Pagina 5 van de 36 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #61
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Lightbulb Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door ali Bekijk Bericht
    Hoe kan het dat bij veel mensen de leeftijd onder het avatar staat en bij anderen niet (ik vind het nogal confronterend)?
    Bij de mensen bij wie dit is, was vroeger ook de leeftijd voor iedereen zichtbaar. Alleen niet direcht onder een post. Zoals iemand anders al aangaf, dat kan je zelf wijzigen in je profiel. Je kan tegenwoordig ook je hele geboortedatum zichtbaar maken

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marie Bekijk Bericht
    Als je 'geavanceerd' reageert staan de smileys er wel allemaal naast. Al doen ze het voor de moment dus wel nog niet allemaal...
    Nu weer wel, was gelukkig een kleine fix. Ook bij reeds geplaatste berichten zouden ze nu zichtbaar moeten zijn.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila Bekijk Bericht
    Ben begonnen aan de verkenning . Ik kan hier trouwens alleen maar posten via de klik op "antwoorden met citaat" uit iemand bericht. Geen antwoordvenster dus onderaan.
    Vandaar dat ik Senta nu even citeer.

    Hoe kom ik op dit nieuwe forum met Tapatalk? De oude link ververst niet meer namelijk. Vind dat een erg handige manier om een filmpje van mijn telefoon direct te kunnen posten.

    update...nu kon ik wel in een antwoordscherm typen. Volgende vraag:
    Er is verschil tussen een contact en een geregistreede gebruiker. Bij de blog moet ik contact per contact aangeven wie er in mag lezen, voor de rest van het forum zijn er dus algemene instellingen. Kan ik ook zeggen: iedereen met meer dan 100 post mag in mijn blog? Of kan ik uit die selectie van posters een selectie maken ergens?
    Tapatalk staat niet meer aan dit op forum. Voornamelijk omdat er nu een mobiele stijl is die naar wij dachten Tapatalk overbodig maakt.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Cora Bekijk Bericht
    Vraag: krijg ik nog een bericht als iemand in mijn dagboek reageert?
    Vraag: tot wanneer kan ik nog in mijn dagboek schrijven?
    Je krijgt bericht van als iemand post, wanneer je geabbonneerd bent op een onderwerp. Het is mogelijk dat die niet overgezet zijn. Tot wanneer kan ik je niet met zekerheid zeggen, maar ik raad je aan de blogs te gaan gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Yo-Rien Bekijk Bericht
    Als je nu naar de blogs gaat kun je de laatsen zien, of de meest populaire. maar kun je ook een lijst met bloggers krijgen, zodat je van een paar bloggers die je graag volgt alle berichten kan lezen? Nu is dat behoorlijk zoeken?
    Je kan je al abboneren op een blog. Als je vervolgens naar je eigen profiel gaat, onder het tabje Mijn Activiteit. Daarna kies je voor het subtabje Abonnementen. Daar staan ook de blogs tussen. Zie het plaatje voor de knopje dat ik bedoel:
    abonnementen_nhforum.jpg


    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Another Bekijk Bericht
    Ik heb dit ook, krijg het gewoonweg niet voor elkaar. Ga wel ander account aanmaken.
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Feliz Bekijk Bericht
    Eveline; Mera (Fellor) hier. Ik kan niet meer op het forum komen met mijn oude profiel (kan ook geen nieuw wachtwoord aanvragen want hij kent mijn e-mail niet volgens de berichten). Moet k verder met dit account (en kan ik dan dagboektoegang krijgen) of kunnen jullie mijn account redden?
    Jullie ga ik even een PM sturen
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  2. #62
    Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.287
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Als ik via mijn profiel al mijn geplaatste berichten terug wil kijken gaan ze maar terug tot mei 2013. Alles daarvoor kan ik niet meer terug vinden, en het was er uiteraard wel Kan dat kloppen? Is niet alles meegegaan of moet ik het ergens anders zoeken?

  3. #63
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door caroline-max Bekijk Bericht
    Als ik via mijn profiel al mijn geplaatste berichten terug wil kijken gaan ze maar terug tot mei 2013. Alles daarvoor kan ik niet meer terug vinden, en het was er uiteraard wel Kan dat kloppen? Is niet alles meegegaan of moet ik het ergens anders zoeken?
    Hmm, je zou ze allemaal moetne kunnen zien. Ik kan terug tot 16 februari 2005

    Eerlijk gezegd zit het wel een beetje verstopt. Ik ben naar mijn profiel gegaan, heb daar op "zoek alle berichten" geklikt (links onder je gebruikersnaam). Daarna naar de laatste pagina van de zoekresultaten. Je zal zien dat het met 4 pagina's begint en steeds als je op de laatste klikt, komen er meer bij. Ik kon uiteindelijk tot pagina 14.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  4. #64
    Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.287
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ja klopt, alleen kan ik tot pagina 20 en dan stopt het. Maar dat is dus niet alles. Maar ik zal nog eens verder zoeken

    Edit; nu heb ineens zelfs nog maar19 paginas

  5. #65
    Actief Forumlid lian's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2011
    Berichten
    1.387
    Dagboek Berichten
    5

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door NickySophie Bekijk Bericht
    Ik ga door het leven als NickySophie,
    Kan iemand Vie ook helpen, die krijgt haar wachtwoord ook niet gereset.

  6. #66
    Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Belgisch limburg
    Leeftijd
    39
    Berichten
    6.739
    Dagboek Berichten
    19

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Hoe kan ik een blog doen? Ik lees hier dat dagboeken gaan stoppen. Maar ik schrijf voor nu nog in mijn dagboek. Kan iemand me dat makkelijk uitleggen? (ik ben niet goed in zo dingen)
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

  7. #67
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door E.Zanden Bekijk Bericht
    Wat was ook al weer het verschil tussen
    1. Labellen
    2. Categoriseren?
    Categoriën maak je van tevoren aan. Je kunt ze ook een volgorde geven, bv
    1 inzichten
    2 dressuur
    3 liberty
    in het menu rechts van je blog verschijnen die categorieën dan in die volgorde.
    Op het moment dat je een blogpost maakt kun je één of meerdere categoriën meegeven aan die post.

    Labels zijn vrij. Als je een blogpost maakt kun je daar willekeurige labels aanhangen, ik geloof maximaal 10. Dat mag vanalles zijn, en dat kunnen woorden zijn waarvan je denkt, o, dat is handig terugvinden later. Die labels verschijnen ook in het menu rechts, maar daar heb je geen invloed op de volgorde, het zijn gewoon een groep losse woorden bij elkaar. Hoe het forum de volgorde bepaalt weet ik niet. Vaak gaat dat op volgorde van meest gebruikt.

    Ik heb beide al gebruikt bij mijn blog, als je een voorbeeld wilt zien.

    - - - Updated - - -

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Gilraen Bekijk Bericht
    Hoe kan ik een blog doen? Ik lees hier dat dagboeken gaan stoppen. Maar ik schrijf voor nu nog in mijn dagboek. Kan iemand me dat makkelijk uitleggen? (ik ben niet goed in zo dingen)
    Klik in de blauwe balk bovenaan onder de plaatsjes op ' blogs'
    klik dan in de groene balk eronder links op 'mijn blog'
    Dan zie je daar onder de groene balk in het wit helemaal rechts op de pagina een grote blauwe knop 'maak blogpost' oid
    En typen maar!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  8. #68
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Oh jee, wat ingewikkeld allemaal... Ben ik de enige die denkt... poeh...?
    Ik begon met forummen op mn tablet, maar ik vind die versie echt NIET handig. Er staan dan geen avatars bij, waardoor het lastig te zien is wie nou wat post. Het is voor mobiele gebruikers natuurlijk wel zo zuinig kwa mb's. maar op een tablet wel jammer. Wordt dit nog verandert, of blijft die versie er zo leeg uitzien?
    Verder snap ik er nog helemaal niks van, dus ga maar een lesje nemen bij Evi maandag

  9. #69
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Kun je niet op een normale versie op tablet/telefoon?

    Zelfs bij Bokt gebruik ik de normale versie op mijn telefoon omdat ik anders in de war raak.. Ik ben niet van de mobiele versies, haha.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  10. #70
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Geen idee? Hij opent automatisch een heel kaal schermpje zonder bovenbalk, met iets van "bulletin" erop. ziet er niet uit

  11. #71
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ja en lager staat er als het goed is 'volledige website' ik heb de mobiele versie even uit gezet omdat dat nu makkelijker is om alles te vinden
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  12. #72
    Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    hollandscheveld
    Leeftijd
    40
    Berichten
    11.975
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    ahhh, ok. Dat zou fijn zijn. Ik werd er een beetje gepikeerd van, en heb niet erg verder gezocht

  13. #73
    Actief Forumlid paardnatuurlijk's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2009
    Locatie
    Huissen
    Leeftijd
    41
    Berichten
    2.036

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Hoe kom ik bij de mobiele versie van het forum? Bij mij staat bij dagboeken prive, klopt dat?
    Als ik er op klik zie ik alleen mijn dagboek maar niet van de andere leden. Waar kan ik die vinden?
    www.jasmijnhoffs.nl - healing voor paarden

  14. #74
    Forum Meubilair judith7's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Locatie
    de kiel, midden-drenthe
    Berichten
    5.132
    Dagboek Berichten
    31

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    judith hier (voorheen imsavior). ook ik kom niet met mijn oude account terug in het forum: de link naar het wijzigen van mijn wachtwoord werkt niet: ik krijg geen mail met een nieuw wachtwoord. graag hulp?!

  15. #75
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Al in je spambox gekeken? Daar kwam die van mij terecht.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


Pagina 5 van de 36 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •