Pagina 30 van de 36 EersteEerste ... 202829303132 ... LaatsteLaatste
Resultaten 436 tot 450 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #436

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Haha ja zo kom ik wel op weg
    Maar even serieus, ik ben irl niet super spraakzaam maar op een forum ook niet altijd, ik lees vooral veel, schrijf dagboeken en stel alleen een vraag als ik écht iets wil weten of reageer als ik vind dat ik iets bij te dragen heb; blijkbaar gaat dat toch niet zo hard, ik zit hier al 6 maanden.. en om nou zomaar een onderwerp te gaan verzinnen, mwoh.

  2. #437
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik ben het helemaal met je eens hoor! Dat is ook de reden dat ik nu geen dagboek bijhoud. En bloggen doe ik ook niet meer, want het werkt gewoon niet vanaf de telefoon.
    Eveline zou een map maken met dagboeken die je kunt lezen vanaf 15 berichten (zoals het vroeger was). Dan kan iedereen kiezen waar ze hun dagboek plaatsen.

  3. #438
    Actief Forumlid Susan's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2014
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    605
    Dagboek Berichten
    17

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb er ook 9 maanden overgedaan. Ik had zelf ook niet zo veel nuttigs te melden, omdat ik 0,0 ervaring had. Ik had ook geen eigen paard dus ik moest het puur hebben van het meelezen. Uit de dagboeken haal je eigenlijk de meeste inspiratie en je leert er erg veel van. Daarom heb ik ook een blogdagboek en een trainingsdagboek. Het nadeel van de blogdagboeken is dat ze niet meetellen als berichten en reacties ook niet. Dus als je daar wel actief bent, voegt dat toch niks toe aan je berichten aantal. Ik zou zelf liever de grens van 50 willen.

  4. #439
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Die grens van 100 berichten is er niet voor niets gekomen, en die zou ik dan ook graag gehandhaafd willen zien . Open zelf wat topics met vragen en reageer daaarin mee, dan gaat het best hard hoor! Ik vind 100 berichten ook niet echt veel. In de trainingsdagboeken laten mensen vaak best veel van zichzelf zien, en dan is het fijn dat daar alleen maar mensen komen die we al een beetje hebben "leren kennen" middels een minimaal aantal berichten.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  5. #440
    Actief Forumlid Rachel-'s Avatar
    Aangemeld
    Aug 2014
    Berichten
    178
    Dagboek Berichten
    18

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Atlanta, ik moet ook nog even doortypen tot de 100 . Vind het jammer dat ik nu zoveel leuke verhalen mis loop! Schrijf vooral in de dagboeken en die tellen helaas niet mee.

  6. #441

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb een nieuw sub-forum aangemaakt voor dagboeken.

    Kan hier iemand met tussen de 15 en 100 berichten een topic starten? Of hier melden als het niet zichtbaar is, of wel zichtbaar, maar niet lukt om bericht te plaatsen?
    Ooit wist ik hoe ik gebruikersrechten kon testen, maar het is me nu even te druk om uit te zoeken hoe dat werkte.

    Als het werkt, dus dat de nieuwe dagboeken voor minder-posters zichtbaar zijn, dan kan ik op verzoek dagboeken uit de oude trainingsdagboeken hierheen verplaatsen.

  7. #442
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Jeej, fijn!!!
    Ik heb teveel berichten voor de test. Maar dat gaat iemand anders vast dnel doen!

  8. #443
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Het wordt wel een beetje onoverzichtelijk zo, met drie plekken voor dagboeken. Blijven ze ook alle drie? Ik vond twee plekken al verwarrend
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  9. #444
    Actief Forumlid Rachel-'s Avatar
    Aangemeld
    Aug 2014
    Berichten
    178
    Dagboek Berichten
    18

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb een test berichtje geplaatst in het trainings-dagboek. Ik kreeg (voor 1 seconde ) een melding dat de administrator toestemming moet geven voor het topic. Verder niet kunnen lezen. Het topic staat nu dan ook niet bij de trainingsdagboeken..

  10. #445
    Forumlid Eros's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2015
    Locatie
    Castricum
    Leeftijd
    36
    Berichten
    57
    Dagboek Berichten
    1

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik kan begrijpen dat je niet al je hebben en houden meteen online wilt voor iedereen, maar ook ik vind 100 berichten echt veel..
    Zelf ben ik zo serieus bezig met Eros en het lijkt me heel leuk de eerste stappen van een jong paard ook te delen met anderen. Natuurlijk kun je zelf topics openen, dat heb ik ook gedaan, maar ik ga ook geen topics openen met vragen die ik al weet of waar de zoekfunctie al bruikbaar voor is.

    Kunnen wij in het nieuwe gedeelte dan ons eigen dagboek beginnen om zo aan de 100 berichten te komen?

  11. #446
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik heb nou al een paar keer gehad dat mijn notificaties uit worden gezet van mijn trainingsdagboek, ikzelf heb niks uitgezet en word dus verrast met reacties als ik weer online kom.
    Hoe kan dit en hoe kan ik het voorkomen, want heb hem nu al 4x opnieuw moeten aanzetten bij de instellingen.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  12. #447

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ja. precies! Dat is mij ook al een paar keer gebeurd. Heel vreemd….
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  13. #448
    Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Heemskerk
    Leeftijd
    37
    Berichten
    5.846
    Dagboek Berichten
    105

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Het houd ook niet op want het is elke keer weer raak, net dus ook weer wat valt er tegen te doen dat het niet meer automatisch uitgezet word.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

    Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

    Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

  14. #449
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    49
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik wil eigenlijk met m'n dagboek wel over naar het "te bezichtigen voor 15 posts" stuk. Ik heb namelijk helemaal niets te verbergen, alles wat in m'n dagboek staat mag je van alles van vinden, ook met maar 15 posts.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  15. #450
    Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Ede
    Leeftijd
    38
    Berichten
    5.931
    Dagboek Berichten
    10

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Rachel- Bekijk Bericht
    Ik heb een test berichtje geplaatst in het trainings-dagboek. Ik kreeg (voor 1 seconde ) een melding dat de administrator toestemming moet geven voor het topic. Verder niet kunnen lezen. Het topic staat nu dan ook niet bij de trainingsdagboeken..
    Ik heb het ook even uitgeprobeerd. Hetzelfde resultaat.
    Kan dit aangepast worden? Voor zondag

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •