Pagina 8 van de 36 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #106

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Loesjevos Bekijk Bericht
    Ja dat snap ik, misschien moeten ze daar nog oplossing voor bedenken, kijk als de dagboektopics blijven, maar wel gesloten worden. Dan zou je blogbericht kunnen maken met link van je dagboek. Is dat een optie?
    Nee. Ga mijn dagboek maar eens lezen. Daar staat zoveel in. Zoveel ook wat we als forum samen besproken hebben. Dat kan niet weg, dat is geen optie. Dat is een dynamisch document wat gewoon in leven moet blijven.
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  2. #107
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik ben ook niet zo blij dat de dagboeken op slot gaan. Ik schrijf daar bijna dagelijks vanaf 2008, dat is een hele reis ondertussen. Dat heeft voor mij waarde, misschien voor een ander niet. Maar ik snap de waarde die Roos eraan hecht ook, in een dagboek zitten ervaringen en overdenkingen, discussies en nog veel meer.

    Ik heb niet gevraagd om te bloggen, ik hoop dat het gaat wennen.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  3. #108
    Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    gendt (dorp tussen arnhem en nijmegen)
    Berichten
    856

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    @ Roos dat weet ik van je dagboek, het blijft denk ik ook wel alleen krijgt ander vervolg zo moet je het meer zien. Maar anders contact ff met beheer en moderators die weten denk ik meer. Moet wel zeggen bloggen is voor lezer ook erg fijn, maar snap je punt
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

  4. #109

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door saar Bekijk Bericht
    Ik ben ook niet zo blij dat de dagboeken op slot gaan. Ik schrijf daar bijna dagelijks vanaf 2008, dat is een hele reis ondertussen. Dat heeft voor mij waarde, misschien voor een ander niet. Maar ik snap de waarde die Roos eraan hecht ook, in een dagboek zitten ervaringen en overdenkingen, discussies en nog veel meer.

    Ik heb niet gevraagd om te bloggen, ik hoop dat het gaat wennen.
    Ik snap het niet. Het hoeft toch ook helemaal niet. Mijn dagboek kan toch een langlopend topic zijn. Dat er geblogd kan worden is prachtig maar daarmee hoeft de continuering van mijn dagboek toch niet te verdwijnen?
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  5. #110

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik kan mij helemaal vinden in Roos haar punt. Maar moet er ook eerlijk bij bekennen dat het fijn is dat je bij de blogs in 1 oog opslag alles mee krijgt ipv ieder dagboek apart aanklikken wat ik vaak niet doe.

    Dus kan mij vinden in Roos haar optie van beide voor nu maar misschien heeft het ook gewoon tijd nodig.

    Voel me echt een autisch oud velletje op het forum nu.
    www.niettevermijden.com

  6. #111
    Forum Meubilair judith7's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Locatie
    de kiel, midden-drenthe
    Berichten
    5.132
    Dagboek Berichten
    31

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    judith hier (voorheen imsavior). ook ik kom niet met mijn oude account terug in het forum: de link naar het wijzigen van mijn wachtwoord werkt niet: ik krijg geen mail met een nieuw wachtwoord. graag hulp?!
    en ja: ik heb in mijn spambox gekeken.

    edit: er zat een pb in mijn box, die had ik nog niet gezien. dus ik word al geholpen, waarvoor dank :- )
    Laatst gewijzigd door judith7; 01-06-14 om 23:13.

  7. #112
    Actief Forumlid sterre's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2013
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.167
    Dagboek Berichten
    82

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Wat een overgang zeg! Pfoeh!
    Kan me aansluiten bij de reactie van Jorien, wat superfijn dat jullie zo uitgebreid ingaan op alle vragen en er zoveel tijd aan besteden! Kan me voorstellen dat dat heel, heel veel is! Dankjulliewel daarvoor

    Ik heb een vraag over het plaatsen van reacties op het forum.
    Ik kan nu enkel een 'snelle reactie' plaatsen. Als ik op het plusje/de blauwe knop 'plaatse en reactie' klik krijg ik niets, er gebeurt niets.
    Is niet dramatisch, ik kán posten, maar het venstertje voor snelle reacties is wel klein als ik met blogs bezig wil gaan denk ik.

  8. #113
    Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Locatie
    Bodegraven
    Leeftijd
    32
    Berichten
    7.191
    Dagboek Berichten
    43

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Nou hier een positieve reactie, ik vind het forum leuk geworden zo. Het bloggen lijkt mij een uitdaging, dagboek was ik al een tijd klaar mee, voor mij een nieuwe uitdaging!

    Waarom met paarden wel grenzen kunnen opzoeken en uit comfortzone gaan en hier niet?

    Uit de comfortzone gaan is wel mijn ding, bij deze: I luf the new stuff
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.


  9. #114
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ah, gelukkig kunnen we weer lezen in de dagboeken! Dat blijft zo neem ik aan? dat de oude dagboeken leesbaar blijven? Wie kunnen dat lezen?
    Ik zou het ook graag bij elkaar houden, maar ja... Veranderingen kunnen moeilijk zijn. Waarom zou je de dagboeken niet open laten zoals het was voor hen die dat prettig vinden en voor hen de liever bloggen: die kunnen lekker verder gaan bloggen? Is het idd óf óf en zo ja waarom cq wat is dan het verschil? Misschien als je dat kan toelichten dat het verhelderend kan werken. Het voelt nu een beetje of er een schutting wordt opgetrokken tussen mijn dagboekje vanaf de start en dan vanaf bijv. morgen.

    Is het trouwens mogelijk dat ik met één druk op de knop al het meubilair "bevriend"?

  10. #115
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik snap alle reacties hier. Zowel de mensen die het er erg moeilijk mee hebben om over te (moeten) stappen van een dagboek naar een blog als de mensen die het als nieuwe uitdaging zien. Ik vind het zelf ook niet gemakkelijk, maar zo lang het echt HELEMAAL ZEKER is dat de oude trainingsdagboeken blijven staan kan ik er wel mee leven. Het staat er dan ten minste nog, het is niet weg, ik kan het altijd teruglezen. Ik wil het niet vergeten, ik wil het niet kwijt, want er staan heel belangrijke dingen in, maar ik wil wel graag verder en dat kan voor mij ook wel op een nieuwe plek in een nieuwe vorm.

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Plurkje Bekijk Bericht
    Is er nog een knop waar je in één keer alleen de nieuwe berichten ziet in draadjes waar je zelf in gepost hebt?
    Deze vraag is al verschillende keren gesteld en vraag ik me ook af, alleen nog geen antwoord op gekomen. Kan iemand daar antwoord op geven?
    Take the time it takes, so it takes less time.

  11. #116
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik word echt heel ongelukkig dat mijn dagboek verdwijnt. Zoveel leerpunten, zoveel groei erin. Het bloggen snap ik niet, maar dat kan nog komen. Maar als ik nu weer wil reageren moet ik dan een nieuw "draadje" aanmaken? Want ik wil opnieuw posten en dat lukt niet met een foto erbij.

  12. #117
    Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Locatie
    Boskoop (ZH)
    Berichten
    5.145
    Dagboek Berichten
    28

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Klopt het dat de functie eraf is dat je een melding krijgt dat er nieuwe berichten zijn als je in een topic wilt posten? Net waren er al ineens drie reacties geplaatst voor mijn bericht.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

  13. #118

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Goedemorgen Eveline en Onno,

    Bedankt voor het overzetten van het nieuwe forum zodat we weer met onze tijd mee kunnen!

    Ik wil jullie vragen of ik mijn dagboek mag behouden, niet alleen als archief maar als dynamisch document. Er zijn veel verhalen, gebeurtenissen en emoties in opgeslagen die belangrijk voor me zijn en dit dynamische verslag wil ik graag up to date kunnen houden.

    Alvast heel erg bedankt.

    Liefs
    Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

  14. #119

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Okee, ik heb een nieuwe poging gewaagd om een blog te starten. Vraag: waarom verschijnen mijn foto's (geüpload van mijn computer) als 'bijlage xxx' in het scherm en niet als foto? En waarom zijn ze als je ze aanklikt, zo klein als een avatar? Ik zie in andere blogs wel grotere foto's. Doe ik iets fout?
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  15. #120
    Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    Noord-Holland
    Leeftijd
    48
    Berichten
    3.886
    Dagboek Berichten
    13

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Gezien de vraag naar behoud van de dagboeken (dus zoals ze waren, met mogelijkheid tot bijhouden van de "eigenaar" en mogelijkheid tot reageren zoals dat voor de omzetting was) lijkt me dat deze (eenzijdige) omzetting van deze verandering wellicht nader bekeken moet worden. De dagboeken bevatten zoveel meer als alleen tekst, ik zie eerlijk gezegd totaal geen noodzaak om dit te veranderen naar Blogs. Bovendien lijkt me dat als er zoveel aanpassingen mogelijk zijn, dat er ook mogelijkheid moet zijn tot handhaving van de dagboeken voor degenen die dat prefereren. Ik denk namelijk dat als er een poll zou komen over wie een dagboek wil behouden zoals het was en de voorstanders tot een blog, de meerderheid kiest voor de dagboeken omdat dit in de loop der jaren(!!!) unieke documenten zijn geworden...
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Pagina 8 van de 36 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •