Pagina 19 van de 36 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 285 van de 528

Topic: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

  1. #271
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door lila Bekijk Bericht

    (ik weet nog steeds niet hoe ik vanuit een dagboekbericht van iemand in het héle dagboek kom). En waarom het lettertype steeds wisselt weet ik ook niet....? Heb deze twee regels iets later toegevoegd aan het geplaatste bericht.
    Daarmee kan ik je wel helpen. Boven de naam van het dagboek (die niet klikbaar is, zou wel handig wezen) staat een zgn breadcrumb, een spoor waar je bent. De naam van het dagboek leidt naar een overzicht van het hele dagboek, maar dan heb je wel weer van elk bericht maar weer een paar regels. bv:


    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  2. #272
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door senta Bekijk Bericht
    Daarmee kan ik je wel helpen. Boven de naam van het dagboek (die niet klikbaar is, zou wel handig wezen) staat een zgn breadcrumb, een spoor waar je bent.
    Helaas, niks geen kruimels te zien hier , ik werk met een iPad, zou dat mss uitmaken? Iig dank voor je feedback!

  3. #273
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Hier ook de iPad, maar dan wel met de volledige versie van het forum, niet de mobiele versie, misschien is dat het?
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  4. #274
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Misschien idd. Zie dat er een tabje is bijgekomen voor de abonnementen, dat maakt het makkelijker!

  5. #275
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Kan ik een forum als ongelezen markeren? Zodat een topic waarin ik geen interesse heb, maar waar wél nieuwe posts in komen niet steeds opduikelt in mijn ongelezen berichten? Nu moet ik daarvoor het bericht openen. En dat wil ik niet altijd.

  6. #276
    Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Locatie
    Amstelveen
    Leeftijd
    32
    Berichten
    5.545
    Dagboek Berichten
    20

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Je bedoelt als gelezen markeren i.p.v. ongelezen? :P Dubbelklik op het icoon voor een subforum. Maar ongelezen is ongelezen, nieuwe berichten zullen dus blijven opduiken en moet je steeds weer als gelezen markeren. Ik denk niet dat er een mogelijkheid is om bepaalde topics of subfora helemaal uit te zetten van notificaties.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

    Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

  7. #277
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Gelezen idd...lekker onhandig van me.
    Als ik er maar niet in hoef te lezen om het als gelezen te markeren.
    Even gekeken, maar die functie werkt helaas niet op de iPad...
    In ieder geval bedankt!

  8. #278

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Ik mis telkens reacties op mijn dagboek, terwijl ik wel een abonnement erop heb. Dacht ik… Moet ik me bij elk dagboek-bericht opnieuw abonneren, of heb ik gewoon iets verkeerd aangeklikt? Van mijn eerste blog kreeg ik wel een melding als er een reactie was, daarna niet meer…
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  9. #279
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Lila, ga in dat forumonderdeel rechts bovenin naar Forumgereedschap en klik op Markeer dit forum als gelezen - en klaar!
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  10. #280
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Bedankt! Beide gevonden, de ene werkt op de iPad en de ander op de laptop. Super!!

  11. #281
    Forum Meubilair Cora's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Delden, Twente
    Leeftijd
    60
    Berichten
    8.020
    Dagboek Berichten
    60

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Vragen over foto's plaatsen:
    * waarom kun je er maar 10 plaatsen? Is soms voor mij te weinig
    * is er ook een vlottere manier om meerdere foto's te plaatsen? Ik moet nu steeds die hele lange weg afleggen naar mijn mappen. Kanik er niet meerdere tegelijk selecteren en plaatsen?
    * waarom komt een verwijderde foto als "Thumbnail" en hoe krijg ik die weg???? Die telt dan nl wel mee voor die 10 die je mag plaatsen.
    * ik krijg een paar foto's als "bijlage" ??? Why? Kan ze wel aanklikken en dan zien, maar dat vind ik niet leuk.
    * kun je een per ongeluk dubbel geplaatst bericht ook verwijderen? Hoe?
    Happiness is not a destination, it is the road to travel

  12. #282
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Cora Bekijk Bericht
    Vragen over foto's plaatsen:
    * waarom kun je er maar 10 plaatsen? Is soms voor mij te weinig
    * is er ook een vlottere manier om meerdere foto's te plaatsen? Ik moet nu steeds die hele lange weg afleggen naar mijn mappen. Kanik er niet meerdere tegelijk selecteren en plaatsen?
    * waarom komt een verwijderde foto als "Thumbnail" en hoe krijg ik die weg???? Die telt dan nl wel mee voor die 10 die je mag plaatsen.
    * ik krijg een paar foto's als "bijlage" ??? Why? Kan ze wel aanklikken en dan zien, maar dat vind ik niet leuk.
    * kun je een per ongeluk dubbel geplaatst bericht ook verwijderen? Hoe?
    • Die 10 is een eenvoudige instelling. Gaan we naar kijken.
    • Je kan foto's ook uploaden via bijlage beheer. Daarvoor moet je naar de geavanceerde editor en dan zit het knopje onder het bericht dat je aan het plaatsen bent
    • Heeft te maken met bijlage beheer. Wanneer je een foto toevoegd, komt deze gewoon als bijlage in je post. Dat je hem niet in je post zet, betekent niet gelijk dat deze ook verwijderd wordt. Dat kan via bijlage beheer zoals hierboven.
    • In dat geval heb je ze wel toegevoegd, maar niet gelinkt in je post. Via Bijlage Beheer kan je ze alsnog invoegen of verwijderen.
    • Gebruik het zwarte driehoekje met uitroepteken aan de onderkant van de post die je weg wilt hebben. Je kan dan aan de moddies melden dat het bericht weg mag.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  13. #283

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Onno, leg nog even uit hoe het zit met meldingen krijgen van reacties op je dagboek. Die krijg ik de ene keer wel en de andere keer niet. Ik heb een abonnement op mijn dagboek, maar is het ook nodig dat ik bij elke nieuwe post aangeef dat ik een melding wil van de reacties? Lijkt me een beetje omslachtig, kan vast handiger…
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

  14. #284
    Administrator donald23's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Locatie
    Enschede (NL)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    354

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door liesbetm Bekijk Bericht
    Onno, leg nog even uit hoe het zit met meldingen krijgen van reacties op je dagboek. Die krijg ik de ene keer wel en de andere keer niet. Ik heb een abonnement op mijn dagboek, maar is het ook nodig dat ik bij elke nieuwe post aangeef dat ik een melding wil van de reacties? Lijkt me een beetje omslachtig, kan vast handiger…
    Na enig zoeken lijkt het inderdaad zo te zijn dat je ook geabonneerd moet zijn op een dagboek bericht om daar notificaties van te krijgen.
    Ik heb daarom aangepast en nu ben je standaard geabonneerd op nieuwe dagboekberichten die je plaatst. Zo krijg je dan notificaties van de comments.
    Dit is dus niet met terugwerkende kracht op al geplaatste berichten.

    Laat even weten of dit goed werkt. Op het moment dat je het bericht plaats, kan je het abonnement altijd nog wijzigen.


    Wat betreft plaatjes, de limiet is er nu af.
    Never try to outstubborn a cat.

    A day not smiled is a day not lived!!

  15. #285

    Re: Vragen over het nieuwe forum mogen hier!

    Top! Bedankt!
    Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •