Pagina 13 van de 36 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 195 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #181
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    47
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Inmiddels ben ik nog niet helemaal gewend aan een aantal dingen, maar aan een aantal andere zaken wel hoor!
    De optie om "vrienden" te selecteren vind ik best een hele klus, hopelijk wordt hier nog een vereenvoudiging voor ontdekt.
    Wat ik ook lastig vind nu er blogs/dagboeken zijn, is het volgende: Voorheen zag ik via de knop "ongelezen berichten" in een oogopslag welke Trainingsdagboeken waren bijgewerkt, nu verschijnt dat (logisch natuurlijk) niet meer in beeld bij gebruik van diezelfde knop (die doet alleen forumtopics). Ik heb inmiddels wel een knop gevonden in het onderdeel Dagboeken waarmee ik een overzicht van alle dagboeken krijg, het overzicht aan wat er nieuw is in de dagboeken is voor mij iets teveel informatie hihi. Kan ik op een of andere manier ergens een instelling zo zetten dat ik meteen op de overzichtspagina met alle dagboeken kom?

    Oja, ik hoop dat er een mogelijkheid gevonden wordt om alle oude Trainingsdagboeken om te zetten naar de nieuwe variant. Dan staat namelijk alles wat meer bij elkaar, nu vind ik het een beetje rommelig met de nieuwe dagboeken op een of andere manier. Dat het niet direct voor elkaar is snap ik hoor... het zal een beste klus worden!
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

  2. #182
    Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006
    Locatie
    Heusden
    Berichten
    886

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Jossie, misschien begrijp ik je vraag verkeerd, maar krijg je dat overzicht niet als je op 'Wat is er Nieuw?' klikt (boven in de blauwe balk, naast de knoppen 'Forum' en 'Dagboeken')?
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

  3. #183
    Actief Forumlid chevelle68's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2010
    Locatie
    Meijel
    Berichten
    1.662
    Dagboek Berichten
    134

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Even een vraagje. Ik heb nu de mobiele versie voor me op mn S3 maar als ik een reactie plaats kan ik geen foto toevoegen. Hoe werkt dit? Ook de smiles zie ik hier nergens.

  4. #184
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    47
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Auky Bekijk Bericht
    Jossie, misschien begrijp ik je vraag verkeerd, maar krijg je dat overzicht niet als je op 'Wat is er Nieuw?' klikt (boven in de blauwe balk, naast de knoppen 'Forum' en 'Dagboeken')?
    Hihi, die ja. Dat overzicht krijg ik dan wel via alle nieuwe activiteiten, alleen vind ik het een rommelig en niet prettig leesbaar geheel vanwege de grootte van de weergave van de berichten en lijken de forumberichten er nauwelijks te staan.
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

  5. #185
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    41
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    @Jossie: je kunt deze link toevoegen aan je favorieten (van je browser) waarmee je direct het (kale) overzicht hebt van alle dagboeken.
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  6. #186
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    47
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo Bekijk Bericht
    @Jossie: je kunt deze link toevoegen aan je favorieten (van je browser) waarmee je direct het (kale) overzicht hebt van alle dagboeken.
    Dank! Daar had ik natuurlijk zelf ook op kunnen komen hihi .
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

  7. #187
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Als ik bij 'Wat is er nieuw' kies voor 'Nieuwe berichten', krijg ik een heel fijn overzicht in een lay-out die erg prettig voelt.
    Als ik in datzelfde tabblad kies voor 'Nieuwe dagboekberichten' komt er een overzicht met een een heel andere lay-out, die voor mij véél minder prettig leest/bekijkt/aanklikt.

    Is dat puur mijn beleving, of zijn er meer mensen die dat zo voelen?
    Is het eventueel (bij genoeg animo dan, haha) mogelijk om die lay-outs gelijk te maken?
    Always put the relationship first!

  8. #188
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    47
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Dat is precies wat ik ook bedoel Rebbel, het overzicht van dagboekberichten leest/kijkt onprettig voor me. Plus dat ik het fijn zou vinden om beide soorten berichten in een overzicht te hebben, in de layout zoals de forumberichten.
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

  9. #189
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Zelf vind ik forum en dan nieuwe berichten het fijnst kijken.
    Die van alle activiteiten onder wat is er nieuw vind ik erg rommelig. Dus eigenlijk probeer ik die te vermijden.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  10. #190
    Forum Meubilair Rebbel's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.093
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Daar krijg je precies hetzelfde als bij nieuwe berichten onder het tabblad wat is er nieuw, dus dan zijn we het met zn drieën alvast eens

  11. #191
    Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    Wormer
    Leeftijd
    55
    Berichten
    10.548

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Kan ik ergens instellen dat ik alleen de dagboeken/blogs zie waar ik een abbo op heb?

  12. #192
    Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Delden, Twente
    Leeftijd
    60
    Berichten
    8.020
    Dagboek Berichten
    60

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Als ik in mijn openingspost van mijn dagboek een foto wil plaatsen kan dat dan alleen via URL? In een gewoon bericht kan ik gewoon een image uploaden. Dát kan ik....
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

  13. #193
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Weet dat het juist de reden is van de dagboeken. Maar ik zat net een dagboek te lezen en wilde even reageren, maar dit kon niet.
    Natuurlijk fijn dat je ze wel kunt lezen, maar als je niet kunt reageren voelt toch raar. Is er een optie om zelf aan te geven dat deze dan niet in de lijst komen?
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  14. #194
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07 Bekijk Bericht
    Kan ik ergens instellen dat ik alleen de dagboeken/blogs zie waar ik een abbo op heb?
    In je profiel zit een subtabje "Mijn Abonnementen". Daar zie je alleen die lijst.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Cora Bekijk Bericht
    Als ik in mijn openingspost van mijn dagboek een foto wil plaatsen kan dat dan alleen via URL? In een gewoon bericht kan ik gewoon een image uploaden. Dát kan ik....
    Ik vermoed dat dat hetzelfde is als bij de reacties... Nog niet naar gekeken. Ga ik doen als ik terug ben van vakantie

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne Bekijk Bericht
    Weet dat het juist de reden is van de dagboeken. Maar ik zat net een dagboek te lezen en wilde even reageren, maar dit kon niet.
    Natuurlijk fijn dat je ze wel kunt lezen, maar als je niet kunt reageren voelt toch raar. Is er een optie om zelf aan te geven dat deze dan niet in de lijst komen?
    Hmm, ik kan me dat wel voorstellen. Maar dat kan de eigenaar zelf instellen en daar heb jij niet heel veel over te zeggen.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  15. #195
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne Bekijk Bericht
    Weet dat het juist de reden is van de dagboeken. Maar ik zat net een dagboek te lezen en wilde even reageren, maar dit kon niet.
    Natuurlijk fijn dat je ze wel kunt lezen, maar als je niet kunt reageren voelt toch raar. Is er een optie om zelf aan te geven dat deze dan niet in de lijst komen?
    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door donald23 Bekijk Bericht
    Hmm, ik kan me dat wel voorstellen. Maar dat kan de eigenaar zelf instellen en daar heb jij niet heel veel over te zeggen.
    Is waar, maar je kan wel een vriendschapsverzoek doen? Sommige mensen hebben dat nog niet optimaal ingesteld. Ik ben biijvoorbeeld nog niet verder dan 10 geloof ik . Heb al wel 1 x een vriendschapsverzoek gekregen...ik probeer me dat niet aan te trekken . Het komt wel. Ik snap ook het verschil tussen contact em vriend in relatie tot het lezen in dagboeken nog niet. En ik heb domweg geen tijd gehad.

    Als je niet bent ingelogd, dus geen lid bent, kan je dít topic trouwens óók lezen; lijkt mij overbodig en juist bedoelt voor leden?
    Laatst gewijzigd door lila; 05-06-14 om 07:00.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •