Pagina 6 van de 36 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste
Resultaten 76 tot 90 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #76
    Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Locatie
    Middelie
    Leeftijd
    36
    Berichten
    6.728
    Dagboek Berichten
    63

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Klopt het dat ik alleen nog maar mijn eigen dagboek zie?
    Life begins where fear ends..

    Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

  2. #77
    Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    NvhL
    Berichten
    3.762

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden Bekijk Bericht
    Wat was ook al weer het verschil tussen
    1. Labellen
    2. Categoriseren?
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rianne Bekijk Bericht
    Met categorieën geef je aan in welk onderwerp/welke categorie een blog hoort, dus dan kan men alle berichten bekijken die je daaronder geschaard hebt. Met labelen geef je ze een zoekwoord, zodat het betreffende blogbericht straks in de zoekresultaten verschijnt als iemand op dat woord zoekt.
    Okeeee......:confused: fase 2...(Grapje voor Senta).... even kijken of ik het begrijp.....

    Fictief: Ik post een blogbericht over grondwerken. Ik oefen de yoyo en het gaat k*t. Dan heb ik de volgende opties:

    Categorie: Grondwerk
    Label: yoyo, k*t

    Of wellicht
    Categorie: Yoyo
    Label: k*tsessies, grondwerk


    Maar ook:

    Categorie: k*tsessies
    Label: yoyo, grondwerk

    Wellicht zijn er meer variaties maar snap je op deze manier, waarom ik nog steeds niet vat heb op "categorieën" en "labels"?
    Ik bedoel; wat doen ze precies?
    En is het handig om ( voor wie vrijwillig!!! aan mee wil doen) bijvoorbeeld een soort van uniform categorieën-voorstel te maken?
    ( bijvoorbeeld: Categorie; dressuurles, clinic, grondwerk, lange lijnen etc )

    Want wat dóen ze eigenlijk, die categorieën.... Worden "categorieën" van verschillende gebruikers gecombineerd als je er op zoekt?
    Of is het zoeken op categorie, altijd gekoppeld aan één persoon, dus los van de rest van het forum?
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

    "Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

  3. #78
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Els, ik snap je vraag. Voor het zelf terugzoeken maakt het volgens mij niet uit welke optie je gebruikt. Het verschil zit hem in de 'waarde' van de twee. Categorie is bedoeld als een 'inhoudsopgave', terwijl de labels de functie hebben van 'trefwoorden'. Je kunt ze door elkaar gebruiken.
    Ik zit nu even kort op de telefoon online, geef vandaag de hele dag cursus, maar zal morgen wat extra uitleg topics maken over alle onderwerpen waar vragen over zijn

  4. #79
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Bij mij dagboek ook prive en ik zie ook enkel het mijne nog maar. Vind ik beetje jammer, want van mij mag iedereen mijn dagboek nog kunnen lezen.

    Bij de blogs merk ik dat hij achterstevoren telt. het nieuwste bericht staat altijd op pagina 1 en dan op de hoogste pagina het oudste. Langs ene kant wel handig dat je altijd snel nieuw bericht ziet, maar het maakt het raar om te lezen als je meerdere posts wil lezen. Kan ik dit andersom instellen of is het gewoon zo?
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  5. #80
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Tapatalk is dus niet meer nodig. Kon idd prima lezen op mijn mobiel .
    1.Er is dus nu alleen geen snelle manier meer om foto's of filmpjes te plaatsen? Moet dat weer via youtube of mijnalbum.nl?

    2.Waar kan ik de ledenlijst vinden?
    3.Bij de blog moet ik dus contact per contact aangeven wie er in mag lezen, voor de rest van het forum zijn er dus algemene instellingen. Ik zou bijv. graag kunnen aangeven: iedereen met meer dan ... posts mag in mijn blog? (misschien moet ik eerst een blog aanmaken, wordt het dan duidelijk...??)

    Het is nog erg wennen, maar dat is logisch. Het ziet er igg flitsend uit en heeft meer mogelijkheden. Zo ver ben ik al .

  6. #81
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila Bekijk Bericht
    2.Waar kan ik de ledenlijst vinden?
    3.Bij de blog moet ik dus contact per contact aangeven wie er in mag lezen, voor de rest van het forum zijn er dus algemene instellingen. Ik zou bijv. graag kunnen aangeven: iedereen met meer dan ... posts mag in mijn blog? (misschien moet ik eerst een blog aanmaken, wordt het dan duidelijk...??)
    Voor de blogs gelden ook de algemene instellingen, je hoeft niet per contact in te atellen wie wat mag. Wel kun je de algemene instellingen beperkt aanpassen.
    Als je naar de tab blogs gaat, dan zie je rechts een knop met blog instellingen. In het menu rechts zie je rechten en privacy. Daar vind je de opties die je nu hebt om instellingen te veranderen.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  7. #82

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lian Bekijk Bericht
    Kan iemand Vie ook helpen, die krijgt haar wachtwoord ook niet gereset.

    Ik ben er weer! inderdaad mail in de spambox. Alleen deze spambox kon ik niet vinden op mijn computer, gelukkig wel op mijn telefoon. Fijn

  8. #83
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila Bekijk Bericht
    Tapatalk is dus niet meer nodig. Kon idd prima lezen op mijn mobiel .
    1.Er is dus nu alleen geen snelle manier meer om foto's of filmpjes te plaatsen? Moet dat weer via youtube of mijnalbum.nl?

    2.Waar kan ik de ledenlijst vinden?
    3.Bij de blog moet ik dus contact per contact aangeven wie er in mag lezen, voor de rest van het forum zijn er dus algemene instellingen. Ik zou bijv. graag kunnen aangeven: iedereen met meer dan ... posts mag in mijn blog? (misschien moet ik eerst een blog aanmaken, wordt het dan duidelijk...??)

    Het is nog erg wennen, maar dat is logisch. Het ziet er igg flitsend uit en heeft meer mogelijkheden. Zo ver ben ik al .
    1. Je kunt nu gewoon binnen het forum afbeeldingen uploaden, in je reactie! Derde icoon van links als je 'snel reageren' gebruikt.

    2. Ledenlijst vindt je onder 'Community' > 'Ledenlijst'.

    3. Ook voor je blog kun je algemene rechten instellen. Je kunt bv instellen dat je alle leden (met minstens 15 berichten) je blog mogen lezen. Maar je kunt ook kiezen voor alleen je contacten. En dan kun je ook nog mensen toevoegen aan je negeerlijst en instellen dat zij je blog niet kunnen zien.

    Lukt het zo? Als ik ergens onduidelijk ben hoor ik het graag.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  9. #84
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Okee, denk dat het wel duidelijk is , ik ga op snor, dank voor de antwoorden zover allemaal!

  10. #85
    Actief Forumlid ali's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008
    Locatie
    Riethoven
    Berichten
    2.450
    Dagboek Berichten
    11

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Idd, jammer dat de dagboeken niet meer zichtbaar zijn. Ik wordt altijd zo blij van die van bv Cora.
    Flame en Ali's lessen

    You're the only person who knows what's right for you,the only one.

    And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.

  11. #86

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ja, inderdaad, ik zie ook alleen nog maar mijn eigen dagboek. Wat gek! Gisteren zag ik ze nog allemaal??? Ik wilde mijn dagboek nog even netjes afsluiten en een overgang maken naar mijn blog, maar dat heeft op deze manier ook geen zin: niemand die het nog kan lezen….

    - - - Updated - - -

    O, ik zie nu ook iets lelijks bij mijn onderschrift…. Eens kijken hoe we dat moeten aanpassen.
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  12. #87

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Zo, fijn is dat. Heb ik een heel blog geschreven, wil ik het opslaan, zegt het systeem dat ik niet ben ingelogd. Weg blog.

    Eens even denken of ik hier zin in heb….
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  13. #88
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm Bekijk Bericht
    Zo, fijn is dat. Heb ik een heel blog geschreven, wil ik het opslaan, zegt het systeem dat ik niet ben ingelogd. Weg blog.

    Eens even denken of ik hier zin in heb….
    Dat is met bloggen niet anders dan met het forum hoor. Het systeem logt je nu eenmaal na bepaalde hoeveelheid inactiviteit uit. En een bericht typen ziet de server niet, dus telt als inactiviteit. Om dat te voorkomen kan je het vinkje "onthoud mij" aanzetten bij het inloggen. Dat was overigens ook al zo op het vorige forum en is niet veranderd.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  14. #89
    Actief Forumlid Plurkje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008
    Locatie
    The North!
    Berichten
    563

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    misschien dat de vraag al gesteld is, maar ik kan het zo niet vinden.... Is er nog een knop waar je in één keer alleen de nieuwe berichten ziet in draadjes waar je zelf in gepost hebt?

    Verder niets, helder forum, komt helemaal goed
    Van achter kijk je de koe in z'n kont

  15. #90
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    48
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Tot op heden kan ik nog niet juichen over alle nieuwigheden eigenlijk... ik zie ook net dat ik bij het oude Trainingsdagboeken ineens alleen mijn eigen dagboek kan zien. Gisteren was dat zeer zeker niet zo, waarom is dat veranderd?
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Pagina 6 van de 36 EersteEerste ... 4567816 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •