kan het dan dat ik er tijdens het schrijven ben uitgegooid?
    Hier hetzelfde hoor... Ik mocht me net ook opnieuw inloggen ondanks het aangevinkte onthoudt mij vakje. Dat heb ik hier, net zoals op alle andere fora waar ik kom, altijd als eerste aangevinkt. Toch heeft dit forum me er vandaag dus op de laptop uitgegooid en moest ik opnieuw inloggen.
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

  7. #97

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Klopt het dat als ik op bv de link klink van Dyonne haar dagboek. Dan krijg ik te zien, dat ik er niet in kan.
    Enkel mijn eigen dagboeken zie ik, die ik al tijden niet meer gebruik & gesloten zijn, omdat ik daar de behoefte niet meer voor heb..
    Of is de bedoeling dat echt alles straks over gaat in de Blogs. Wat ik overigens wel leuk vind !

  8. #98
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm Bekijk Bericht
    @onno: toch is mij dat op het vorige forum nooit overkomen. Kennelijk is die 'inactiviteit' wel erg scherp afgesteld en de melding 'auto save' slaat dan ook nergens op. Ik zal erop letten dat ik nu op elke laptop, telefoon, tablet en computer waar ik ooit op werk 'onthoud mij' aanklik.


    Even een aanvulling: Ik heb het forum opnieuw geopend op de laptop waarop ik mijn blog had proberen te schrijven, en kennelijk had ik het 'onthoud mij'-vakje wel aangevinkt, want ik ben direct automatisch aangemeld. Hoe kan het dan dat ik er tijdens het schrijven ben uitgegooid?
    Ik ga even kijken of ik kan instellen wat de inactiviteits tijd is. Wat daarnaast nog mee kan spelen (dat weet ik dus niet zeker) is dat je ingelogd bent op meerdere plekken. Ik ga even kijken of ik daar wat over kan vinden.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Jossie Bekijk Bericht
    Tot op heden kan ik nog niet juichen over alle nieuwigheden eigenlijk... ik zie ook net dat ik bij het oude Trainingsdagboeken ineens alleen mijn eigen dagboek kan zien. Gisteren was dat zeer zeker niet zo, waarom is dat veranderd?
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door NickySophie Bekijk Bericht
    Klopt het dat als ik op bv de link klink van Dyonne haar dagboek. Dan krijg ik te zien, dat ik er niet in kan.
    Enkel mijn eigen dagboeken zie ik, die ik al tijden niet meer gebruik & gesloten zijn, omdat ik daar de behoefte niet meer voor heb..
    Of is de bedoeling dat echt alles straks over gaat in de Blogs. Wat ik overigens wel leuk vind !
    Dat was een foutje, de rechten waren iets te beperkt. Anderen kunnen nu niet meer reageren in je dagboek. Het hele dagboeken systeem gaat naar de blogs. De enige reden dat de mensen die een dagboek gestart zijn, er nog kunnen posten is omdat je anders je berichten niet overgezet krijgt naar je blog. Dat gaat dus ook verdwijnen. Ik weet nog niet precies wanneer, maar over niet al te lange tijd in ieder geval. Het is puur bedoeld om je laatste posts in je dagboek over te zetten naar je blog als je dat wilt.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  9. #99
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Over de inactiviteit. Die stond op 15 minuten. In overleg met Callippo heb ik dit verhoogd naar een uur.

    Daarbij wil ik gelijk wel een waarschuwing uit doen. Dat betekent namelijk ook dat wanneer je je computer onbewaakt achterlaat iemand anders tot een uur nadat je weg gelopen bent in je account kan.
    Ook de tip die ik mee wil geven, druk tijdens het typen aan je (blog)post, af en toe op preview. Dat geldt namelijk wel als activiteit en reset de teller dus weer.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  10. #100
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Dat is wel fijn dat de tijd wat verlegt is, ik sla de tekst meestal op met CRL C voor de zekerheid.
    Wat vandaag wel werkte was het auto-save gebeuren, zo was mijn tekst weg met opnieuw inloggen en zo kon hij het weer neer zetten...super fijne functie
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  11. #101

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Kan iemand mij alsjeblieft helpen.

    Ik begrijp dat ik straks niet meer in mijn dagboek kan. Kan ik mijn gehele dagboek importeren in mijn blog?

    Het kan toch niet waar zijn dat ik straks al mijn, met hart en ziel geschreven verhalen, kwijt ben? Kan in dat geval mijn dagboek niet gewoon verplaatst worden naar een andere afdeling alsjeblieft waar mijn dagboek gewoon als een langlopend TOPIC staat. Ik word echt ziek bij het idee dat mijn dagboek straks weg is. Nog wel te lezen maar niet meer aan te vullen is voor mij ook WEG.

    Bedankt voor het antwoord.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  12. #102
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donald23 Bekijk Bericht

    Je kan je al abboneren op een blog. Als je vervolgens naar je eigen profiel gaat, onder het tabje Mijn Activiteit. Daarna kies je voor het subtabje Abonnementen. Daar staan ook de blogs tussen. Zie het plaatje voor de knopje dat ik bedoel:
    Bijlage 1599
    Deze optie heb ik niet bij het mobiele forum. Klopt dat? Ik gebruik alleen het mobiele forum. Maar volgens mij missen daarbij een hoop opties?

    Fijn trouwens dat jullie hier zoveel tijd aan besteden en alle vragen zo goed beantwoorden

  13. #103
    Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    gendt (dorp tussen arnhem en nijmegen)
    Berichten
    856

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    @ roos, ik dacht dat de dagboeken wel blijven, maar gesloten worden en je dan verder moet in blog. Je kan niet alle topics in 1 keer importeren, je moet het dan één voor één doen dacht ik.

    Maar dit kan eveline denk ik wel bevestigen of dat zo is.
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

  14. #104

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    357 pagina's Marloes.....................
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  15. #105
    Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    gendt (dorp tussen arnhem en nijmegen)
    Berichten
    856

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ja dat snap ik, misschien moeten ze daar nog oplossing voor bedenken, kijk als de dagboektopics blijven, maar wel gesloten worden. Dan zou je blogbericht kunnen maken met link van je dagboek. Is dat een optie?
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Pagina 7 van de 36 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •